ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s písmenky (SADA ČÍSLO 1)
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
VY_32_INOVACE_18_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová 17.2: 2012 – vytvoření a ověření.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
VY_32_INOVACE_08_Hláska a písmeno Ž, čtení slabik, slov
VY_32_INOVACE_01_Hláska a písmeno K, čtení slabik, slov
VY_32_INOVACE_10_Hláska a písmeno G, čtení slabik, slov
VY_32_INOVACE_01_ Příprava na čtení 1 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P, S, V, Z. Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková VY_32_Inovace/8_470 Datum:
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_03_Hláska a písmeno C, Č, čtení slabik, slov
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Toto je jedna z otázek z přípravného testu studijních předpokladů pro uchazeče o přijetí na vysokou školu:
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY. NÁZEV:Z POHÁDKY DO POHÁDKY AUTOR:Mgr. Jolana Zahradníková STRUČNÁ ANOTACE ( OBSAH, DATUM PILOTÁŽE ): Genetická.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_06.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_02.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_30_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_01 ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_31_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_07.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_28_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_54
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_15
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_17
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_07
HOŘICE TRUBIČKY – DOPLŇOVÁNÍ Y,I,Ý,Í - ČESKÝ JAZYK – 6. r
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE1_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_18
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_inovace 1_34
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_84
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Léto
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_35
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_73
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_19_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_23_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Ptáci - tělo
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Základní škola, Hořice, Husova VY_12_INOVACE 1_24_Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Pověst O praotci Čechovi
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_19
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_60
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_17
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_32
STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_36
ANOTACE NÁZEV: PRAHA AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN):
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_59
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_18_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Transkript prezentace:

ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_26_Z POHÁDKY DO POHÁDKY

ANOTACE NÁZEV: Kohout, pes a liška AUTOR: Mgr. Hanzlíková Jana STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 12. 12. 2011 Žáci nejdříve přečtou text a poté si pomocí pracovního listu ověří správnost čtení. VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Český jazyk - čtení OČEKÁVANÝ VÝSTUP (INOVACE): Číst s porozuměním VĚKOVÁ SKUPINA: 5., 6., 7. ročník – Praktická škola METODICKÝ POKYN: Text + pracovní list. Individuální práce i skupinová

Kohout, pes a liška Jednoho dne s pes a kohout vydali do světa. Šli celý den. Večer si pes lehl pod keř. Kohout vyletěl na strom. Tak spali. Ráno při východu slunce kohout zakokrhal. Uslyšela ho liška. Utíkala pod strom. Dostala na kohouta chuť. ,,Dobré ráno, kohoute. Kde ses tu vzal?“ ,,Jdeme do světa.“ ,,To je báječné. Půjdu s tebou. Slez dolů, musíme vyrazit.“ ,,Musím se zeptat přítele, jestli s tím souhlasí“ ,,A kde je?“ ,,Spí tamhle pod keřem.“ Liška si pomyslela, že bude mít k snídani kohouty dva. Běžela se podívat pod keř. Tam uviděla psa. Polekala se a utíkala pryč. ,,Stůj, kmotro liško. My už také půjdeme.“ Ale liška nečekala ani chvíli. Utíkala, co jí nohy stačily, aby ji pes nedohonil.

Kohout, pes a liška – pracovní list Jaká zvířata v textu vystupovala? Z přeházených písmen slož slovo. LKŠIA __________________ SEP___________________ TKOUHO_____________________ Každé slovo má v textu své místo. Najdi a napiš ho. Čtvrté slovo zleva ve třetím řádku. ____________________ Páté slovo zleva v pátém řádku._______________________ První slovo zleva v prvním řádku.______________________ Čtvrté slovo zleva v desátém řádku.____________________ Tajenka_________________________

Odkazy a citace Zdroje: http://offiice.microsoft.com Obrázky jsou součástí knihovny klipartů MS Office   První čtení pro malé čtenáře: Kohout, pes a liška. druhé. Ostrava: pro děti v Ostravě, 1997, 10 -11. ISBN 80-7228-087-2.