INDIVIDUÁLNÍ PROJEKTY Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji II Podpora sociální integrace obyvatel vyloučených lokalit v Královéhradeckém kraji III
Představení projektu Služby II Cíl projektu: Doba realizace: Podpora služeb: Aktivity projektu: Finanční podpora:
Představení projektu Lokality III Cíl projektu: Vyhledávat osoby ohrožené sociálním vyloučením, podporovat jejich zapojení do společnosti a na trh práce pomocí terénního programu a rozvoje sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi. Realizace projektu: 1. 10. 2012 – 31.3. 2015 Podpora služeb: 1.1.2013 – 31.12.2014 Aktivity projektu: Realizace terénních programů ( lokality Hradec Králové, Rychnovsko a Kostelecko, Trutnovsko, Jičínsko) Rozvoj SAS pro rodiny s dětmi (Jaroměř, Jaroměř – Josefov, Broumov, Náchod, Dvůr Král.n.L., Vysoké Veselí, Hradec Králové) Finanční podpora: 32 548 194 Kč
Závazky vyplývající ze smluv Dodavatel je povinen zajistit trvalou dostupnost služeb. Služby musí být realizovány kontinuálně bez ohledu na výši splnění minimální míry indikátorů. Celková doba výpadku za 1 kalendářní rok nepřesáhne 5% sjednaného rozsahu poskytování služby. Po dobu výpadku bude zajištěn náhradní výkon základního poradenství. Viz Smlouva bod 3.4.
Zpráva o plnění služeb Realizovaná klíčová aktivita Spolupráce s ostatními subjekty Plnění podmínek vymezených v příloze č.4 Smlouvy – minimální rozsah poskytovaných služeb Publicita Monitorovací indikátory Problémy při realizaci
Zpráva o naplnění indikátorů 1/2 Název projektu: Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji II Číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/05.00065 Příjemce dotace: Královéhradecký kraj Číslo veřejné zakázky: Číslo smlouvy: Vysoutěžená cena: Poskytovatel služeb: Identifikační číslo: Druh služby: Název služby: Číslo registrace služby: Místo poskytování: Personální zabezpečení: Kapacita služby: Požadovaná výše splnění indikátoru: uživatel Minimální výše splnění indikátoru:
Zpráva o naplnění indikátorů 2/2 Počet uživatelů cílové skupiny Rozdělení dle pohlaví Kalendářní čtvrtletí Počet uživatelů za kalendářní čtvrtletí Počet nových uživatelů za kalendářní čtvrtletí počet mužů počet žen 01.01.2013 - 31.03.2013 01.04.2013 - 30.06.2013 01.07.2013 - 30.09.2013 01.10.2013 - 31.12.2013 01.01.2014 - 31.03.2014 01.04.2014 - 30.06.2014 01.07.2014 - 30.09.2014 01.10.2014 - 31.12.2014
Závazky vyplývající ze smluv Monitorovací indikátory (MI) Hodnota monitorovacího indikátoru je uvedena ve Smlouvě o zajištění sociální služby bod 3.2. Minimální míra splnění indikátoru činí 85 %. Vykazování MI MI budou vykazovány ve Zprávě o plnění služeb a naplnění indikátorů, viz příloha č. 7 Smlouvy
Přílohy zálohové faktury Přílohy Zpráva o plnění služeb a Zpráva o naplnění indikátorů a jsou nedílnou součástí zálohové faktury, která se předkládá do 7 pracovních dnů od ukončení předcházejícího monitorovacího období. Obě zprávy informují o realizaci sociální služby za uplynulé monitorovací období. Na přílohách nutno uvést datum a podpis oprávněné osoby. Zálohovou fakturu společně s přílohami zasílat na Krajský úřad Královéhradeckého kraje.
Povinná publicita Poskytovatel je povinen: provádět publicitu projektu v souladu s Manuálem pro publicitu OP LZZ, viz. odkaz http://www.esfcr.cz/file/7995/ označit prostory poskytování služeb informačním panelem udržovat webové stránky v aktuálním stavu. 1x ročně vydat leták s informacemi o sociální službě 2x ročně poskytnout médiím tiskovou zprávu.
