POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
CO DĚLÁ TRUHLÁŘ?.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Umíme se rozdělit sociabilita.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Důležitá telefonní čísla
Domaluj druhou polovinu
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ SEBEOBSLUHA POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ

CO POTŘEBUJI PŘI ČISTĚNÍ ZUBŮ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Klipart z www.office.microsoft.com https://www.youtube.com/watch?v=mRhY1s8HDTw

Metodický pokyn VZDĚLÁVACÍ OBLAST: DÍTĚ A BEZPEČNOST Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje dva pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Seznámit děti s tím, jak si správně vyčistit zuby Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení Prezentace v PowerPointu s názvem Sebeobsluha – postup při čištění zubů: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Prezentace Snímek číslo 2 je opatřen interaktivními prvky, postupně se zobrazí 4 obrázky Prezentace je připravena pomocí animací a po kliknutí se zobrazí 4 obrázky Pro práci se snímky lze využít nástrojové lišty daného snímku (vlevo dole), která nabízí možnost psaní viz obr. níže Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je: znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol seřadit tabulky ve správném pořadí. Na magnetickou tabulku č.1 připevníme nebo namalujeme obrázek Na magnetickou tabulku č. 2 připevníme nebo namalujeme obrázek Na magnetickou tabulku č. 3 připevníme nebo namalujeme obrázek Na magnetickou tabulku č. 4 připevníme nebo namalujeme obrázek Na magnetickou tabulku č. 5 připevníme nebo namalujeme obrázek Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.