Tvorba webových stránek na google – Sites (8.)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
XHTML – tabulky Mgr. Lenka Švancarová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Švancarová. Dostupné z Metodického portálu.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Word Číslo DUM: III/2/VT/2/2/30 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Excel Číslo DUM: III/2/VT/2/2/31 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS PowerPoint Číslo DUM: III/2/VT/2/2/32 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Fotokoláž Číslo DUM: III/2/VT/2/3/48 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Mapy Číslo DUM: III/2/VT/2/2/39 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Ořez a rámeček fotografie Číslo DUM: III/2/VT/2/3/51 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti OS Windows Číslo DUM: III/2/VT/2/2/23 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Publikování fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/56 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče Číslo DUM: III/2/VT/2/2/26 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Přenos snímků do počítače Číslo DUM: III/2/VT/2/3/50 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Tabulkový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – záhlaví a zápatí Co se všechno naučíme??? Jak vkládat.
Převod do ČB v Adobe Photoshop Základní převod fotografie do škály šedi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lukáš Veverka a.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Picasa Číslo DUM: III/2/VT/2/2/37 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Příslušensví OS Windows Číslo DUM: III/2/VT/2/2/05 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Tabulkový procesor Použití nejběžnějších funkcí v Excelu, datové funkce, funkce uvnitř funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Tabulkový procesor Operace s řádky a sloupci, filtry – výběrová kriteria Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Tabulkový procesor Základní informace o kontingenčních tabulkách a grafech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Skenování fotografie
Obrazový materiál pro pracovní list – Retušování
Základní úpravy barev v Adobe Photoshopu
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Obrazový materiál pro pracovní list – Kanály
Vkládání grafických objektů
WordArt, SmartArt, Tvary
Tabulkový procesor Formát buňky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Obrazový materiál pro pracovní list – Kanály
Obrazový materiál pro pracovní list – Transformace
Základní úpravy barev v Adobe Photoshopu
Ostatní manipulace s objekty II.
Základní úpravy jasu v Adobe Photoshop
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Tvorba webových stránek na google – Sites (5.)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Tvorba webových stránek na google – Sites (4.)
Obrazový materiál pro pracovní list – Transformace
Tvorba webových stránek na google – Sites (6.)
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Obrazový materiál pro pracovní list – Změna velikosti obrázků
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Animace vzájemného blokování dvou stykačů
Půjdem spolu do Betléma…
Tvorba webových stránek na google – Sites (10.)
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Tvorba webových stránek na google – Sites (2.)
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Tvorba webových stránek na google – Sites (8.) Další úprava zápatí a Gadgety Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Jurajdová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

K čemu jsou gadgets? Gadgets – jsou vlastně “aplikace”, nejen z dílny google, které si můžeme přidat na webové stránky. Existují stovky těchto gadgetů, které lze využít různým způsobem. My se podíváme na ty z nich, které by se nám mohly hodit.

Mapy Za velmi užitečný gadget považuji mapy. Mapu umístíme do zápatí webu, kam bychom vložili i kontaktní informace, pokud bychom je chtěli s ostatními sdílet. Již dříve jsme si vytvořili zápatí. Pokud budeme chtít do zápatí vložit gadget, musíme na to trochu jiným způsobem. Na hlavní stránce se pomocí tužky přepneme do režimu úprav. Zde zvolíme rozvržení – a zvolíme “jeden sloupec”. Všimneme si, že nám přibyla dvě ohraničená okna. Z toho spodního tedy vytvoříme zápatí.

Poté do spodní části vložíme tabulku o dvou sloupcích Poté do spodní části vložíme tabulku o dvou sloupcích. Do levého sloupce zkopírujeme text ze zápatí a do pravého vložíme samotnou mapu. Zkuste si to sami :). Pokud nebudete vědět jak, najdete to v dalších slidech.

Po zkopírování textu zjistíme, že se do tabulky nevejde Po zkopírování textu zjistíme, že se do tabulky nevejde. Tabulku můžeme libovolným způsobem zvětšit a upravit zarovnání textu.

Po úpravě levého sloupce klikneme do pravého a vložíme mapu.

Zvolíme parametry dle obrázku, nebo můžeme experimentovat.

Další úpravy zápatí Když se podíváme na zápatí, máme tam mapu, ale zůstalo nám ohraničení tabulky, které nevypadá úplně ideálně. V nabídce úprav nelze okraje tabulky nastavit “neviditelně”, proto se na chvíli pustíme do úprav html kódu. Přepneme se tedy na úpravu stránky a na html. Kurzor musíte mít v tu chvíli v našem novém zápatí, aby se kód upravoval v této části stránky. Zde upravíme hodnotu table border=”0” a na stejném řádku border-width=:0px. Klikneme na aktualizovat a tabulka bude neviditelná.

Úkol č. 1 Na stránku Chovatelské stanice/Čechy/České Budějovice a Praha vložte stejným způsobem do zápatí mapu. Na mapě samozřejmě označte tato města a přidejte více kontaktních údajů (adresu, telefon, e-mail).

Úkol č. 2: Vložte kalendář jako na tomto obrázku:

Řešení: Nejdříve se přepneme na stránku “výstavy”. V režimu úprav (tužka) vložíme “kalendář”. Pokud máme vlastní účet na google a svůj kalendář, vložíme ten a pak kdykoli něco v kalendáři upravíme, objeví se to automaticky i na stránkách. V příkladu je vložen kalendář státních svátků s upraveným názvem.