Povinná publicita letáky a tiskové zprávy je nutné před vytištěním odsouhlasit s projektovým manažerem „Povinné minimum publicity OP LZZ“ musí být na tištěných materiálech vždy v horní části a minimálně na přední straně těchto materiálů; zároveň bude použito „Povinné minimum publicity OP LZZ“ všude tam, kde bude použito logo poskytovatele sociálních služeb logo poskytovatele sociálních služeb může být použito u tištěných materiálů pouze v dolní části materiálu a nesmí být větší než řada log „Povinného minima publicity OP LZZ“ logo poskytovatele sociálních služeb u individuálních projektů se nesmí používat na propagačních předmětech
Povinná publicita - vzory Pod logolinkem nutno uvést text: Projekt je financován z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Kontroly Výkon kontroly u poskytovatelů bude probíhat dle Metodiky pro výkon kontrol v rámci IP, viz. Příloha č. 5 Smlouvy. Objednatel je oprávněn provádět monitorovací návštěvy.
Předmět smlouvy – rozsah zakázky ve vztahu k financím 2.1.Předmětem Smlouvy je závazek veřejné služby spočívající v poskytování poskytování sociální služby ……….pro osoby s ……… ( dále jen „osoby cílové skupiny“) ………formou pro region ……..s požadovanou minimální kapacitou x osob. Závazek poskytovatele provozovat služby podpora samostatného bydlení představuje komplexní zajištění služeb ……… Příklad 1 (poskytovatelé, kde je více služeb, činností…) IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Předmět smlouvy - Zakázka 1, Zakázka 2 Není předmět smlouvy Zakázky 3,4…. Celá sociální služba - středisko
Předmět smlouvy – rozsah zakázky ve vztahu k financím 11.2 Poskytovatel je povinen odděleně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech při realizaci předmětu této Smlouvy, tj. zajistit oddělené účtování o výnosech a čerpání jednotlivých zdrojů krytí nákladů (zakázkově). Příklad 2 (poskytovatel poskytuje pouze jednu soc. službu) IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Zakázka 1 Zakázka 2 Není předmětem smlouvy Středisko 2 Předmět smlouvy – Středisko 1 Celá sociální služba - středisko
Výpočet přiměřeného zisku 6.4.Platba za služby je sjednána tak, aby dosahovala částky, která je nezbytná k pokrytí čistých nákladů vynaložených Poskytovatelem při poskytování služeb dle Smlouvy včetně případného přiměřeného zisku do maximální výše 1,6% za dobu trvání Smlouvy. Kalkulace Platby za služby je uvedena v Příloze č. 3 této Smlouvy. IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Základna pro výpočet zisku Není předmět výpočtu zisku Celá sociální služba - středisko
Výpočet přiměřeného zisku Náklady ______________ = Výnosy (1- povolený zisk %) Náklady = Výnosy * (1 – povolený zisk %) Náklady = Výnosy * 0,984 (při povoleném zisku 1,6 %) IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Základna pro výpočet zisku Není předmět výpočtu zisku Celá sociální služba - středisko
Vedení účetnictví 11.1 Poskytovatel je povinen vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, případně, nemá-li tuto povinnost, je povinen vést daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k prostředkům poskytnutým na základě této Smlouvy splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví (s výjimkou bodu (f) zákona), a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly vedeny analyticky ve vztahu k prostředkům poskytnutým z finanční podpory. Střediska, zakázky Rozúčtování společných nákladů dle předem stanovené metodiky, rozúčtování uvést na účetních dokladech Ke každému účetnímu zápisu – účetní doklad se všemi náležitostmi
Zajistit přístup ke všem dokladům, složkám a dokladovým řadám. Finanční kontrola Zajistit přístup ke všem dokladům, složkám a dokladovým řadám.
Kontaktní údaje – Služby II Projektový manažer – Centrum EP: Ing. Bc. Markéta Vítková mail: vitkova@cep-rra.cz tel.: 495 817 823, 725 553 929 Finanční manažer – Centrum EP: Olga Horáčková mail: horackova@cep-rra.cz tel.: 495 817 834, 725 724 292
Kontaktní údaje – Lokality II Projektový manažer – Centrum EP: Mgr. Marcela Bezdíčková mail: bezdickova@cep-rra.cz tel.: 495 817 829, 725 027 795 Finanční manažer – Centrum EP: Bc. Lenka Houserová mail: houserova@cep-rra.cz tel.: 495 817 820, 720 404 198