VY_32_INOVACE_02.01.06.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Emila Zátopka Zlín, příspěvková organizace, Štefánikova 2701, Zlín EU PENÍZE ŠKOLÁM OP VK Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Advertisements

VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Určení hustoty podle Archimédova zákona ( Účinky síly na těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana.
F YZIKÁLNÍ VELIČINA - HUSTOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
Základní škola Emila Zátopka Zlín, příspěvková organizace, Štefánikova 2701, Zlín EU PENÍZE ŠKOLÁM OP VK Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Logaritmus ChrM619 leden 2014 Číslo klíčové aktivity:III/2.
VY_62_INOVACE_ Název výukového materiálu: Dětský účet Předmět: Finanční gramotnost Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 8 ročník základní.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
S TRUKTURA LÁTKY Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
Základní škola a mateřská škola Damníkov NAŠE MODERNÍ ŠKOLA Reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: VZDĚLÁVACÍ OBOR: TÉMATICKÝ OKRUH: TÉMA: DOPORUČENO.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Číselné množiny - přehled
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Vyjmenovaná slova V Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
WORD Číslování stránek
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
HMOTNOST Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_05_29.
Kritéria dělitelnosti
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_15.
VY_32_INOVACE_ZE7-10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Léto v přírodě VY_32_INOVACE_18_03
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
VY_32_INOVACE_
Základní vlastnosti funkcí – omezenost funkce
VY_32_INOVACE_
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Krčková Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
WORD Tabulky - ohraničení
Pascalův zákon.
VY_32_INOVACE_ZE6-15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
FINANČNÍ GRAMOTNOST Osobní rozpočet
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
ČESKÁ REPUBLIKA VODSTVO
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Jazyk a jazyková komunikace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
VY_32_INOVACE_ZE6-06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_02.01.06

Název výukového materiálu: Voda Název výukového materiálu: Voda. Látka nebo těleso (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník základní školy ZÁŘÍ 2012

Použité zdroje: Fotografie: archiv autorky www.office.microsoft .com

Anotace Materiál je určen k vysvětlení základních pojmů ve fyzice, rozlišení látky a tělesa. Využití má na úvod do učení fyziky, využívá poznatky dětí z praxe a z minulých ročníků přírodovědy. Volba správné odpovědi umožní pokračovat v prezentaci. Chybná odpověď velí vrátit se zpět. Vše pomocí tlačítek, posunovat klikem na úsměv. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu.

Co jsem? Látka nebo těleso?

Lidé mne potřebují, nemohou beze mne být. VODA Mám spoustu vlastností, vzpomeňte si na některé..

Lidé mne potřebují, nemohou beze mne být. VODA JSEM Klik na jakoukoliv odpověď. TĚLESO? LÁTKA?

JAK TO TEDY JE? Klik na úsmev

Voda je jedna z hlavních součástí vzduchu, který dýcháme. Klik na úsměv

ZPŮSOBÍ KOROZI ŽELEZA Klik na odpověď TĚLESO LÁTKA

Klik na úsměv

Mraky na obloze TĚLESO LÁTKA OBSAHUJÍ OBROVSKÉ MNOŽSTVÍ VODY V PLYNNÉM SKUPENSTVÍ, JSOU VELKÉ I MENŠÍ. TĚLESO LÁTKA

  Jak jí potom říkáme? Jaké má vlastnosti?

LED TĚLESO LÁTKA

Všimni si námrazy na okně auta.

Krystal ledu TĚLESO LÁTKA

Z PRAMENE VYTÉKÁ VODA TĚLESO LÁTKA

V NÁDRŽI JE 1000 L PITNÉ VODY TĚLESO LÁTKA

VŠECHNA TĚLESA JSOU Z LÁTEK. Co jsme se dozvěděli: VŠECHNA TĚLESA JSOU Z LÁTEK. TĚLESA MAJÍ HMOTNOST, TVAR A OBJEM. LÁTKY TYTO VLASTNOSTI NEMAJÍ..

K O N E C

Chybička se vloudila, vrátíme se zpět.