TOUHY, CÍLE, ZÁJMY, HODNOTY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
Advertisements

Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Jak se dostat na univezitu do Británie Žádost na univerzity.
Odborné sociální poradenství Poradna KLÍČ. Historie Pilotní projekt „Klíč“, odborná práce s 21 rodinami (problémový rozvod, výchovné problémy dětí,
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0101_CO JE F.G. Téma: CO JE FINANČNÍ GRAMOTNOST Číslo projektu:
Jak vznikají barvy ??? Autorkou materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Helena Piskáčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Dítě jako majetek v rozvodovém řízení. Co dítě prožívá? Proč rozvod rodičů dítě tak bolí? Protože bylo zvyklé na jistotu, která najednou není. Čas rozvodu.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Rodinné právo 1 N á zev sady: Výuka občanské nauky v 2. ročníku odborného.
Hodnota mého života. MÁ MŮJ ŽIVOT NĚJAKOU HODNOTU? Kdo jsem? Ne! - umírám Ano! – žiji.
1. Setkání (nejen) křesťanských pedagogů litoměřické diecéze Myšlenka a smysl setkávání pedagogů „Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež.
Moje představa o koordinované rehabilitaci Bc. Václav KRÁSA Předseda NRZP ČR.
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_188_Charakterové vlastnosti osobnosti Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Politologie Základní pojmy. Politologie Společenská věda politická věda, věda o politice, teorie politiky, věda o moci. „Je to vědecká disciplína zabývající.
IMYDŽ JE NA NIC! POSLOUCHEJ ŽÍZEŇ!. IMAGE FIRMY & ETIKETA Ing. Bc. Jan Kuba.
Věcné učení VY_32_INOVACE_06_11_smysly člověka (sluch 2)
Program rozvoje Jihomoravského kraje 2018–2021
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Mzda Autor: Pavla Lukešová.
Maya Angela a její moudrá slova
Marca Aurelia Téma: Řím za Marca Aurelia Téma: Řím za 1
Reklamština Jak ji pochopit..
VYŽIVOVACÍ POVINNOST DĚTÍ K RODIČŮM
O JAKÝ ZAJÍMAVOSTECH SE CHCETE DOZVĚDĚT ???
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
Publicistický styl VY_32_INOVACE_CJL_3,4_72
Úzká brána a cesta k životu
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
MLUVNICKÉ KATEGORIE PODSTATNÝCH JMEN
Zlaté pravidlo.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
GE Money Bank.
Rodina na prahu 3. tisíciletí
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
Vykazování postupu nebo stavu
Úloha vůdců, úloha vůdcovství
Jak se stát veselým panáčkem
Základy sociální politiky - sociální reforma - sociální doktrína, Evropská sociální charta, Lisabonská strategie sociální statistika Mirka Wildmannová.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
TEPLÉ SVĚTLO CÍTÍM, TO MI DÁVÁ KLID
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Prezentace a sebeprezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
Reklamština Jak ji pochopit..
Úvaha Tento slohový útvar najdeme ve stylu odborném, publicistickém i uměleckém. Je to pojednání nebo výklad na základě logických úsudků. Projevuje se.
Moudra s květinou.
Transsexualita.
Upozorňujeme, že se šíří nový virus...
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Když vás potká vyhoření
Střední škola obchodně technická s. r. o.
5G sítě – Příležitost nebo hrozba?
Základní škola Ořechov škola s radostí…
VY_32_Inovace_4.2.3 Cesta do školy
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_127_Korýši
VY_32_ INOVACE_ 09_ ČESKÝ JAZYK 3
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

TOUHY, CÍLE, ZÁJMY, HODNOTY DEMOGRAFIE TOUHY, CÍLE, ZÁJMY, HODNOTY MUŽ / ŽENA VĚK: ______ MĚSTO: _______________ PROFESE: ______________________ FINANČNÍ SITUACE: _________________________________________________ RODINNÝ STAV: ______________________________________________ CO MÁ ZA SEBOU? ________________________________ ____________________________________________ ________________________________________ JAKÝ ŽIVOT ŽIJE PRÁVĚ TEĎ? (Bod A) _______________________________________ ______________________________________ _____________________________________ JAKÝ ŽIVOT CHCE ŽÍT? O CO USILUJE? CO HO MOTIVUJE? (Bod B) ___ ________________________________________________________________ CO JE PRO NĚJ PRIORITA? _______________________________________ _____________________________________________________ JAKÉ MÁ HODNOTY & ZÁSADY? CO PODPORUJE? ____ ____________________________________________ _________________________________________ CO ČTE? KAM CHODÍ? KOHO UZNÁVÁ? ____ ______________________________________ _____________________________________ ____________________________________ ____________ BOLESTI a PŘEKÁŽKY POCHYBNOSTI & NÁMITKY CO PRÁVĚ TEĎ PROŽÍVÁ? JAK SE CÍTÍ?_____________________________________ ______________________________________ ________________________________________ S ČÍM ZÁPASÍ? JAKÝM PŘEKÁŽKÁM ČELÍ? S ČÍM SI NEVÍ RADY? _____________________________ _______________________________________________________ _____________________________________________________________ JAKÉ 3 PROBLÉMY JSOU NEJPALČIVĚJŠÍ ZE VŠECH? JMÉNO: _______________ Z ČEHO MÁ STRACH? ___________________ ________________________________________ _________________________________________ CO NEMÁ RÁD? PROTI ČEMU SE VYMEZUJE? ___ _______________________________________________ ____________________________________________________ JAKÉ MÝTY & POCHYBNOSTI HO DRŽÍ ZPĚT? ________________ ________________________________________________________________ JAKÉ JEHO NÁMITKY A OTÁZKY LZE OČEKÁVAT? ____________________ SKUTEČNÍ KLIENTI: ________________ __________________________________ ________________________

BOD A BOD B _______ CO MÁ CO CÍTÍ BĚŽNÝ DEN (JAK ŽIJE) IDENTITA (KÝM JE)