Emoční sebeobrana Pro učitele

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Advertisements

Škola: Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno Označení: CZ.1.07/1.5.00/ , VY_32_INOVACE_nov43 Autor Mgr. et Mgr. Jitka.
Použití metody CLIL v hodinách MATEMATIKY na Střední škole stavební Jihlava.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Zdravá výživa Vypracoval: Lukáš Karlík.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
1. Setkání (nejen) křesťanských pedagogů litoměřické diecéze Myšlenka a smysl setkávání pedagogů „Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež.
Psychohygiena - úvod PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Neformální řešení konfliktů prostřednictvím dialogu v oblasti ŽP
NOVINKY Z ODBORU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Porada ředitelů organizací z oblasti školství Otrokovice
Doprovázení jako základní postoj služby ve věznici
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_04_01_ žlázy s vnitřní sekrecí.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Daně z příjmů: shrnutí Dana Šramková Libor Kyncl.
Operační program životní prostředí (OPŽP)
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Postnatální období–předškolní věk
Mezinárodní hotelnictví
Základní informace o poskytovateli

OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_11_AJ4
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Specifika práce s mladými lidmi v nízkoprahových programech pro děti a mládež Proxima Sociale o.p.s.​ Pavlína Mádlová mezinárodní konferencE v rámci PRojektu.
3. Metody pedagogické diagnostiky
Zpětná vazba – Johariho okno
NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_12_F7_Hanak TÉMA: Otáčivé účinky síly
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_13
Porovnání ocenění lesních porostů metodou VHF a metodou ČSH
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Děti na cestě z ústavů Zlata Brůžková, LUMOS
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Alkohol
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_52_INOVACE_14_01_stavba srdce
Paměti počítače, rozdělení
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_28_01_stavba nervové soustavy.
Pedagogika školního sportu
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Psychodiagnostika dětí v mladším školním věku
Operační program potravinové a materiální pomoci
Čím vším se řídí reklama pro odborníky
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce
Výchova k občanství 8.ročník
Mgr. Kateřina Lojdová Teorie a metodika výchovy Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání Mgr. Kateřina Lojdová
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Rozdělení citů z hlediska intenzity a délky trvání
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
JAZYK A ŘEČ Jazyk – myšlení – propoziční reprezentace
Centra kolegiální podpory
Na prahu nového věku Vlasta Marek
PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Člověk jako bytost bio psycho sociální
Vzdělávací programy paměťových institucí do škol na ZŠ Hučák
Osobnost (pracovníka či podřízeného) a její vliv na řízení
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Předběžná tržní konzultace
Specializace v sociální práci
Transkript prezentace:

Emoční sebeobrana Pro učitele Mgr. Lukáš Radostný, Mgr. et MgA. Martin Sedláček

Co je emoční sebeobrana Cestou ke zdravému prožívání emocí Cesta k emocím jako zdroji životní energie Systém zvládání náročných životních situací

tělo, mysl a emoce Tělo Mysl Prožívání

Tři klíče jako pevný základ Tělesná všímavost Pojmenování emocí Akceptace emocí

sedm kroků k mistrovství Úvod do ES Vnitřní síla a stabilita Agresivita a Asertivita Hlas a tělesná sebezkušenost Hranice a jejich udržování Autorita vnitřní a vnější Individuální koučovaní

Naše zkušenosti Náročnost a význam učitelské profese Profesionalita vs. emoce Naděje do budoucna

Grounding Tělesný grounding Emoční grounding Grounding v širším kontextu

Děkujeme za pozornost