Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A Lenka Špalková 15091
Motivace a důvody k řešení daného problému aktuální téma práce přínosné pro studium i budoucí profesní zaměření obchodní jednotka C&A zvolena z důvodu častých návštěv a nákupů oblíbenost dané prodejny
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu i s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti.
Výzkumné otázky Výzkumná otázka č.1: Jsou v obchodní jednotce C&A dostatečně aplikované zásady merchandisingu? Výzkumná otázka č.2: Jak na zákazníky působí prvky nákupní atmosféry? Výzkumná otázka č. 3: Jaký je vztah vůně v obchodní jednotce a chováním zákazníka?
Použité metody pozorování otevřený rozhovor deskripce současného stavu dotazníkové šetření komparace
Diskuze výsledků Dotazníkové šetření Analýza merchandisingu Analýza nákupní atmosféry Analýza konkurence
Zodpovězení výzkumných otázek Výzkumná otázka č.1: Jsou v obchodní jednotce C&A dostatečně aplikované zásady merchandisingu? Výzkumná otázka č.2: Jak na zákazníky působí prvky nákupní atmosféry? Výzkumná otázka č. 3: Jaký je vztah vůně v obchodní jednotce a chováním zákazníka?
Odpovědi na otázky vedoucího a oponenta Jaké problémy má obchodní jednotka C&A z hlediska merchandisingu? Na jaké hlavní cílové skupiny se obchodní jednotka C&A zaměřuje? Zabývají se vedoucí zmíněných jednotek uplatňováním merchandisingových zásad a nákupní atmosférou ? Jak na závěry formulované v práci reagovali vedoucí pracovníci zkoumaných jednotek?
Děkuji za pozornost