VY_32_INOVACE_09_16_malování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Advertisements

CorelDRAW – dodatky (19). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Pokročilá animace Co se všechno naučíme??? „Rozřezání“ obrázku v programu.
Program Malování Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Zoner Callisto Text Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Práce s grafickým programem GIMP Co se všechno naučíme??? Tvorba.
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_18_16_plocha. Plocha Plocha slouží ve svém smyslu ke zrychlení a snadnějšímu spouštění různých programů, které chceme.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_12_16_Excel. Excel Tabulkový procesor pro vytváření tabulek a grafů Pochází z kancelářského balíku Microsoft Office Nejčastěji.
Název školy Střední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Skenování fotografie Číslo DUM: III/2/VT/2/3/57 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika Tematická.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Označení materiáluVY_32_INOVACE_INF_11 Název materiáluMalování I AutorMgr. Radomil Kryl Typ aplikacePrezentace Ročník5. PředmětInformatika AnotaceŽáci.
Širokoúhlá prezentace
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
Spuštění programu (10).
Základní pojmy pro práci s OS Windows
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 8– OBRÁZEK V POWERPOINTU 1. Název školy:
9. Přenos programu z PC do stroje
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 12– SMARTART V PREZENTACI. Název školy:
1. Tlačítko START 2. Podrobnější hledání 3. Zařízení a tiskárny 4
VY_32_INOVACE_07_INFORMATIKA_5_MALOVÁNÍ Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov, Školní 1, příspěvková.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí
Malování - nástroje grafického editoru
MS PoweRpoint Spuštění Vzhled.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
CorelDRAW – základní objekty
Zoner Callisto – editor bitmap
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
Převod souborů a kompatibilita
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
PROGRAM MALOVÁNÍ VY_32_INOVACE_10
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_03_07_světové strany.
Vytváření grafů, úpravy
PREZENTACE II. MS OFFICE PowerPoint
– Vložení WordArtu a klipartu
7. Druhy čar, měřítka zobrazení, písmo Technická dokumentace
Zoner Callisto Úpravy objektů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
MS Word - otevření a uložení souboru
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PowerPointu Ing. Hana Vláčilová
Vytvoření schématu zasedacího pořádku
Vytvoření schématu zasedacího pořádku
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
ZMĚNA POZADÍ PLOCHY PC VY_32_INOVACE_12
Základy práce ve vektorovém editoru
Úprava fotografie – ostatní efekty
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Šablona pro obrázky na sociálních sítích
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_09_16_malování

Paleta nástrojů Tužka Štětce – Stisknutím ikony se nám ukáže tužka místo kurzoru V paletě nástrojů můžeme dále zvolit tloušťku a barvu kresleného textu či objektu Štětce Stisknutím ikony se nám ukáže tato nabídka V nabídce si můžeme vybrat, jak bude písmo či objekt kreslen - Dále také můžeme znovu zvolit tloušťku a barvu

Guma Kapátko Slouží k mazání obrázku nebo jeho části V nabídce si vybereme velikost gumy a přejížděním po obrázku se bude mazat – objeví se znovu bílá plocha malování Pokud určíme BARVU 2 tak bude mazat guma tou barvou Kapátko Pomáhá nám v případech, kdy si nejsme jisti jakou barvu jsme zvolili v minulosti Stiskneme kapátko, klikneme na barvu, kterou chceme zvolit v obrázku a barva se nám automaticky přemění v BARVA 1

Kbelík Lupa Nabídka tvary Pokud si budeme chtít vybarvit určitý objekt, stačí navolit barvu a stisknout Poté klikneme na místo, které chceme vyplnit barvou Lupa Slouží k přiblížení textu či obrázku Klikne se na lupu -> objeví se rámeček -> zaměříme si místo, které chceme přiblížit a klikneme levým tlačítkem na myši Nabídka tvary Pokud nechceme tvořit např. kruh či čtverec ručně, stačí si vybrat tvar v nabídce tvarů Poté držením pravého tlačítka na myši určujeme velikost tvaru Tvar můžeme vyplnit barvou pomocí tlačítka kbelík

Nabídka Vytvoření nového obrázku Uložení – uložit můžete přes nabídku či stisknutím CTRL + s Tisk Ukončení programu Malování

Úkol Namalujte obrázek Spusťte program Malování Uložte jej Start -> Příslušenství -> Malování Uložte jej Soubor -> uložit jako -> přípona .jpg Vypněte Malování

Popis Tato prezentace slouží k výkladu programu Malování Snímek č. 6 – úkol pro děti

Zdroje Screeny autorky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Antošová