Zdraví 10km nemoci 0,5 km Na závěr místo shrnutí problematiky jeden konkrétní příklad, který lépe než definice vysvětlí o co vlastně jde ve VZD. Jde samozřejmě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_01 TÉMA: ČESKÝ JAZYK.
Tercie Rovnice Rovnice – lineární rovnice postup na konkrétním příkladu.
Svržení atomových bomb na japonská města v srpnu 1945 Druhá světová válka Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF.
Sociální práce na obcích v rámci ORP - Zákon o sociálních službách.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
Funkce Lineární funkce a její vlastnosti 2. Funkce − definice Funkce je předpis, který každému číslu z definičního oboru, který je podmnožinou množiny.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Aleš Hladík Název: VY_32_INOVACE_6A_3_Vlastní a obecná jména Téma: 6A_ČJ7.roč.
Úkol: 1. Snímku 2 přiřaďte na příslušná textová pole hypertextové odkazy na další snímky. Na pole odkaz vložte odkaz na wikipedii a stránku PowerPoint.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
Pracovně právní vztahy
Střední odborné učiliště Horní Slavkov, příspěvková organizace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ČAS.
Matematika VIII. Rotační válec Creation by IP&RK.
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_16
Předběžná příprava drůbeže
Lineární funkce - příklady
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Lineární rovnice a nerovnice I.
Úvodní setkání s poskytovateli sociálních služeb –
ČEKÁME NA JEŽÍŠKA VÁNOČNÍ PROJEKT
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Název vzdělávacího materiálu
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
VY_32_INOVACE_07_08_hospodaření domácnosti, příjmy a výdaje
VY_52_INOVACE_25_01_soustava kožní - hygiena
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Poměr v základním tvaru.
Rovnice a nerovnice Lineární nerovnice Mgr. Jakub Němec
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Návštěva planetária České Budějovice
Měsíční fáze Vypracoval: Lukáš Karlík
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_06
Dělení celých čísel (- 10) : (- 5) = 4 : (- 2) = (- 25) : 5 = Obsah:
LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
ZDRAVÍ JAKO HODNOTA.
4.8 Nerovnice s abs. hodnotami – Metoda nulových bodů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-01
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Základy infinitezimálního počtu
Hrajeme si na fotografa
MISYS - Pasporty.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_17
První berlínská krize
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přesnost a chyby měření
Poměr v základním tvaru.
Intenzita elektrického pole
Úhly v kružnici Středový a obvodový úhel (vztah mezi nimi)
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Lineární funkce a její vlastnosti
Základy infinitezimálního počtu
F-Pn-P063-Prime_mereni MĚŘENÍ V LABORATOŘI 3. PŘÍMÉ MĚŘENÍ.
Grafy kvadratických funkcí
Řecko-perské války Boje Řeků za svobodu.
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
Podstatná jména – mluvnické významy
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

zdraví 10km nemoci 0,5 km Na závěr místo shrnutí problematiky jeden konkrétní příklad, který lépe než definice vysvětlí o co vlastně jde ve VZD. Jde samozřejmě o cestu kterou se vydáváme.

Počet profesionálních onemocnění hlášených v ČR letech 1998 - 2012

Nemoci z povolání a ohrožení nemocí z povolání hlášené u montážních dělníků v období 2002 - 2011

zdraví 10km nemoci 0,5 km Na závěr místo shrnutí problematiky jeden konkrétní příklad, který lépe než definice vysvětlí o co vlastně jde ve VZD. Jde samozřejmě o cestu kterou se vydáváme.

„Je načase, abychom se naučili kormidlovat podle hvězd a ne podle mihotavých světýlek všech projíždějících lodí.“ Omar Nelson Bradley (1893-1981),pětihvězdičkovýgenerál americké armády a spolutvůrce Marshallova plánu. …nebo pravidelných linek volebních parníků. A podle jakých hvězd se budeme orientovat