Nabízené služby společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
JEDNÁNÍ MONITOROVACÍ SKUPINY projektu Podpora procesů v soc. službách dne
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
© Macura & partner, a.s. Veletrh řešení květen 2015 Podnikám a zaměstnávám.
Představení společnosti Tomáš Vodenka – People manager ARTIN.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Aktivní politika zaměstnanosti prezentuje Jana Krupičková, DiS. specialista trhu práce Úřad práce v Liberci Liberec
Centra denních služeb. poskytují ambulantní služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení,
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Due diligence Lucie Hladká Postup při právní prověrce  Organizace času a (ostatní) práce  Revize dostupných relevantních přípravných dokumentů.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Název prezentace Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2010 Ing. Zuzana Bardoňová Datum:
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Jsou venkovské školy horší než městské?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Ing. Jiří Burgstaller Ředitel odboru strategických programů a projektů Setkání členů sítě NINET V Praze dne
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Úřad práce České republiky
Členská schůze MAS Nepomuk,
Kód vzdělávacího materiálu:
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Společenská odpovědnost ve školství
Aplikace Monitorovací systém
Rozpočet přímých NIV na rok 2017
Účetnictví – význam informací
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Téma 11: Finanční plánování
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Aplikace Monitorovací systém
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
Nabízené služby společnosti
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Nabízené služby společnosti
Prodeji produktu nebo služby
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
…vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
Život bez střeva , Praha.
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Podpora samostatného bydlení
Transkript prezentace:

Nabízené služby společnosti Ing. Roman Ševčík Tvorba aplikací a zpracování dat v prostředí Microsoft ® EXCEL; Komplexní ekonomické služby (účetnictví, daňová evidence, daňová přiznání, podnikatelské plány); Vypracování žádostí o akreditace zařízení u MŠMT k provádění rekvalifikace uchazečů o zaměstnání; Poskytování služby Excel24 (outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem); Ostatní počítačové služby (konzultační a poradenská činnost, individuální výuka PC, návrhy a tvorba internetových prezentací, zajištění webhostingu atd.)

Tvorba aplikací a zpracování dat v prostředí Microsoft ® EXCEL Společnost se od r. 2001 aktivně věnuje vývoji aplikací a zpracováním dat v prostředí Microsoft ® Office se specializací na tabulkový procesor Microsoft ® EXCEL Jedná se zejména o tyto činnosti: Vývoj uživatelských aplikací na míru v Microsoft ® EXCEL Zpracování dat v prostředí Microsoft ® EXCEL Poradenská a konzultační činnost Programování ve VBA (Visual Basic for Applications) Příklady uživatelských aplikaci lze stáhnout z https://www.sevrom.cz

K o m p l e x n í e k o n o m i c k é s l u ž b y Posláním naší společnosti je zajišťování komplexních ekonomických služeb pro naše klienty v maximální míře tak, aby se v plném rozsahu mohli soustředit na ostatní oblasti svých podnikatelských aktivit. Jedná se zejména o tyto činnosti: Vedení daňové evidence; Vedení účetnictví; Mzdové účetnictví a personalistika; Ekonomické, účetní a daňové poradenství; Tvorba podnikatelských plánů a záměrů; Tvorba podkladů pro banky (žádosti o úvěr, hodnocení bonity atd.); Zpracování a optimalizace daňového přiznání; Zpracování přehledů pro OSSZ; Zpracování přehledů pro zdravotní pojišťovny; Optimalizace postupů při zahájení podnikatelské činnosti; (forma podnikání, registrace na úřadech, podnikatelské plány, finanční plány atd.) Finanční analýzy; Vedení a správa internetového bankovnictví; Zajištění komplexního platebního styku s bankou (fakturace, příkazy); Poradenská činnost v oblasti investování; Zajištění auditu; Zajištění služeb daňového poradce; Zprostředkování dostupných forem podpor drobného a středního podnikání; Další služby dle domluvy.

Vypracování žádostí o akreditace zařízení k provádění rekvalifikace zájemců a uchazečů o zaměstnání dle vyhlášky č. 176/2009 Sb., kterou se stanoví náležitosti žádosti o akreditaci vzdělávacího programu, organizace vzdělávání a způsob jeho ukončení Společnost nabízí spolupráci při vypracování žádosti o akreditace zařízení u Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR k provádění rekvalifikace zájemců o zaměstnání a uchazečů o zaměstnání dle vyhlášky MŠMT č. 176/2009 Sb. Jedná se o tyto pracovní činnosti: [Vedení daňové evidence] [Vedení daňové evidence s využitím výpočetní techniky] [Vedení účetnictví] [Vedení účetnictví s využitím výpočetní techniky] [Vedení účetnictví a daňové evidence] [Vedení účetnictví a daňové evidence s využitím výpočetní techniky] [Mzdové účetnictví] [Mzdové účetnictví s využitím výpočetní techniky] [Daňový specialista] [Základy obsluhy osobního počítače] Bližší informace naleznete na https://www.sevrom.cz

Poskytování služby Excel24 Služba Excel24 poskytuje klientům outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů při práci s tabulkovým procesorem Microsoft Excel. Spolupráce probíhá na základě předem určených časových a finančních podmínek. Všechny aspekty poskytování této služby jsou uvedeny ve smlouvě o poskytování služby Excel24. Hlavní výhody při využití této služby: * Komplexní podpora při práci s tabulkovým procesorem; * Časová garance při zpracování zadaných úkolů; * Finanční a časové úspory; * Variabilita intenzity využívání služby - výběr ze čtyř tarifů; Bližší informace naleznete na http://www.excel24.cz

O s t a t n í p o č í t a č o v é s l u ž b y Vedle standardně poskytovaných služeb zajišťujeme pro své klienty dále : individuální výuka PC (Aplikace MS ® Office, základy MS Windows ®, práce s internetem); výroba aplikací a zpracování dat v Microsoft ® Office; návrh a výroba internetových aplikací; zajištění webhostingu a všech služeb souvisejících s umístěním prezentace na internetu; dodávky HW a SW; ostatní služby dle osobní domluvy.

další informace naleznete na: K o n t a k t n í ú d a j e Ing. Roman Ševčík Toufarova 2955/8 155 00 Praha 5 tel: +420 777 651 132 e-mail: sevrom@email.cz další informace naleznete na: https://www.sevrom.cz