DĚTI NOVÉ DOBY – INDIGOVÉ DĚTI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Občanská výchova ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
Advertisements

Bílé plemeno Člověk se mění
(CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM…nový projekt…aktuální téma…) CO PŘINÁŠÍ PRAVIDELNÉ ČTENÍ DÍTĚTI? vytváří pevné pouto mezi rodičem a dítětem podílí se na emočním.
Role asistenta v Montessori pedagogice
Charakter, sexualita a zodpovědnost MUDr. Marcela Rozehnalová, CEVAP
Jakub Weinstein: Comenia Script.
Cíle při výuce etiky/náboženství Zuzana Svobodová.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Mladší školní období.
Perioda raného mládí Ondřej Turek 1A. Dělení  Raný školní věk (mezi 6-7. a 8-9.)  Střední školní věk (mezi 8-9. a rokem)
Služebníci modlitby Centrum pro katechezi Olomouc, 2014.
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
Úvod do učiva občanské výchovy
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Funkce rodiny Číslo DUM: VY_52_INOVACE_66_96 Vzdělávací předmět: Rodinná výchova Tematická oblast:
Kazuistika z MČ Praha 6 Kapacity ZŠ na Praze 6 x demografická data aneb Kam s ním?
Děti – pokračování našeho života
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Jak vést děti ke Kristu?  Přijmout takové jaké jsou  (LÁSKA)  Hrát si s nimi  (PŘÁTELSTVÍ)  Vést ke službě  (DŮVĚRA a ZODPOVĚDNOST)
Pedagogika & DIDAKTIKA
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Alternativní a augmentativní komunikace
Rodina Petr Machala. Co se vám vybaví při vyslovení slova – rodina?
PEDIATRIE Mgr. Petra Sedlářová.
PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Kdo studuje na víceletých gymnáziích (a proč)? Petr Soukup, PedF a FSV UK
Pavel Slouka.
INSTITUTY NÁHRADNÍ PÉČE O DÍTĚ PŘEHLED, VÝZNAM, ÚČEL DÍTĚ JE NEODDĚLITENÁ SOUČÁST PŘIROZENÉ RODINY © Zdeňka Králíčková, 2012.
INSTITUTY NÁHRADNÍ PÉČE O DÍTĚ DÍTĚ JE NEODDĚLITENÁ SOUČÁST PŘIROZENÉ RODINY.
pochází z rodiny maďarského židovského obchodníka narodil se 7. února roku 1870 ve Vídni jako druhé ze šesti dětí jako dítě byl v ohrožení života, když.
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
„Pomáháme imigrantům stát se našimi spoluobčany.“ Příprava učitelů na výuku češtiny jako cizího jazyka Mgr. Lenka Pavelková, MSc. 1.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
D OSPÍVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Osobnostní rozvoj Znalost a aplikace principů M.M. Pravidla Komunikace a zdvořilostní formy chování Mravní hodnoty Já rodina okolí Zralá osobnost dítěte.
SOUČASNÁ RODINA A MOŽNOSTI HODNOCENÍ SITUACE PHDR. HANA PAZLAROVÁ, PH.D Sociální práce s rodinou 1.
Co je to učení?. Učení je jeden ze základních vývojových procesů, jehož výsledkem je relativně trvalá změna vyvolaná zkušeností. (Denglerová, 2009)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
Výchovné metody Vypracovala: Monika Arsenjevová Datum: 12.října 2012.
Domy na půli cesty. pobytové služby zpravidla pro osoby do 26 let věku, které po dosažení zletilosti opouštějí školská zařízení pro výkon ústavní nebo.
Školní písmo Comenia Script Edita Godlewská. Obsah prezentace Co je Comenia Script Autorka písma Charakteristika písma Testování písma Řezy písem Ukázky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.3.5 Školství v 17. a 18.století Téma: Vývoj školství u nás Číslo.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
MIROSLAV PROCHÁZKA Výchova a komunikace v rámci rodiny a školy, stresu a napětí.
Práva a povinnosti mezi manželi
Inteligence DUM_19.
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
PROJEKT MÁLOTŘÍDKY SPOLEČNĚ
Druh učebního materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
ANOTACE Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích předškolního dítěte, se změnami při přechodu dítěte do školy. Výukový.
Koučink dětí a mladistvých
dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Pedagogika jako vědecká disciplína
Plánované rodičovství
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Konflikt, koření života
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_06 Vztahy mezi lidmi
spor o vedoucí roli ve výchově Gražyna Mendecka
BALONKY OSLAVY A HRY.
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Dopravní prostředky.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Badatelské odpoledne 4. dubna Sedm barev duhy.
Edukace jako pomoc ve stáří
Nejčastější poruchy chování ve školním věku Mgr. Petra Slabá 2019.
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Transkript prezentace:

DĚTI NOVÉ DOBY – INDIGOVÉ DĚTI PAVEL PETR SLOUKA 9. 12. 2014

TAK JDE ČAS 1980 – 1990 - INDIGOVÉ DĚTI 2000 – 2010 – KŘIŠŤÁLOVÉ DĚTI 2010 – DOSUD - DUHOVÉ DĚTI

KDO JSOU? NAROZENÉ 1980 – 1990 MALÍ REFORMÁTOŘI DYS- ADHD/ADD BARVA JEJICH AURY – INDIGOVĚ MODRÁ ZASLOUŽENÍ SI BYTÍ KOMUNIKUJÍ S ,,JINÝMI“ BYTOSTMI

CO JE PRO NĚ TĚŽKÉ ŠKOLA – NECHÁPOU SLOŽITOST NAŠEHO SYSTÉMU ŠKOLSTVÍ UČITEL JAKO PSANÁ AUTORITA TEORETICKÉ ZNALOSTI – INDIGO SE UČÍ HLAVNĚ PRAKTICKY POCHOPIT, PROČ SI LIDÉ ZTĚŽUJÍ SAMI ŽIVOT TÍM, JAK SLOŽITĚ NĚKTERÉ VĚCI PROVÁDĚJÍ

VÝCHOVA VYSVĚTLOVAT – VÝHRŮŽKY A SANKCE NEPOMOHOU! -VÉST S NIMI DIALOG

CO HLAVNĚ CHTĚJÍ LÁSKU, LÁSKU A ZASE JEN LÁSKU OD DRUHÝCH LIDÍ ŠPATNĚ ZVLÁDAJÍ KONFLIKTNÍ PROSTŘEDÍ

KONTAKT PAVEL PETR SLOUKA – DOSPĚLÉ INDIGOVÉ DÍTĚ lecitelfosfer@gmail.com www.lecitelfosfer.webnode.cz 773 262 565 – O2 Článek: Dvacatero pro rodiče Indigových dětí – slouka.blog.idnes.cz