Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
DĚTSKÝ DOMOV, ZŠ a SŠ Žatec. Moje škola Moje třída Naše škola je spojena z DĚTSKÝM DOMOVEM. Do naší školy převážně chodí děti z Dětského domova, ale i.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Lichoběžník VY_42_INOVACE_25_02.
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Období života člověka. Období života člověka Etapy lidského života Člověk se během života mění – roste do výšky, tloustne, učí se chodit a mluvit,
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Podpora krajského akčního plánování
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Grafomotorika - geometrické tvary
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
9. Heterogenní a homogenní skupiny
Gymnasium Jižní Město Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Má země Česká republika.
Představení projektu.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Mgr. Dominika Pudilová manažerka projektu
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Orientujeme se v prostoru
Windows – práce s okny VY_32_INOVACE_32_641
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Centra kolegiální podpory
Věcné učení První pomoc
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
Akční plán - plánované společné aktivity
První pomoc.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Život bez střeva , Praha.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Science centrum a návštěvník se zrakovým handicapem
10. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Diagnostika dítěte předškolního věku
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu 1. ETAPA PROJEKTU Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu

CO SE PODAŘILO Vytvořili jsme prvních 14 CKP Zapojilo se více jak 100 mateřských škol Zúčastnilo se přes 230 pedagogů Proběhlo 126 workshopů Úspěšně schválené dvě Zprávy o realizaci DP - mojí prací je dohlížet na celý projekt a jeho správné fungování..spíš než manažer mám raději slovo koordinátor..koordinuji všechny kroky, aktivity, akce, plánování tak, aby byl projekt úspěšný a hlavně smysluplný. LN - OG - aktivity, akce, vaše činnosti, výstupy apod.. Aby vše drželo odbornou linku, která se bude ubírat tím správným směrem..dozbíte se od ní, jak s konkrétně představuje, co vlastně bude vaěím úkolem (posláním) JB - leckdo ji zná osobně či z doslechu.. Dodává projektu know how, vědomosti, ,,to, na základě čeho získává projekt ten správný rozměr.. JB bude mít tohle setání hl slovo..ji si nejvíce poslechnete JH - komunikace s vámi HP - drží kasu, zná pravidla

KDO JSOU NAŠE CKP? Mateřské školy z velkých měst i malých obcí (Olomouc, Liběšice) Malotřídky sdružené se základní školou i MŠ s velkou kapacitou tříd Klasické mateřské školy i speciální MŠ (Turnov, Poruba) Školky, které běžně pracují s Klokanovým kufrem a ty, které se s ním setkaly poprvé Vedoucí pracovníci CKP jsou ředitelé i řadoví pedagogové

KONCOVÉ ŠKOLKY

TÉMATA WORKSHOPŮ Diagnostika dítěte předškolního věku I Diagnostika dítěte předškolního věku II Hrubá motorika Jemná motorika Zrak Prostor a čas Matematika Řeč I Řeč II CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.

CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.

CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.

CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.

CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.

CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.

VÝSTUPY Z WORKSHOPŮ Z každého workshopu je vytvořeno shrnutí dodaných materiálů od CKP Vytváříme doporučení pro další činnost ve školkách Prezentujeme náměty a tipy na činnost i pomůcky od CKP

PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Diagnostika: Mnoho MŠ by přivítalo konkrétní doporučení, jak diagnostikovat děti v dnešních velmi početných třídách při minimálním překrývání pracovní doby učitelek.“ „Hrubá motorika: …ve dvou letech dítěte se dovednosti hrubé motoriky teprve stabilizují a mezi dětmi jsou veliké vývojové rozdíly, nedoporučujeme hrubou motoriku u dvouletých dětí diagnostikovat, ale pouze se znalostí vývojových řad pohybových dovedností nabízet adekvátní podněty k jejímu rozvoji.“

PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Hrubá motorika: Na většině workshopů si kolegyně vzájemně představily i pomůcky „nové generace“ – specificky zaměřené (balanční desky a chodníčky, míče a míčky různého typu, materiálu a použití a relaxační podložky).“

PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Jemná motorika: To jsou prsty, to jsou dlaně (zvládnou děti všech věkových kategorií, používáme, jako rituál k hygieně) - Děti ukážou prsty, dlaně, jedna druhou omývá, poté ukazují, jak strkají jídlo do úst a nakonec se opět omývají.“ To jsou prsty, to jsou dlaně, voda s mýdlem patří na ně. A po mýdle dobré jídlo, a po jídle zase mýdlo.

PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Zrak: V námětech na činnosti je potřeba zvýraznit vývojovou posloupnost a návaznost – např. v podoblasti vnímání barev nejdříve zjistit, zda dítě dokáže barvy přiřadit, pak jestli na barvy ukáže – a až poté můžeme po dítěti chtít pojmenování. Tato vývojová posloupnost a návaznost platí u všech oblastí diagnostiky dítěte...“

KOMUNIKACE email telefon osobní návštěvy facebook – skupina Klokanovy školky webové stránky www.klokanovyskolky.cz