Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:"— Transkript prezentace:

0 Manažeři kvality sociálních služeb v Diecézní charitě Brno v teorii a v praxi

1 Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:
vytvořit a zavést jednotný systém managementu kvality do řízení organizace rozvoj lidských zdrojů a poskytovaní služeb

2 Jednotný systém managementu kvality :
zjednoduší a zpřehlední řídící procesy stanoví měřitelná kritéria kvality pro jednotlivé činnosti a zavede jejich monitoring včetně nastavení kontrolních procesů

3 Co je proto nutné udělat?

4 1. Analýza motivačního klimatu 2. Identifikace slabých míst
3. Postavení MRKS 4. Trénink procesní řízení 5. Realizace opatření vedoucí ke sjednocení a odstranění slabých míst 6. Monitoring, vnitřní kontrola

5 Členění procesů v organizaci
Základní procesy (procesy orientované na zákazníka) Analýza trhu Nabídka/tendr Objednávka/smlouva. Návrh produktu a procesu. Ověřování/validace produktu a procesu. Výroba produktu/ Poskytování služby. Dodávka. Platba. Garance/servis. Zpětná vazba od zákazníka. Řídící procesy Plánování Informování Uchovávání záznamů Řízení dokumentů a údajů Rozhodování Ovlivňování Kontrola Podpůrné procesy Údržba Administrativa Financování Opatření k nápravě a preventivní opatření Personální procesy Řízení neshodného produktu Měření spokojenosti zákazníků Neustálé zlepšování Postavení MRKS Interní audit 5

6 Děkujeme za pozornost

7 KONTAKTY Mgr. Kateřina Zouharová vedoucí úseku metodických činností Diecézní charita Brno tř. Kpt. Jaroše 9, Brno tel mob Web: Mgr. Vladimír Hejtmánek vedoucí útvaru služeb pro lidi s mentálním postižením zástupce ředitele pro kvalitu Diecézní charita Brno - Oblastní charita Brno Žižkova 3, Brno tel   mob  731  Skype: vladimir.hejtmanek Web:


Stáhnout ppt "Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:"

Podobné prezentace


Reklamy Google