VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PROJEKT: CZ.1.07/1.5.00/
OBORY PSYCHOLOGIE Milana Reichlová.
ÚVOD DO PSYCHOLOGIE Milana Reichlová.
Aplikovaná psychologie Disciplíny psychologie. Obsah 1. Opakování - založení psychologie 2. Předmět psychologie 3. Hlavní znaky psychologie 4. Rozdělení.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Psychologie osobnosti 1. Psychika, stavy, procesy a funkce 2. Osobnost a vývoj osobnosti.
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE Mgr. Renata Kuldová.
Druhy učení III Učení vhledem Učení řešením problémů.
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
ARTETERAPIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
STYL Ke stylu se užívá:Typické slovní prostředky: Věty: 1. HOVOROVÝ v běžných rozhovorech každodenního života slova a obraty hovorové, výrazy z obecné.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO38 Název školy: Střední průmyslová.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základy automatického řízení 1
Potřeby a pudy - aktivačně motivační vlastnosti
Obchod a význam obchodu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje VY_32_INOVACE_09_170 Projekt MŠMT.
PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VY_32_INOVACE_KORESPONDENCE.01
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Chemické vlastnosti technických materiálů
Inf Ovládání operačního systému
City DUM_15.
Biblioterapie jako pomocná ruka
Název projektu: Moderní škola
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.13
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.05
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
Název projektu: Moderní škola
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.08
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.02
VY_32_INOVACE_PSYCHOLOGIE.07
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SPOLEČENSKÉ CHOVÁNÍ U STOLU
Návykové látky Alkohol
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06
Odbor školství, mládeže a sportu Mgr. Terezie Doleželová
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje

PROŽÍVÁNÍ, CHOVÁNÍ, VNÍMÁNÍ III. PSYCHICKÉ JEVY PROŽÍVÁNÍ, CHOVÁNÍ, VNÍMÁNÍ

CÍL Student definuje pojem psychické jevy Charakterizuje prožívání, chování a vnímání Objasní souvislosti a praktické využití

ROZBOR POJMU PROŽÍVÁNÍ Prožívání je vnitřní dimenzí psychiky -  

ROZBOR POJMU PROŽÍVÁNÍ Obsah prožívání : - psychické

ROZBOR POJMU CHOVÁNÍ Chování je taková aktivita jedince, kterou může pozorovat druhá osoba. Je vnějším projevem duševního života Projevy chování:

ROZBOR POJMU CHOVÁNÍ Druhy chování: 1/ dle   2/ dle 3/ dle

VLASTNOSTI VNÍMÁNÍ VJEM - vzniká přímým působením předmětů a jevů na receptory   VNÍMÁNÍ:

VLASTNOSTI VNÍMÁNÍ Vlastnosti vnímání A/  B/  C/  D/  E/  

VNÍMÁNÍ - DRUHY 1/ 2/ 3/ 4/

VNÍMÁNÍ - PORUCHY Iluze – Halucinace –

KONTROLNÍ OTÁZKY Prožívání jedince je: a/ skryté pro druhé osoby b/ viditelné pro okolí c/ znatelné pro pozorovatele Mezi vnější výrazy chování nepatří: a/ vegetativní změny b/ pantomimika, proxemika c/ řeč

Děkuji za pozornost

Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto