Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Advertisements

VZDĚLÁVÁNÍ INFORMATIKY NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH & POTŘEBY PRAXE Mgr. Petr Suchánek, Ph.D. Ing. Dominik Vymětal, DrSc.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
KOMPLEXNÍ SYSTÉM PRO SLEDOVÁNÍ A ŘÍZENÍ AUTOPARKU.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Transport 50 Škoda Superb, Diplomová práce Marketing v českém profesionálním fotbale Jan Javůrek Vedoucí práce: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
Společnost a informační prostředí. Informační prostředí Odborné poznatky uložené v dokumentech Instituce a jednotlivci přispívající ke komunikaci informací.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
INTERNET. Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí, ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů TCP/IP.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Národní koordinační mechanismus pátrání po pohřešovaných dětech …..rychlé a úspěšné nalezení pohřešovaných dětí.
Page 0 Mobilní reklama Konference Marketing Trend, Michal Němec, T-Mobile CZ.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Plánování včera, dnes a zítra…
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Způsoby připojení k internetu
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Pasivní bankovní operace -přímé bankovnictví
Systém vzájemného sdílení mezi občanem a obcí
model fungování a praxe
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Měření online reklamy v cestovním ruchu
Mobilní aplikace nebo web?
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Internet.
Podpora v nezaměstnanosti
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
INTERNET Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Komunikace, etiketa – Mobilní telefon
TÉMA: Počítačové systémy
Vítejte na Marketingu.
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Stimulace tvořivosti – tvůrčí řízení a vedení lidí,
Modré volání O2 zaměstnanecký program pro Univerzitu Pardubice
Propagace.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
3DR, outdoor, indoor.
Digitální učební materiál
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Komunikační potenciál moderního městského webu
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.08
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
Marketing a management 2. ročník
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Základy práce s informačními zdroji ZUR163
Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group
PENĚŽNÍ ÚSTAVY -BANKY Občanská výchova, 9.roč. Mgr. Renata Šimková.
Centrální Podpora Uživatelů ISVS
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Analýza konkurenčního prostředí
Informační systém základních registrů
Transkript prezentace:

Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR … Tomáš Mátl, Vodafone - Media Solutions

About Vodafone (and Advertising) World’s biggest mobile operator More than 3 000 000 Customers in CZ Highest average ARPU on Czech mobile market First operator to launch Mobile Advertising in 2007 Now covering mobile, web and print 2009 Advertising revenue in tens of million CZK September 19, 2018

Trendy v interaktivní reklamě 1) Nové interaktivní formáty, kombinace kanálů, snaha o 360o kampaně September 19, 2018

Trendy v interaktivní reklamě 2) Velký tlak na efektivitu a měřitelnost, měření nových formátů September 19, 2018

Trendy v interaktivní reklamě 3) Rostoucí význam cílení, posun od kontextu k profilu jednotlivého uživatele September 19, 2018

Trendy v telekomunikačním businessu 1) Boost mobilního internetu a rostoucí penetrace mobilních datových tarifů September 19, 2018

Trendy v telekomunikačním businessu 2) Rozvoj mobilních plateb September 19, 2018

Trendy v telekomunikačním businessu 3) Rostoucí znalost zákazníka, identifikace a využívání lokality September 19, 2018

Propozice mobilního marketingu 1) Nové formáty, 360o kampaně 1) Rostoucí mobilní internet a data 2) Tlak na efektivitu a měřitelnost 2) Rozvoj mobilních plateb 3) Požadavky na cílení 3) Znalost zákazníka, lokace 1. Komunikujte na zákazníky cíleně a efektivně 2. Vtáhněte zákazníka do interakce 3. Použijte kampaň jako nový prodejní kanál September 19, 2018

Propozice – 1. Komunikujte na zákazníky efektivně Kanály Cílení na každého jednotlivého příjemce sdělení Parametry – socio-demo data, zájmová data, lokace Relevance pro uživatele – vyšší účinnost a příznivé vnímání reklamy SMS, MMS, Notifikace Upoutání pozornosti, cílení Reach - 8 mil uživatelů Bannery na mobilních portálech Široké možnosti interaktivity Reach 1,3 mil uživatelů, >80 mil impresí Sponzorované linky a další služby mob. portálů stimulace návštěvnosti mobilní služby (mapy, mobilní search) Applikace (Hry, Augmented reality) September 19, 2018

Propozice – 2. Interagujte se zákazníkem Zatažení uživatele do interakce se zadavatelem Interakce - hovor, SMS, mobilní stránky / internet Registrace, pozvání do soutěže, ceny, dárky Další navazující aktivity a práce se zákazníkem Nokia CTR >2% 33% konverze Fanta CTR >3% 92% konverze September 19, 2018

Propozice – 3. Prodávejte prostřednictvím mobilu MM = nový distribuční kanál Oslovte nové zákazníky z báze operátora (ve správný čas na správném místě) Prodejte prostřednictvím telefonu, platba použitím platební brány Dva příklady Nový distribuční kanál Mobilní aplikace From: 777 Welcome in roaming zone 1. Get your travel insurance @: m.xyz.cz and pay by phonebill Pojištění nabídnuté ve správnou chvíli Aplikace stimuluje použití partnerské služby September 19, 2018

Mobil funguje optimálně jako součást marketingového mixu obile works the best if combined with other Media and Channels and je unikátní ale ne samostatné médium – propojuje ostatní média a umožňuje dialog. September 19, 2018

Jaký je potenciál trhu mobilního marketingu? Internetu - 15% trhu během 11 let (CAGR 69%) Mobilní reklama - rok 3 existence Předpokládáme podobný růst jako v případě internetu Současná struktura: 40% display 40% messaging (SMS) 20% ostatní Struktura mobilních reklamních příjmů celosvětově 69 % messaging (SMS, MMS) 23% mobilní search 8% display Internetu trvalo 11 let než dosáhl 15% podílu na trhu Průměrný růst (1998 - 2009) byl 69% ročně Mobilní reklama je v roce 3 svojí existence Předpokládáme podobný růst jako v případě internetu Současná struktura: 40% display 40% messaging (SMS) 20% ostatní *) zdroj OMD, SPIR, eMarketer September 19, 2018

Očekávaný vývoj v roce 2010 „Permission-based“ marketing (uživatel určuje pravidla komunikace) Zdokonalování cílení (lokace, mikrosegmenty) Využívání plateb, posun k transakcím Kanály Plánování mobilu v mediálním mixu - budget Dokonalejší využití cílení Marketingová řešení, 360o kampaně zahrnující mobil Zadavatelé Spuštění auditovaného měření mobilního internetu Standardizace dalších kanálů mobilní reklamy Budování cross-operátorské nabídky Trh September 19, 2018

Děkuji za pozornost tomas.matl@vodafone.com September 19, 2018

Backup September 19, 2018

Mobile Marketing Excelence… Well Targeted? Relevant? Personal? Simple? Viral? September 19, 2018

Few Local Examples… …well targeted, relevant, personal, simple, viral? Fanta CTR >3% 92% conversion Nokia CTR >2% 33% conversion Allianz 25% conversion Allianz-Direct 600 calls received September 19, 2018