Život je jen náhoda TÉMA: Ruská ruleta

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
Advertisements

CHARITATIVNÍ AKCE ZŠ ČSA PRO DĚTI Z DĚTSKÉHO DOMOVA VELKÉ HERALTICE.
VY__III/2__INOVACE__213 FYZIKA Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 9. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0101_CO JE F.G. Téma: CO JE FINANČNÍ GRAMOTNOST Číslo projektu:
Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Procvičování podstatných jmen. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Michaela Pospíšílová Radana Králová Tereza Průšová 3b, GJŠ.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
Pavel Vymazal Vendula Pírková Renáta Sedláková Andrea Vuová Martin Pleva Kvinta B 2011/2012 Gymnázium Jakuba Škody Vypracováno: ,,Dejte mi pevný.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 27 Anotace.
HVEZDY v. HVĚZDY Hvězdy jsou největší a nejdůležitější objekty ve vesmíru. Udává se, že v naší galaxii (Mléčné dráze) je 95% viditelné hmoty ukryto ve.
Voda dává život Tereza Štěpařová ZŠ Chrastava. Voda – živí nás, šatí nás, dává život i zabíjí. Je to základní položka pro život, i přesto jí je přebytek.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : Prosinec.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_01_ Vzájemné působení těles Číslo projektu:
Induktivní statistika
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_08 Název Božena Němcová Téma hodiny Božena.
Pravděpodobnosti jevů
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
XII. celostátní studentská vědecká konference bakalářských a magisterských nelékařských zdravotnických oborů 20. dubna 2017 Výsledky – kategorie bakalářského.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_16 Název Ota Pavel Téma hodiny Autoři druhé.
Dokážeš to ? podstatná jména přídavná jména zájmena číslovky slovesa.
Tematický okruh: CHEMIE A SPOLEČNOST Název učiva: „ŽIVOT IGELITKY“
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Neučíme se pro školu, ale pro život
Atomy a molekuly (suplovaná hodina)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Výkon, účinnost VY_32_INOVACE_11_218
VY_32_INOVACE_1_2_7 Ing. Jan Voříšek
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Autor: Mgr. Radana Marelová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Vypracovala: Mgr. Jana Jelínková
Slovní úlohy o společné práci
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
Písemné dělení jednociferným dělitelem
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení desetinných čísel
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola Městec Králové
DUM II. / 13. smysly Bc. Zdeněk Klíma.
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
C I T Á T Y Je dobré prečítať si múdre výroky starých...
VY__III/2__INOVACE__161 Režim dne školáka.
EU_32_sada 2_04_PV_Sluneční soustava_Duch
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Volby prezidenta v U.S. od r a jejich „předpovídání“
VÝROBEK ZE DŘEVA KVEDLAČKA Mgr. Jakub Karásek
Název sady materiálů: Člověk a zdraví
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Život je jen náhoda TÉMA: Ruská ruleta Autorky – Michaela Pospíšilová Radana Králová Tereza Průšová

Jaká je pravděpodobnost, že zbraň vystřelí hned na poprvé?

Představme si, že máme zbraň nabitou jedním nábojem Představme si, že máme zbraň nabitou jedním nábojem. Vždy, když zbraň nevystřelí, dodáme další náboj. Jaká je pravděpodobnost, že naplníme celý zásobník?

Představme si, že máme zbraň nabitou jedním nábojem Představme si, že máme zbraň nabitou jedním nábojem. Vždy, když zbraň nevystřelí, dodáme další náboj. Jaká je pravděpodobnost, že naplníme celý zásobník?

Dědovy náboje byly velmi staré Dědovy náboje byly velmi staré. Pět nábojů ze sta už bylo tak poškozených, že se nedaly použít. Jaká je pravděpodobnost, že aspoň jeden z nich dostal bratr, pokud víme, že jich obdržel šest. P(náboje)= Pravděpodobnost, že bratr dostane aspoň jeden špatný náboj, je 0,271, což je asi 27%.

Děkujeme za pozornost!