Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group"— Transkript prezentace:

1

2 Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group
Patrik Pavel, obchod, UniCall Communication Group

3

4 V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí…
Proč? Různé důvody (prodej, roboti, masáž, kvalita, kobercový nálet, ponorka, push, etc.) V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí…

5 Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010
Ale… Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010 Prodali jsme zák.!!!!

6 Kouzlo? Skvělý team? Julie P. Honza P.

7 Team

8

9 Tvůj nejlepší přítel EMAIL – tvůj skvělý a levný přítel
DIRECT MAIL – tvůj nejstarší přítel SOCIAL MEDIA – tvůj novej kámoš TELEFON – tvůj nejlepší přítel

10 „The telephone is one of the best branding devices available“ -Delivering Happiness Tony Hsieh, CEO Zappos

11 Výhody Přímá komunikace se zákazníkem Zacílení na segment
Okamžitá reakce zákazníka Kvalitnější předání informací – interaktivní, „popovídání si“

12 Další výhody Výhody pro zákazníka Výhody pro dodavatele Pohodlí
Informace Interakce Rychlost Výhody pro dodavatele Budování vztahů Zacílení Načasování Měřitelné/škálovatelné/předvídatelné

13 Přestože máme kouzlo, tak jak jsou na tom jiné kanály?

14 ALE PROČ TELESALES, TŘEBA JSOU DALŠÍ MOŽNOSTI…
Výhody DM a telemarketingu speciálně.

15 Telesales vs. D2D Pokrytí neúplné Náklady vyšší Kvalita – % zrušení
Transparentnost – nemám pod kontrolou

16 Telesales vs. Online sales
Chybí push Chybí interaktivita Transparentnost Nezvládá složitosti

17 Kdo je vítěz? ROCKY!!!!!

18 Spolupráce Booking appointments
Online leady – dodá chybějící ingredience (interakce, hlas) a vyplnění smlouvy

19

20 PET Psychologie Technologie Ekonomika

21 PET Psychologie Ekonomika Technologie Telefon a umění prodeje (AIDA)
Incentivy, bonusy Pohodlí Ekonomika Zacílení CPA Akvizice, up/cross-sell Technologie Telefon Kvalita Správný produkt

22 AIDA Jeden můj obchodní partner měl takovou dobrou větu „To mě nemotivuje, Patriku“

23

24 Téma

25 Přepoklady Pozornost první 4 vteřiny Zájem o to, co potřebuji
Touha, to mít teď Akce

26 UniCall telesales řešení
Řešení ne prodej Přidaná hodnota

27 Případová studie 1 Výzva: B2B Top player (inzerce) hledá nový prodejní kanál Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + vymáhání Konverzací: Prodejů: 4,8% Splatnost: 85-90% Výhody: nový kanál pro klienta, finanční růst, interní růst, konkurence ztrácí, nutný vývoj - zaparkování vyčerpaného produktu, spuštění nových produktů, úprava procesů vymáhání

28 Případová studie 2 Výzva: B2C Top player (pojištění) hledá nové partnery Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + verifikace Konverzací: Prodejů: 4,5% Splatnost: 54% Výhody: nový partner, vyšší splatnost, kvalitní databáze

29 Případová studie 3 Výzva: B2C Top player (utility) potřebuje zpracovatele online leadů Řešení: UniCall online řešení + telesales Konverzací: Prodejů: 9,7% Aktivace: 81% Výhody: vysoká konverze, rychlost, udržování kroku s trhem

30 Shrnutí Telesales má nevýhody, ale existuje – vyvolává reakce
Telesales funguje ( zákazníků) Telesales má i výhody UniCall – PET UniCall – přidaná hodnota

31 Děkuji za Vaše dotazy! Patrik Pavel
tel: pp.patrik Unicall Communication Group


Stáhnout ppt "Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group"

Podobné prezentace


Reklamy Google