reklama REKLAMA reklama

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Advertisements

Lesní škola a školka Bezinka v Palkovicích Ivana Cviková.
ASERTIVITA Alena Krákorová. Asertivita základy asertivního chování základní asertivní způsoby jednání asertivita DESATERO asertivita a obtížný klient.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
AZ-kvíz − Jednotky. Náhradní otázky Správná odpověď Pyramida Vypočítej 564:1000.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E Mladší školní věk.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.18_manipulace Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Televize 8. ročník.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Marketing 6 Nástroje propagace.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2012
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Analýza trhu biopotravin
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Děti odsouzených rodičů z hlediska sociálně – právní ochrany dětí
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření domácnosti.
STANOVENÍ OSOBNÍCH CÍLŮ A KROKY K JEJICH DOSAŽENÍ
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Jana Kadlecová Název materiálu:
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Komunikace a interakce
Ing. Lenka Bombera Piskačová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
MINIMATURITY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Násobení lomených výrazů
Gymnasium Jižní Město Praha
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Doplněk (verbální atribut)
Zájmena a jejich skloňování
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Vliv reklamy na společnost
Dělení mnohočlenů jednočlenem
Dělení lomených výrazů
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Hledáme klíč k právům dětí
Zlatý kruh.
Práva a povinnosti členů rodiny
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Lomené výrazy (8) Dělení
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Dvacáté století – začátek století a první světová válka
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

reklama REKLAMA reklama https://www.youtube.com/watch?v=oy5MFLQMYKQ

Co je to reklama? Reklama je určitá propagace výrobku, jejím cílem je prodej tohoto výrobku. Jsou dané věty pravdivé? Doplň do tabulky ano/ne 1. Reklama je upozorňování lidí na určitý výrobek. 2. Cílem reklamy je prodat určitý výrobek. 3. Reklama nemusí být zajímavá. 4. Reklama může být lživá. 5. Reklamy jsou pouze na zdravé výrobky. 6. Reklama se nás snaží donutit, abychom si výrobek koupili. 7. V obchodě často nakupujeme výrobky, na které jsme viděli reklamu. 1. 2.. 3. 4. 5. 6. 7.

Vypište výrobky, na které jsou v televizi nebo na internetu reklamy Výrobky, které jsou zdravé Výrobky, které jsou nezdravé Které z výše uvedených výrobků z reklam si kupujete častěji?

Odhalte a zakroužkujete charakteristiky manipulace, které jsou pravdivé. Co je to manipulace? h) Snaha zalíbit se někomu. a) Když mě někdo nutí dělat to, co chce on. f) Snaha o působení na myšlení lidí. b) Dělám si to, co chci. e) Odborný název pro dorozumívání s lidmi pomocí výrazu v obličeji. c) Určitá činnost, při které působím radost druhým. g) Je to druh komunikace. d) Ovlivňování lidí tak, aby mysleli a jednali, jak potřebuji.

Uveď konkrétní příklad MANIPULACE: MEZI sourozenci MEZI rodičem a dítětem MEZI učitelem a žákem MEZI nadřízeným a podřízeným ?

Co souvisí se svobodou a co s manipulací? Přiřaď. Manipulace Svoboda a) mít vlastní rozum b) jednat podle kamaráda c) odcházet, kdy chci d) mít pocit viny e) odpovídat neurčitě f) být sebevědomý g) vědět, jaká mám práva h) jít si bezohledně za svým cílem i) být zodpovědný j) mít čas si promyslet další kroky k) umět odmítnout