Michal Popelář, Wunderman Interactive

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr.Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_ 67 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Advertisements

Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
10 let dárcovské SMS aneb jak bylo a jak je individuálnímu dárcovství u nás? 7. dubna 2014.
Čísla z praxe Amnesty International – individuální dárcovství.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Senioři a sociální sítě. Kolik je ale na sociální síti vlastně českých seniorů? Je to asi 5% z 3,5 mil.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_02_PC_a_zdraví TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada43 AnotaceKomunikace.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_VYCHOVA_A_KOMUNIKACE_TELEFONOVANI_MOBIL_PR EZENTACE_14 Název školyStřední.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_575_ Jatečné zpracování zvířat 1 Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Centrum na podporu integrace cizinců
Zpracoval: Matěj Knopp Dne:
Daňová evidence STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZÁKLADY ÚČETNICTVÍ A PODVOJNÝ ZÁPIS
SOCIÁLNÍ SÍTĚ A ŠKOLA.
EU_62_B_sada 1_06_M_Příkaz k úhradě_Poliačíková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Inf Počítač a lidé s handicapem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Základní škola, Hradec Králové
Analysing a writing task
ŽIVOTOPIS Osobní údaje Kontaktní údaje Vzdělání Pracovní zkušenosti
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Daily routines VY_22_INOVACE_01_08
Hrubá a čistá mzda, pojištění, daně 1 – Hrubá a čistá mzda
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Franz Schubert AUTOR: Mgr. Aleš Skála
ODMĚŇOVÁNÍ - MZDA. ODMĚŇOVÁNÍ - MZDA MZDA JE ODMĚNOU ZA VYKONANOU PRÁCI JE SMLUVNÍ MUSÍ RESPEKTOVAT ZÁKONÍK PRÁCE A ZÁKON O MINIMÁLNÍ MZDĚ, MZDOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Regulátory integrační
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
David Brebera Litomyšl
Komunikační potenciál moderního městského webu
Děti jsou naše budoucnost
WORD Tabulky - ohraničení
PENĚŽNÍ ÚSTAVY -BANKY Občanská výchova, 9.roč. Mgr. Renata Šimková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
MS Excel Úvod.
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
Koubkovo devatero (úspěšného) komunálního politika
PSANÍ ÚŘEDNÍHO DOPISU KROK ZA KROKEM
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
První pomoc.
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
Sociální rehabilitace nevidomých a slabozrakých Tyfloservis o.p.s.
Pozvánka na jarní běh DigiAka
KOMUNIKACE NA INTERNETU
Transkript prezentace:

Michal Popelář, Wunderman Interactive E-mail marketing Michal Popelář, Wunderman Interactive

Na čem závisí úspěch poslaného e-mailu 1 2 3 4 Technologie Obsah Cílová skupina Cíle a jejich optimalizace

Email se stěhuje do mobilů 43% emailů je otevřeno v mobilu 3% emailů otevřených na v mobilu je znovu otevřeno v počítači http://wndr.mn/mobilniemail

Čtení emailu trvá omezenou dobu

Obsah je král

Není nad dobře napsaný text …

E-mail každý den …

… ale nesmí nudit

Zapojení lidí je klíčové … … musíte si ale o něj říct

Znáte cílovou skupinu?

Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci Příklad definice Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci PURCHASER Participant influencer 22% of purchases are health and fitness related items Downloads coupons weekly (web and mobile) Spend $2,000 on home furnishings using AMEX card past 6 months 186 index online viewing on multiple sport sites, including ESPN blog network Searches for local restaurants 3x more than others within Segment Member of fundraising group for sustainability Member of a running club and posts performance on Facebook multiple times per week Recruits friends attending sporting events Blogs regularly about importance of runners supporting their community Megan Hattersley 34 years old , married Portland OR 97202 Megan.hat@gmail.com

Jak se cílová skupina chová? SCÉNÁŘ nástroje Cesta zákazníka

? Daruje pravidelně Přispívá déle než jeden rok Průměrně 5 let stejnou částku Platba probíhá měsíčně 80%/ročně u 20% dárců Kontakt e-mailovou adresu (100 % dárců) bydliště (80 % dárců) mobilní telefon (20 % dárců) Trvalý příkaz 70%, 20% složenkou, 10% dárcovskou DMS Průměrna výše daru 220 Kč Maximálně do 10 000 Kč ročně

Daroval v minulosti pravidelně nebo jednorázově a přestal ? Déle než 2 roky nepřispěl žádnou částkou Dříve pravidelný dárce Kontakt: e-mailová adresa (80 %), bydliště (50 %) telefon (5 %) Platba v minulosti platebním příkazem Jedná se o 40 000 dárců Nejedná se o dárce, kteří přispěli pouze jednou DMS

Co s cílovou skupinou?

Personalizovaný newsletter

Dynamický obsah

Reakce na minulé chování

Dokončení konverze

Komunikační scénář