Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Autor bakalářské práce:Martin Šíma Vedoucí bakalářské práce:Ing. Marta Hortová Oponent bakalářské práce:Mgr. Hana Bartošová DAŇOVÉ A ODVODOVÉ ZATÍŽENÍ.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Kolektivní investování z pohledu možnosti zhodnocení volných finančních prostředků podniku Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD. Oponent:
Vysoká škola technická a ekonomická
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Motivace a důvody k řešení problému Atraktivní, zajímavé a perspektivní téma Vytvoření stručného návodu k zapojení mobilního marketingu do podnikání Budoucnost marketingu

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza možností využití mobilního marketingu v ČR. Identifikuje a vyhodnocuje náročnost a možné přínosy pro organizaci. Dílčím cílem je vytvoření manuálu pro zavedení určitých forem mobilního marketingu.

Výzkumné otázky Jaké má firma/podnikatel možnosti, chce-li využít/zapojit do svého podnikání mobilní marketing? Jaké jsou výhody, nevýhody a orientační náklady jednotlivých způsobů využití/zapojení forem mobilního marketingu?

Použité metody Škálování, pozorování, research a studium dostupných dokumentů a zdrojů Řízený rozhovor Syntéza získaných dat a informací Vytvoření stručného manuálu a shrnutí potřebných informací

Zapojení mobilního marketingu do podnikání Kroky před rozhodnutím o zapojení mobilního marketingu Kroky potřebné k zapojení mobilního marketingu Údržba správné funkčnosti mobilního marketingu

Marketingové kanály Webové stránky - responzivní - desktopové - více variant současně Mobilní aplikace Kombinace

Zdroje návštěvnosti Direct Referral Organic & Paid search Bannery Sociální sítě E-shop vyhledávače/srovnávače SoLoMo

Kontrola, úpravy a inovace Změna/přidání grafických či textových prvků Aktualizování obsahu Rozložení prvků webové stránky Přidání/zrušení/změny funkcionalit Změny v oblasti zajištění zdrojů návštěvnosti Změny v samotných marketingových kanálech Cyklická obměna / přeměna

Dosažené výsledky a přínos práce Shromáždění, objasnění a poskytnutí základních a potřebných informací k tématu Srovnání jednotlivých variant a možností zapojení mobilního marketingu Vytvoření stručného manuálu pro potenciální zájemce o využití mobilního marketingu

Závěrečné shrnutí a doporučení Možnosti mobilního marketingu Responzivita Mobilní aplikace Kombinace marketingových kanálů a zdrojů návštěvnosti Vlastní názory Doporučení pro další zpracování

Doplňující otázka od vedoucí práce Co je podle Vás největší bariérou pro ještě větší rozšíření mobilního marketingu v podmínkách ČR?

Doplňující otázky oponenta práce Jakou má dle Vás budoucnost propojení mobilních aplikací a chytrých hodinek? V čem vidíte budoucnost mobilního marketingu? Jaké nedostatky vidíte v mobilním marketingu v ČR? Jaké jsou rozdíly v této oblasti mezi ČR a zbytkem světa?

Děkuji za pozornost