CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s písmenky (SADA ČÍSLO 1)
Advertisements

METODICKÝ LIST Předem natiskneme a rozdáme text pohádky. Žáci čtou z tabule nebo z listu. Do textu jsou vložena slova, která tam nepatří a nedávají smysl.
ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová VY_32_INOVACE_16 Český jazyk – čtení 2.ročník – vytvoření a ověření.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_10_ čtení slov 2 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_229_2TR_ČJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
VY_32_INOVACE_06_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
VY_32_INOVACE_14_ Čtení vět s porozuměním (SADA ČÍSLO 1)
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_INOVACE_13_ Čtení slov s porozuměním 2 (SADA ČÍSLO 1)
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.19 Název pro školu:
Zdroj obrazového materiálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: březen 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
AutorŠárka Jurášová ŠkolaZŠ a MŠ Stožec, okres Prachatice TémaOpakování Název materiáluVY_52_INOVACE_01_HÁDANKY_V_PRVOUCE Sada 1 PředmětPrvouka Ročník3.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: říjen 2012 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ČESKÝ_JAZYK_A_LITERATURA TEMA: Česká próza a poezie 20. století ČÍSLO PROJEKTU:
Procvičujeme písmenko ž VY_32_INOVACE_20 Sada 4 Jazyková výchova ZŠ a MŠ Dešná It ve škole 1622/21/7.1.4/2010.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková MAPA PŘÍBĚHU KDO ? KDE ? JAK ? KDY ? PROČ ? S KÝM ? CO ? KAM ?
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2011 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Lindgren, Astrid: Pipi Dlouhá punčocha. 8. rozšíř.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Červená Karkulka TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Literatura pro děti 3 VY_32_INOVACE_12
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Karnaughovy mapy – tři proměnné
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autor: PaedDr. Jana Čechová
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Kůň a švestky Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Duben 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Září 2012 Ročník 6.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen 2012 Ročník
Čtení s porozuměním - básničky Vybírání vhodné ilustrace k textu.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_59
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_07_Český jazyk
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace
Transkript prezentace:

CZ.1.07/1.4.00/21.0697 Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola ZŠ a MŠ Stožec, okres Prachatice Téma Porozumění čtenému a hádanky Název materiálu VY_12_INOVACE_22_DŽBÁN_A_HÁDANKY Sada 2 Předmět Český jazyk a literatura Ročník 3. a 5. Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.0697 Datum vytvoření 20. 12. 2012 Klíčová slova hádanka, rým, chlíveček, oveček, zahrádka, pastýřka, prasátka, ptáče, skáče

Anotace Prezentace je určena pro čtení ve 3. a 5. ročníku. Cílem je přimět žáky k zamýšlení se nad důležitostí věcí, k čemu všemu se dají věci použít a jak jinak nám mohou posloužit. K textu jsou připraveny otázky k porozumění přečteného, žáci mohou vymyslet podobný příběh. V úvodu a závěru prezentace mohou žáci hádat hádanky.

(Hrnec, vařečka, škvarky) Hádanky na úvod: Pletu chlíveček pro pět oveček. Čtyři pohromadě, pátá zvlášť. (Palčák ) Hliněná zahrádka, dřevěná pastýřka honí v ní prasátka. (Hrnec, vařečka, škvarky) (Z lidové poezie)

Přečti si text potichu a pak nahlas Džbán Džbán je veliký skleněný pták s baňatým břichem. Má zobák a ohromné ucho. Plave ve studánce a potopí se. Musím vnořit hluboko ruku a vytáhnout jej. Naberu vodu a džbán se zpotí. Tak těžká je voda. A tak studená. Mé ruce, v kterých jej svírám, se ihned zvětší. Když postavím džbán na zem, mám opět malé ručičky. Škoda, že se jednou džbán rozbije! (Vítězslav Nezval: Věci, květiny, zvířátka a lidé pro děti)

Porozumění čtenému: Čím nabírá vodu? Odkud nabírá vodu? O čem autor píše v tomto příběhu? Čím nabírá vodu? Odkud nabírá vodu? Jak autor popisuje své ruce? Čeho v závěru lituje? Čím by mohl ještě nabrat vodu? Zkus vymyslet podobný příběh a napiš jej.

Hádanky na závěr: Železné ptáče přes ploty skáče, koudelný ocas má. (Jehla a nit) Tělo nemám a srdce mi přece bije. (Zvon ) (Z lidové poezie)

Zdroje: ULRYCHOVÁ, Irina. Čteme si a hrajeme si. Vyd. 1. Praha: Pansofia, 1996, s. 22-23. ISBN 808580476x.