Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Advertisements

Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Nová média - kvíz. 1.Které z následujících termínů neoznačují tzv.nová média?  Blog tablet tisk wiki televize sociální síť i-phone google rozhlas.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Desatero on-line bezpečnosti Vypracoval: Mgr. Rostislav Jančar ZŠ Na Planině 1393, Praha 4.
1 Seminář - Koordinace řízení českých a rakouských zásahových složek při řešení mimořádných událostí - metodiky, taktické postupy, legislativa – České.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Knihovny – zdroj informací OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Free Powerpoint Templates Page Free Powerpoint Templates Elektronické služby Magistrátu města Děčín Martin Strnad – oddělení IT.
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Jihlava 29. února Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Návrat z mateřské a rodičovské dovolené, praktické problémy Autorka: Mgr. Lada Štěrbová Vedoucí závěrečné práce: JUDr. Pavel Jindřich.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
Vaše knihovna na knihovny.cz
Talent marketingových komunikací
Ohodnoťte si správně své jazykové dovednosti
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Knihovna KTF: současnost a budoucnost
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Společenská odpovědnost ve školství
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Základní informace o poskytovateli
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Marketingový plán společnosti
Název projektu: Moderní škola
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zase po roce: Knihovna KTF
Knihovna společenských věd TGM v Jinonicích
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Inf Princip fungování elektronické pošty
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Pramen: Win-win vyjednávání, Ed Brodow, USA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Komunikační potenciál moderního městského webu
Digitální učební materiál
GDPR: ochrana osobních údajů
Knihovny a elektronické informační zdroje na Přírodovědecké fakultě UK aneb jak efektivně hledat užitečné vědecké informace Radka Lukášová.
Zase po roku: Knihovna KTF
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Tereza Bížová Představení se.
Prodeji produktu nebo služby
Moudra s květinou.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Organizace práce na prodejně
PŘEDZKOUŠKOVÁ PREZENTACE
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Vítáme vás! Název společnosti.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 14. května 2013

Boj na více frontách školy, radnice, spřátelené instituce,… e-kurzy média (TV, rozhlas, periodika,…) Facebook webináře Twitter frontální výuka web knihovny Blogy plocha počítačů akce knihovny přátelé knihovny nástěnky videa zaměstnanci prezentace budova tištěné materiály komixy výpůjční pult pošta newslettery RSS studovny

Musíme dělat všechno? Rozhodně ne!!! Když už něco děláme, tak pořádně!!!

Vzbudit očekávání ale nezklamat!!! pocit spokojenosti po projítí službou jednoduše vyřešit problém uživatele do spokojenosti se promítá i očekávání

Uživatel knihovny mějte ho rádi!!! musíte být „drsní“ a nepříjemní??? chcete si to na výpůjčním pultu jen odsedět nebo mu pomoci??? jak byste se cítili na místě uživatele???

Skvělá služba = komunikace co uživatel chce znát jeho potřeby mluvit s ním krizové situace – empatie jít mimo „tabulky“ – udělat něco navíc jak potřeby zohlednit ve službě poznejte svého uživatele scénáře konkrétních jednotlivců (persony) žena, mateřská dovolená, 25 let, 2 děti, malé město, do knihovny chodí 1x měsíčně, přečte 2 knihy za měsíc,… co nejvíce popsat, zvyky, chování,… představte si skutečnou osobu

Skvělá služba = bezvadné fungování spolehlivost návaznost fází služby nekomplikovanost služby použitelnost vliv různých oborů psychologie sociologie umění technologie …

Cesta službou vyzkoušet službu v praxi anonymně fáze: definovat cíl služby a cestu k němu uživatel samotná cesta službou (proces) prototyp spuštění drobné úpravy, inovace (Kaizen)

Metody zkoumání rozhovory s uživateli dotazníky hlasování náměty a připomínky uživatelské testování

Pobýt na pobočce ptát se uživatelů přímo na pobočce pozorovat jejich chování zjišťovat pocity, frustrace,… odstup od služby

Služba jako proces rozdělte služby do fází testujte po částech i jako celek příběh služby = vyprávějte příběh

Praktický úkol zkuste navrhnout novou službu popište celý proces online výpůjčky CoD službu MVS něco jiného??? popište celý proces jednotlivé fáze kontaktní body možné problémy a jejich řešení …

Děkuji Vám za pozornost Závěr Děkuji Vám za pozornost Martin Krčál krcal@fss.muni.cz