Prezentace a obhajoba zadaného tématu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informace o bakalářské SZZ – anglický jazyk  Státní závěrečná bakalářská zkouška má tři části:  jazyková zkouška – písemná a ústní (AJ6)  obhajoba bakalářské.
Advertisements

NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
Konference projektu Cesta ke kvalitě
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
VY_32_INOVACE_6B1 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Teplo, teplota- pozorování počasí Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Metody pedagogické diagnostiky
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Databáze Lokální systémy a SQL servery VY_32_INOVACE_7B10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Databáze Formuláře VY_32_INOVACE_7B18. Formuláře Umožňují zobrazit data z tabulek uživatelsky vhodným způsobem Mohou být zobrazena data z více tabulek.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Slohové postupy.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_234.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_235.
Učitelská praxe 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_22 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Historická próza. Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_264 Jméno autora: Mgr.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_066 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_075 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
Světoví módní tvůrci.  Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_140  Jméno.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_94 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_106  Licence: CC BY-NC-SA 3.0  Jméno.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_40 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_062 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
INSPIRAČNÍ ZDROJE KNIHY A ČASOPISY.
Leonardo da Vinci Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Panel úloh.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Návrhové skici-použití výtvarných technik
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Potraviny a výživa 1. ročník – kuchař, číšník, servírka
Název oborové práce Jméno autora třída.
ARANŽOVÁNÍ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Rešerše.
Textilní a oděvní materiály
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Jméno autora: Mgr. Jitka Bílková Datum vytvoření:
Stylizace kresby figury a detailů
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Práce návrháře.
Vzor individuální prezentace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
CENTRUM PEDAGOGICKÉ PRAXE PF UJEP
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
Transkript prezentace:

Prezentace a obhajoba zadaného tématu

Datum: 11. 1. 2014  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_129  Jméno autora: Mgr. A. Miloslava Svobodová  Název práce: Prezentace a obhajoba zadaného tématu Předmět: Navrhování Ročník: 3. Časová dotace: 10 minut Vzdělávací cíl: zpracování obhajoby a prezentace jako součást úkolu Pomůcky: PC (Powerpoint), fotoaparát Poznámka: Tento materiál je součástí tematického balíčku realistické studie a základy navrhování Inovace: Mezipředmětové vztahy – Modelování, PCV, Konstrukce střihů, ČJ - zapojení audiovizuální techniky do výuky – zpracování písemné obhajoby jako nedílné součásti zpracování zadaného úkolu. Vytvoření prezentace v Powerpointu pro shrnutí práce a její představení v širším kontextu inspirace a popisu celé práce. 

Tvůrčí proces navrhování a realizace úkolu by měl být završen obhajobou daného zpracování. Jedná se o shrnutí práce na tématu od zadání přes zvolenou inspiraci a její zpracování, vytvoření kolekce návrhů, výběr varianty pro realizaci, zvolený materiál, barevnost až po popis realizace. Obhajobu je vhodné doplnit prezentací obsahující inspirační fotografie, koláže, kresby. Obhajoba by měla být zachycením cesty od návrhu po hotový model, kterou doprovází prezentace hlavní myšlenky a popisu práce se všemi uvedenými aspekty. Důležité je vyzdvihnout vlastní uvažování o tématu, zmínit případné problémy a jejich řešení. Obhajoba tak působí autenticky. V závěru je vhodné celou práci shrnout a uzavřít vlastním hodnocením. Žák by měl být připraven během obhajoby odpovídat na případné dotazy.

FORMY OBHAJOBY 1. Písemná obhajoba: Zpracování osnovy Úvod – zadané téma, jméno autora Popis inspirace a hledání nového řešení Zpracování návrhových skic Výběr návrhu pro realizaci – vzorník materiálů a barev Výtvarná část práce – výtvarné řešení vybraných návrhů, zvolení vhodné výtvarné techniky Adjustace celé práce Fotodokumentace Použité inspirační zdroje (knihy, internet, časopisy) Závěr – shrnutí práce Podpis autora

2. Ústní obhajoba: Jako podklad slouží písemné zpracování obhajoby, žák prezentuje celou práci před hodnotící komisí. Obhajoba je doprovázena ukázkou prací, prezentací modelu na modelce nebo figuríně, doporučuje se doložit portfolio předchozích prací, během ústní obhajoby žák vysvětluje průběh celé práce, odpovídá na případné doplňující otázky, může využít prezentaci v Powerpointu, hudební podkres, zajímavou instalaci. 

Zpracování obhajoby nutí žáka formulovat přesně své myšlenky, uvažovat o práci jako o celku, zamýšlet se hlouběji nad zadáním, klást si otázky a současně na ně odpovídat, hledat řešení. Ústní obhajoba navíc přispívá k posílení komunikačních a prezentačních dovedností.

Autor fotografií: Mgr. A. Miloslava Svobodová