Marketingová komunikace ve vybrané společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Analýza nových forem marketingu
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Marketingová komunikace ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Kristýna Hájková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbětinová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc. České Budějovice, duben 2017

Motivace a důvody zvolení tématu Prohloubení znalostí Dostatečné množství informací Osobní zájem

Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat marketingový komunikační mix ve vybrané společnosti a na základě provedeného výzkumu zjistit jeho vhodné nastavení a nevyužité možnosti. Následně navrhnout zlepšení marketingové komunikace.

Použité metody Analýza mikroprostředí Analýza makroprostředí Analýza marketingové komunikace SWOT analýza Dotazníkové šetření Rozhovor

Představení společnosti Obchodní jméno: Decasport s.r.o. Právní forma: společnost s ručením omezeným Sídlo: Türkova 1272/7, Chodov, 149 00 Praha Den zápisu do obchodního rejstříku: 14. října 2009 Předmět podnikání: prodej sportovního vybavení Prodejna v Českých Budějovicích Otevření: 24. května 2013 Počet zaměstnanců: 64

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Využívá společnost Decathlon základní nástroje marketingové komunikace? (reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej) Na první výzkumnou otázku byla odpověď získána pomocí analýzy komunikačního mixu společnosti, kdy bylo zjištěno, že společnost využívá všechny základní nástroje marketingové komunikace. Odpověď na první výzkumnou otázku je tedy ano.

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 2: Společnost Decathlon klade důraz na osobní prodej. Je tento nástroj hodnocen respondenty kladně? Odpověď na druhou výzkumnou otázku byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. Všichni respondenti byli povinni ohodnotit jednotlivé faktory tykající se přístupu zaměstnanců k zákazníkům. Respondenti odpověděli, že kromě odborné znalosti zaměstnanců a přehledu zaměstnanců o sortimentu na prodejně, jsou spokojeni. Z tohoto důvodu je odpověď na výzkumnou otázku č. 2 spíše ano.

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 3: Společnost Decathlon nabízí zákazníkům možnost objednání zboží přes eshop z webových stránek www.decathlon.cz. Nově nabízí službu Klikni&Vyzvedni, kdy si zákazník zboží vyzvedne do 3 hodin či do 5 dnů přímo na prodejně. Znají respondenti tuto služby a využívají ji? Na třetí výzkumnou otázku byla odpověď zjištěna z výsledků dotazníkového šetření. Celkem 86 respondentů tuto službu zná a z tohoto počtu respondentů již 63 dotazovaných tuto službu využilo. Odpověď na třetí výzkumnou otázku je ano.

Návrhy a opatření Zlepšení stránky Decathlon České Budějovice na sociální síti Facebook. Zlepšení stránky Decathlon České Budějovice na sociální síti Instagram. Povinné školení pro všechny zaměstnance pod vedením školitele. Pravidelný kurz in-line bruslení pro děti na sportovním hřišti u prodejny.

Závěr Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Opatření byla navržena. Cíl bakalářské práce byl splněn.

Doplňující dotazy Od vedoucího bakalářské práce: V práci selektujete získaná data vzhledem k rodové příslušnosti. Jaké jsou odlišnosti v postojích respondentů na webové stránky, Facebook či Instagram vzhledem k věku? Od oponenta bakalářské práce: Vyjádřete se k příčinám dosud malého zájmu o event marketing firmy. Je možno v současné době považovat jako hrozbu světovou finanční krizi? Konkrétně v případě ČR zaznamenává ekonomika růst

Děkuji za pozornost