Michal Popelář, Wunderman Interactive E-mail marketing Michal Popelář, Wunderman Interactive
Na čem závisí úspěch poslaného e-mailu 1 2 3 4 Technologie Obsah Cílová skupina Cíle a jejich optimalizace
Email se stěhuje do mobilů 43% emailů je otevřeno v mobilu 3% emailů otevřených na v mobilu je znovu otevřeno v počítači http://wndr.mn/mobilniemail
Čtení emailu trvá omezenou dobu
Obsah je král
Není nad dobře napsaný text …
E-mail každý den …
… ale nesmí nudit
Zapojení lidí je klíčové … … musíte si ale o něj říct
Znáte cílovou skupinu?
Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci Příklad definice Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci PURCHASER Participant influencer 22% of purchases are health and fitness related items Downloads coupons weekly (web and mobile) Spend $2,000 on home furnishings using AMEX card past 6 months 186 index online viewing on multiple sport sites, including ESPN blog network Searches for local restaurants 3x more than others within Segment Member of fundraising group for sustainability Member of a running club and posts performance on Facebook multiple times per week Recruits friends attending sporting events Blogs regularly about importance of runners supporting their community Megan Hattersley 34 years old , married Portland OR 97202 Megan.hat@gmail.com
Jak se cílová skupina chová? SCÉNÁŘ nástroje Cesta zákazníka
? Daruje pravidelně Přispívá déle než jeden rok Průměrně 5 let stejnou částku Platba probíhá měsíčně 80%/ročně u 20% dárců Kontakt e-mailovou adresu (100 % dárců) bydliště (80 % dárců) mobilní telefon (20 % dárců) Trvalý příkaz 70%, 20% složenkou, 10% dárcovskou DMS Průměrna výše daru 220 Kč Maximálně do 10 000 Kč ročně
Daroval v minulosti pravidelně nebo jednorázově a přestal ? Déle než 2 roky nepřispěl žádnou částkou Dříve pravidelný dárce Kontakt: e-mailová adresa (80 %), bydliště (50 %) telefon (5 %) Platba v minulosti platebním příkazem Jedná se o 40 000 dárců Nejedná se o dárce, kteří přispěli pouze jednou DMS
Co s cílovou skupinou?
Personalizovaný newsletter
Dynamický obsah
Reakce na minulé chování
Dokončení konverze
Komunikační scénář