Autor práce: Michaela Janová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Autor bakalářské práce:Martin Šíma Vedoucí bakalářské práce:Ing. Marta Hortová Oponent bakalářské práce:Mgr. Hana Bartošová DAŇOVÉ A ODVODOVÉ ZATÍŽENÍ.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Transkript prezentace:

Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu Autor práce: Michaela Janová Vedoucí práce: doc. PhDr. Lenka Hrušková, Ph.D. Oponent práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

Motivace k řešení problému Zájem o danou problematiku Praxe v oboru Osobní rozvoj Spjatost s firmou

Představení firmy Název: Compact CB Sídlo: Jírovcova 57, České Budějovice Vznik: 1991 Zaměření: prodej a servis kancelářské a telekomunikační techniky Webové stránky zaměřeny především na prezentaci firmy a prodej spotřebního materiálu

Cíl bakalářské práce Komplexní analýza současného stavu webových aplikací dané firmy a jejich optimalizace s predikcí na 5 let

Výzkumné otázky Odpovídá webová aplikace aktuálním trendům v oblasti online marketingu? Jsou webové stránky správně nakonfigurovány z pohledu optimalizace pro vyhledávače? Jak si vedou webové stránky dané firmy v porovnání s konkurencí? Proč uživatelé webové aplikace neprojdou celý konverzní proces?

Použité metody Analýza marketingového mixu 4S Scope - strategie Site – webové stránky Synergy - integrace System - systémy Analýza webové aplikace pomocí on-line nástrojů Uživatelské testování webu

Nalezené nedostatky Marketing Optimalizace pro vyhledávače Absence placené propagace a ponákupní komunikace Optimalizace pro vyhledávače Časté opakování slov Uživatelská přívětivost Vyhledávací okénko, vzhled stránek

Návrhy řešení Marketing Optimalizace pro vyhledávače Placené formy propagace, stanovení cílů a strategie jejich dosažení Optimalizace pro vyhledávače Zaměření se na kvalitní obsah určený pro potenciální zákazníky Uživatelská přívětivost Změna designu a struktury stránek

Doplňující dotazy Na straně 9 se opíráte o hierarchii lidských potřeb /viz Maslowova pyramida/. Opravdu je třeba ”naplnit nejdříve základní potřeby, bez kterých nelze uskutečnit následující”? Na straně 43 konstatujete, že ”v dnešní době se stávají trendem a součástí marketingového mixu environmentální aspekty podnikání”. Jak toto tvrzení máme chápat? Doložte, prosím. Jak vysvětlíte barevnou diskrepanci pro ženy a muže? V čem spatřujete svůj největší přínos ve své kvalifikační práci?

Děkuji za pozornost