Hodnocení, realizace a kontrolní etapa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Advertisements

Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Hodnocení finanční situace obce MKR SURO Finanční analýza Rozbor minulého hospodaření  odhalení pozitivních a negativních faktorů, které hospodaření.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Úvod do projektového řízení
Integrovaný inspekční plán Marcel Stigter Koncepční poradce DCMR
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Program rozvoje Jihomoravského kraje 2018–2021
Úřad práce České republiky
KVALITA – BEZPEČNOST - EFEKTIVITA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategické plánování
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Výrobní faktory v organizaci
Rozhodování 1.
Společenská odpovědnost ve školství
Téma 11: Finanční plánování
Základní informace o poskytovateli
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Marketingový plán společnosti
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Diagnóza komunikačních norem
Proces formulování strategie Dílna B
Organizování v projektovém managementu Realizace a monitoring projektů
RIZIKO.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Logistický a výrobní proces ve firmě PENAM, a.s. Obhajoba diplomové práce autor diplomové.
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Gymnasium Jižní Město Praha
Organizační struktura
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková.
Klasický management. Klasický management KLASICKÝ MANAGEMENT první fáze vývoje managementu vychází z praxe, zaměřen na organizování výroby.
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE:
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Digitální učební materiál
RIZIKO.
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Hledáme klíč k právům dětí
Projekt „Strategické řízení rozvoje elektronického zdravotnictví v resortu MZ“ a příprava resortních metodik rozvoje elektronického zdravotnictví v oblasti.
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
O požadavcích ISO 9001 Ing. Josef Veselý, CSc..
Model intenzivní podpory
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Model intenzivní podpory
Klíčové aktivity projektu
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Transkript prezentace:

Hodnocení, realizace a kontrolní etapa

A)Prospěšnost – žádoucnost- soulad Hodnotí se: A)Prospěšnost – žádoucnost- soulad 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2. Je přijatelná míra rizika, která je spojená se strategií? 3. Je strategie koherentní (v souladu) s tím, na co klade důraz vedení (vrcholový management)? 4. Napomáhá strategie vyváženému výrobkovému portfoliu? 5. Je přijatelný vyžadovaný objem investic?

B) Proveditelnost 6.Jsou řešitelné praktické problémy (technického, technologického, personálního charakteru), spojené se strategií?

C)Komerční životaschopnost- přijatelnost 7. Poskytne strategie hledaný zisk, cash - flow? 8. Je strategie v souladu se systémem firmy? 9. Bude strategie účinná při možných odvetných opatřeních ze strany konkurentů? ………. Hledáme tedy optimální strategii – strategie je optimální, jsou-li ostatní uvedené horší. Co je horší a lepší je opět subjektivní.

Realizační etapa Uvedení marketingového plánu efektivním způsobem do každodenní praxe Soubor aktivit, v rámci kterých se marketingové plány stávají skutečností (čísla se mění v reálné výrobky) Posun do „denních aktivit“

Realizace mkg.plánu prostřednictvím prováděcích programů 1. Realizace mkg.plánu prostřednictvím prováděcích programů Faktická realizace a její řízení Vzájemná kooperace Koordinace činností Motivace Stanovení odpovědnosti komunikace Činnosti Časové harmonogramy Ustanovení odpovědnosti za jednotlivé činnosti Dokumenty 2. Vytvoření mkg.organizace vhodné pro realizaci mkg.plánu s ohledem na celkové uspořádání podniku Organizační začlenění mkg.útvaru do org.struktury Schéma organizačního uspořádání Popisy jednotlivých činností

Realizace mkg.plánu Realizace=Uvedení plánovaných akcí do každodenního života Kooperace = součinnost všech pracovníků Koordinace = soulad všech činností Motivace = různé způsoby motivace Odpovědnost = delegování konkrétní odpovědnosti Dobrá komunikace = oficiální i neoficiální informační toky

Vytvoření vhodné mkg.organizace Dokumenty zahrnují organizační schémata popisy jednotlivých činností

Klíčové principy a metodické zásady Kvalitní systémové řízení Rychlé, přímočaré a jednoduché předávání rozhodnutí Stanovení způsobu, metod a postupů pro dosažení vytipovaných cílů Nepřehlížet dílčí kroky a jednotlivé detaily Přesné vymezení úkolů,odpovědnosti Vytipování vůdčích osobností Být blízko zákazníka

Marketingové plány a strategie Marketingová realizace Dobré (vhodné) Špatné (nevhodné) Dobrá (efektivní) Úspěchy (dobré plány, dobrá realizace Program, vedoucí k dosažení mkg. cílů Potíže (špatné plány, dobrá realizace) Nezbytné přijmout určitá opatření Špatná (neefektivní) Potíže Nezdary 127

Kontrolní etapa Kompletně sleduje a posuzuje výsledky marketingového úsilí Úkol: 1. prověřovat kontinuálně a systematicky základní strategické premisy 2.zaměřit se na strategickou výkonnost

Tři klíčové prvky kontroly Standardy výkonnosti Zhodnocená výkonnost Nezbytné korekce

Proces realizační kontroly Zpětné vazby (revize cílů) Marketingový plán Zjištění odchylky Diagnóza příčin Nápravné opatření Porovnání výsledků Marketingová realizace Zpětné vazby (revize implementace)

Hodnocení Analýza prodejů (objemy prodejů, tržní podíl, relativní tržní podíl) Analýza nákladů na mkg. aktivity Analýza ziskovosti výrobků, výr.řad, zákazníků Marketingový audit