Písemná práce Dílčí zkouška MZ z CJ - Ústní zkouška

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Písemná část MZ z anglického jazyka II
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Komunikace Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak. neznámý autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Český jazyk a literatura maturita - ústní zkouška PRACOVNÍ LISTY Tato prezentace byla vytvořena pro účely projektu OP VK CZ.1.07/ / Tento.
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Maturita 2017 YMNÁZIUM BLANSKO Základní informace o maturitní zkoušce v roce 2017.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Jsou venkovské školy horší než městské?
Maturita 2017.
41 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/06 Název materiálu: Hudební forma
Pedagogická psychologie
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Komplexní systém hodnocení
Práce se sloupkovými diagramy
Příbram Ing. Václav Chytil
Úloha bodového systému
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Úvod do tvorby srozumitelného textu
PB071 – Programování v jazyce C
Význam utkání v sportovních hrách
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
GVID – MATURITA 2018 aktuální stav – říjen 2017.
Z0076 Meteorologie a klimatologie
3. Metody pedagogické diagnostiky
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
SÁRA ŠPAČKOVÁ MARKÉTA KOČÍBOVÁ MARCELA CHROMČÁKOVÁ LUKÁŠ BARTOŠ B3E1
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová
Využití softwaru při tréninku a hodnocení sportovních aktivit
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2018/2019
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
Maturita 2018.
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
Jak postupovat při měření?
Jak správně zacházet s knihou
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2018/2019
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2017/2018
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Využití Deutsche Welle v hodinách němčiny
SLOH A KOMUNIKACE Projev, proslov.
JEDNOTNÉ PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY V ROCE 2018
PŘEDZKOUŠKOVÁ PREZENTACE
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Úvodní přednáška pro 1. ročník
GVID – MATURITA 2019 aktuální stav – říjen 2018.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Informatika – Průměr a min-max
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Přijímací řízení, odvolací řízení
Transkript prezentace:

Písemná práce Dílčí zkouška MZ z CJ - Ústní zkouška Školení hodnotitelů II Pracovní list

Blok 1 - Hodnocení ukázkových nahrávek ÚZ (2xZ a 2xV) Domácí úkoly

DÚ 1 Základní úroveň obtížnosti – Eva (PL 2) Rozbor hodnocení - výsledky jednotlivých hodnotitelů Rozbor hodnocení – shoda hodnotitelů (grafy)

DÚ 2 Základní úroveň obtížnosti – Ellina (PL 3) Rozbor hodnocení - výsledky jednotlivých hodnotitelů Rozbor hodnocení – shoda hodnotitelů (grafy)

DÚ 3 Vyšší úroveň obtížnosti – Honza Šús (PL C) Rozbor hodnocení - výsledky jednotlivých hodnotitelů Rozbor hodnocení – shoda hodnotitelů (grafy)

DÚ 4 Vyšší úroveň obtížnosti – Veronika (PL 3) Rozbor hodnocení - výsledky jednotlivých hodnotitelů Rozbor hodnocení – shoda hodnotitelů (grafy)

Hodnocení ústní zkoušky Shrnutí

Dílčí zkoušky MZ z CJ Ústní zkouška – kritéria hodnocení

Kritéria hodnocení – ústní zkouška Co jsme si zapamatovali?

Kritéria hodnocení – ústní zkouška Co hodnotíme? I – Zadání / Obsah a projev II – Lexikální kompetence III – Gramatická kompetence IV – Fonologická kompetence

Kritéria hodnocení – ústní zkouška Co hodnotíme? Zadání / Obsah a projev II Lexikální kompetence III Gramatická kompetence IV Fonologická kompetence Splnění zadání a obsah sdělení a míra podrobnosti Sled myšlenek, logická uspořádanost Komunikativní strategie Pomoc / asistence zkoušejícího Vliv chyb ve slovní zásobě na porozumění sdělení Síře/rozsah použité slovní zásoby Správnost použité slovní zásoby Vliv chyb v mluvnici na porozumění sdělení Síře/rozsah použitých mluvnických prostředků Správnost použitých mluvnických prostředků Správnost a vhodnost použitých PTN Plynulost ústního projevu a její vliv na porozumění sdělení Výslovnost (správnost) Intonace (přirozenost a efektivnost)

Hodnocení Jak zapisujeme? Záznam o hodnocení ústní zkoušky

Podmínky pro hodnocení ÚZ Pokud žák získá 0 bodů v části ÚZ ve sloupci I (splnění zadání apod.), tato část ÚZ se dále nehodnotí Pokud žák získá 1 bod v některém oddíle kritérií, nemůže již získat v tomto oddíle 3 body. Pokud hodnotitelé nedojdou ke shodě v jednotlivé charakteristice: Platí vyšší z bodových hodnot (rozhodování mezi body 2 a 3, 1 a 2, 0 a 1) Platí průměr bodových hodnot (rozhodování mezi body např. 1 a 3)

Mezní hranice úspěšnosti (Cut–off-score) Cut-off-score min. max. bodů = 39 7 bodů ve více než polovině částí získá žák alespoň dva body (např. 1 bod za zadání ; 1 bod za slovní zásobu a 0 bodů za gramatiku + 1 bod za fonologickou kompetenci) Cut-off-score max. max. bodů = 39 13 bodů ve všech částech žák získal nejméně 3 body + 1 bod za fonologickou kompetenci

vzorové nahrávky ústního projevu Blok II - hodnocení vzorové nahrávky ústního projevu