Procesní řízení (management)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projektový záměr : Zmapování vnitřních procesů na MS ČR
Advertisements

PODNIKOVÉ PROCESY A JEJICH SPOLEHLIVOST
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Projektové řízení Modul č.1.
Presentation Title.
Management Ing. Jan Pivoňka.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
6 Nejčastější neshody při uplatňování ISO 9001
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Nabídka personálních služeb
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Audit administrativních činností
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
6. Koncepce řízení projektů
Systémy managementu jakosti
SYSTÉMY MANAGEMENTU JAKOSTI Základní charakteristiky norem ISO ř. 9000
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.
Systém managementu jakosti QMS
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Systém managementu jakosti
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Proces řízení rizik.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
Konkrétní změny v české verzi CAF 2013 oproti CAF CZ 2009 Pavel Kajml Unie zaměstnavatelských svazů ČR.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
1. Úvod do problematiky Pojmy a definice Podnik v dynamickém prostředí
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Komplexní produktivní údržba (TPM)
ASP a.s. ASP a.s. ASP a.s. je mezinárodní softwarová společnost zaměřená na komplexní implementaci a maintenance FM systémů společností a institucí. 
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Management systému řízení kvality
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
6. Koncepce řízení projektů
Informační systém podniku
IAF MD 18:2015 Aplikace ISO/IEC 17021:2011 v oblasti řízení služeb (ISO/IEC )
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
Informační systém podniku Tomáš Vaníček Stavební fakulta ČVUT Thákurova 7, Praha Dejvice, B407
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
RNDr. Jana Kotovicová, Ph.D. MZLU v Brně prezidentka
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Systém managementu jakosti
Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:
Systém managementu jakosti 3
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Tradiční metody vývoje softwaru
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Ekonomika malých a středních podniků
Transkript prezentace:

Procesní řízení (management) Tomáš Vaníček Stavební fakulta ČVUT, B407 vanicek@fsv.cvut.cz http://kix.fsv.cvut.cz

Co je to proces?

Vlastnosti procesů Každý proces má vlastníka, který je odpovědný za: – definování očekávání od procesu, – udržování procesu v chodu, Každý proces má vstup (vstupy) nebo identifikované potřeby zákazníka daného procesu. Každý proces má řetězec činností, který zahrnuje identifikaci toho, co proces dělá a co tvoří realizaci produktu nebo služby. Každý proces má výstup, který je výsledkem plnění potřeb zákazníka. Výstupy přímo ovlivňují spokojenost zákazníka. V každém procesu by se měly měřit klíčové faktory. Patří sem analýza podporující efektivní fungování procesu a případné zlepšování.

Podnikové procesy Procesy orientované na zákazníka Podpůrné (interní) procesy

Zákaznické procesy Analýza trhu/požadavky zákazníka. Nabídka/tendr. Objednávka/smlouva. Návrh produktu a procesu. Výroba produktu. Dodávka. Platba. Garance/servis. Poprodejní zpětná vazba od zákazníka.

Interní procesy Výcvik Údržba Administrativa Uchovávání záznamů Řízení dokumentů a údajů Plánování managementu Měření spokojenosti zákazníků Interní auditování

Želví diagram Tělo: Definice procesu Hlava: Vstup Ocas: Výstup 4 nohy: Co – materiály a zařízení používané procesem Kdo – lidské zdroje, včetně vlastníka procesu a zaměstnanců, kteří provádějí dané procesu. Měření – měření efektivnosti produktu a procesu. Jak – popis toho, jak je proces regulován. Zahrnuje dokumenty používané procesem.

Želví diagram Co Kdo Jak Měření

Úkol Nakreslete želví diagram pro proces tvorba absolventské práce na VOŠIS.