INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Vztah předpisů na ochranu osobních údajů a předpisů k právu na informace Odborný seminář STMOÚ 23. – 25. říjen 2011 Špindlerův mlýn.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
ZAPOJENÍ SPOLEČENSTEV DO TVORBY NOREM VÝTAHOVÝ PRŮMYSL ČR.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Vypracování národních norem kódování pro český systém DRG číslo projektu CZ2005/017/ Program Evropské Unie Transition Facility pro Českou.
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Zahraniční obchod Vývozní operace. Obsah výkladu 1. Vývozní operace 2. Příprava vývozní operace 1. Průzkum trhu 2. Získávání zákazníků 3. Předběžná kalkulace.
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Problémy v zadávaní 3. Dotazy.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
JAN FABIANEK, CS-PROJECT spol. s r.o. Konference Centralizované zadávání veřejných zakázek Praha, VYUŽITÍ ČÍSELNÍKU NIPEZ.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Dokument KAP MSK - obsah
model fungování a praxe
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Josef Středula, předseda ČMKOS
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky 2018 – Mgr. Hana Bodnarová.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Regionální environmentální centrum ČR
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Povinnosti provozovatele střešních instalací při dodávkách přímým vedením
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
2. ČNB a její role v platebním styku.
Informace k e-tržišti Gemin
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Problematika uzavírání smluv mezi pojišťovnami a zdravotnickými zařízeními PharmDr. Ivana Cimalová, MBA ředitelka zdravotnického odboru ZPMV ČR Čestlice,
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Centralizované rozvojové projekty 2017
Ing. Stanislava Správková
Česká společnost pro jakost
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Základní Listina Projekt: „Aktualizace procesu komunitního plánování sociálních služeb v ORP Šternberk“, reg. číslo CZ /0.0/0.0/16_063/
Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.
Regionální karty a vstup do Základní sítě pro rok 2020
Informační systém základních registrů
Předběžné tržní konzultace Úklidové služby UKB 2019
Transkript prezentace:

INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ Informace Úřadu HK ČR INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ

Informace tajemníka profesních unií Dokumenty Sekce kvality Pravidla praxe - Metodické pokyny pro plánování, tvorbu a schvalování pravidel praxe Cena kvalitní služby Osvědčování kvality členů - Metodika pro tvorbu pravidel osvědčování kvality podnikání 

Pravidla praxe HKČR ke zvýšení kvality života, ochrany veřejného zájmu v souladu s obecně závaznými právními předpisy provádí registraci Pravidel praxe. Pravidla praxe navrhují, zpracovávají a vydávají příslušná AŽS začleněná v HK ČR, která nesou plnou odpovědnost za jejich obsahovou a věcnou stránku. HKČR registruje pouze Pravidla praxe zpracovaná a schválená podle Metodických pokynů pro plánování, tvorbu a schvalování Pravidel praxe (Metodika). Pravidla praxe vydaná a registrovaná v souladu s Metodikou zajišťují pro daný obor splnění nejnovějších požadavků vyjadřujících stav techniky, dodávek, služeb a výrobků, a to v souladu s požadavky právních předpisů a technických norem. Žádáme AŽS začleněná v HK ČR, která mají zájem v roce 2019 registrovat svá Pravidla praxe u HK ČR, aby zaslala návrhy Plánů tvorby Pravidel praxe pro rok 2019 spolu se seznamem připomínkujících subjektů koordinátorovi Pravidel praxe Ing. Kašparovi na e-mail: kaspar@komora.cz.

Cena kvalitní služby Za „cenu kvalitní služby“ považujeme cenu, která zahrnuje veškeré relevantní přímé, ale i nepřímé náklady s důsledným zohledněním a zahrnutím všech náležitostí věcného obsahu a rozsahu služby, a to i včetně minimální kvality služby. V Sekci kvality byl navržen Model pro stanovení/kalkulaci předběžné „ceny kvalitní služby“ v reakci na známé skutečnosti, že výzvy a poptávky na služby jsou zadavatelem (zejména ve veřejném sektoru) formulovány tak, že nabídky poskytovatelů nemohou být srovnatelné z hlediska obsahu, a tedy ani z hlediska ceny. Cílem  modelu je posílení kultivace tržního prostředí v ČR, zejména pak v oblasti poskytovatelů služeb. Model předpokládá i využití v rámci veřejných zakázek. Byl připraven prioritně pro vztah B2B, resp. pro vztah s veřejnou správou B2G. Předpokládá se ale využití i ve styku B2C.

Cena kvalitní služby Aplikace Modelu má zajistit, či alespoň posílit funkci trhu, aby nabízené ceny byly srovnatelné na základě věcné podstaty nabídky poptávané služby tak, aby byly konkurenčně férové a aby jak nabídkové, tak i tržní ceny obecně odrážely v jednotlivých segmentech (oborech) služeb daná kritéria. Principiální ideou Modelu je vytvoření databáze (e-aplikace) základních informací o jednotlivých službách či i o souboru jednotlivých služeb z hlediska jejich kvalitativního obsahu zejména ve vztahu k technickým normám (pokud existují). Obsah databáze je úzce vázán na existenci postupů správné praxe, či podobných konsensuálně přijímaných dokumentů – např. příslušných oborových standardů (a tedy i jako nástroj na podporu jejich vytváření).  Vyzýváme  AŽS o zapojení se do procesu a naplňování databáze.

Osvědčování kvality členů Metodika pro tvorbu pravidel osvědčování kvality členů Cíl metodiky: sjednocení přístupu jednotlivých Autorizovaných živnostenských společenstev k poskytování záruk za své členy, tzn. garantovat jejich kvalitu, odbornost i poctivost.  oprávnění pro AŽS využívat při ověřování kvality svých členů logo HKČR s připojeným textem – „Osvědčení kvality bylo provedeno v souladu se schválenou metodikou Hospodářské komory ČR“. K  25.10.2018 byla u HK ČR zaregistrována první pravidla, a to pravidla Asociace Gremium Alarm. Další pravidlo AŽS je přihlášeno k registraci.   Posuzování vytvořených pravidel probíhá na zasedání Sekce kvality (nejbližší termín je 27.11.2018). Zájemci o registraci, posílejte svá pravidla tajemníkovi Profesní Unie.