Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Advertisements

Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Segmentace trhu Ročník / obor studia:III. ročník.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Aritmetická posloupnost – základní pojmy
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast:Nápojová gastronomie Název vyučovací oblasti: Suroviny pro výrobu piva Ročník / obor studia:2. a.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Kvalita služeb Ročník.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Zánik a zrušení podniku Ročník / obor studia:II. –
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Personální řízení Ročník / obor studia:IV.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Akcie a jejich náležitosti Ročník / obor studia:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Organizační struktury Ročník / obor studia:IV.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Podnik Ročník / obor studia: II. – III. r./ Hotelnictví.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Komunikační (propagační)
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Ekonomika pro kuchaře Název vyučovací oblasti: Národní hospodářství Ročník / obor studia:I. –
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Výkladová prezentace pro podporu výkladu učitele.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Management a řízení hotelu
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Rozhodování jako manažerská funkce
Živnostenský zákon a rejstřík II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Hospodářská politika státu
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Management a řízení hotelu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Transkript prezentace:

Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti:  Osobní prodej Ročník / obor studia: IV. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval: Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. a II. pololetí šk. r. 2012/2013 DUM 575 Klíčová slova: Osobní prodej, kontakt se zákazníkem, prodej. Anotace: Odborná prezentace pro podporu výkladu učitele na téma – Osobní prodej.

Osobní prodej

Osobní prodej Osobní prodej je formou osobní komunikace. Představuje slovní konverzaci v přímém kontaktu či po telefonu, s potencionálním zákazníkem. Zdroj obrázku: http://www.tele3.cz/bezpecny-prodej-domeny.html

Kategorie osobního prodeje Terénní osobní prodej Je realizován mimo zařízení s přímým kontaktem se zákazníkem, Je to nejdražší způsob prodeje – náklady na pracovníka, propagační materiály. Zdroj obrázku: http://www.multilevel-marketing.cz/wp-content/uploads/2012/07/obrazek.jpg

Kategorie osobního prodeje Telefonický osobní prodej, Nahrazuje přímý osobní prodej, Je možné jej napojit na rezervační systém, při řešení rezervace dochází k up – sellingu služeb. Zdroj obrázku: http://www.telefon24.cz/telefonni_predvolby.html

Kategorie osobního prodeje Osobní prodej vnitřní. Je realizováno uvnitř organizace se snahou zvýšení průměrné útraty zákazníků, Ověřování spokojenosti, prodej dodatečných služeb. Zdroj obrázku: http://www.internetovy-marketing-plzen.cz/products/projekt-podnikej/

Proces osobního prodeje Samotný proces osobního prodeje zahrnuje: vyhledávání a posuzování potencionálních zákazníků, příprava na jednání, shromažďování a ověřování informací, navázání kontaktu s cílem ověřit, zda bude osobní setkání efektivní, vlastní obchodní jednání, zjišťování potřeb, prezentace, reakce na připomínky a uzavření obchodu, prodejní kontakt. Ověřování spokojenosti, poskytování dodatečných služeb.

Kontrolní otázky: Co je podstatou osobního prodeje? Jaké kategorie osobního prodeje rozeznáváme? Na jaké fáze se člení proces osobního prodeje?

Použitá literatura KYNCLOVÁ, Jaroslava a Eva KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN 978-80-7373-061-1.