The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Bezpečnost, bezpečnostní hrozby a rizika
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Agregátní poptávka a nabídka
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Personální management
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_16.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
Marketingová komunikace
Marketingové prostředí
Plnění Národního programu reforem Ing. Tomáš Zídek Ministerstvo financí ČR Odstraňování bariér konkurenceschopnosti EU a ČR.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Zákazník v maloobchodě
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
Nákupní chování spotřebitele
Pedagogické poradenství ve výchovně vzdělávacím procesu etopedie, poradenství ve vztahu k sociální práci, k intervenci.
MARKETINGOVÝ MIX.
Role médií a vůdců mínění při formování názorových struktur
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
IDEOLOGIE A STÁT I. IDEOLOGIEANTISEMITISMUSNACIONALISMUS.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Model transkulturní péče
Nákupní rozhodování.
Tržní prostředí.
Propagace
Vítejte na Marketingu.
Kupní chování a EU.
Faktory ovlivňující využívání ložisek. Faktory – rizika, vnitřní faktory interní (geologická rizika) externí (technologická, ekonomická, strategická,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Marketingové prostředí Úloha marketingu v podniku.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Základy marketingu šestá přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Bc. Jaromír Šetek VNÍMÁNÍ ZEMĚ PŮVODU ZNAČKY A ZEMĚ PŮVODU PRODUKTU VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Pavel Štrach, Ph.D. et Ph.D.
Jedna z rolí, kterou člověk v životě splňuje – ROLE KONZUMENTA – na základě toho se očekává SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ. - základem spotřebního chování – ROZHODOVÁNÍ.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Makroekonomie – úvod TNH 2 (S-1)
MARKETING 2.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Jana Novotná Název materiálu:
Vítejte na Marketingu.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Standardy pro základní vzdělávání
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Marketingová komunikace
Kupní a spotřební chování zákazníků a spotřebitelů a EU
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
Makroekonomie – úvod TNH 2 (S-2)
Psychologické působení propagace
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Kupní a spotřební chování zákazníků a spotřebitelů a EU
MARKETING Přednáška P
Prvky edukačního procesu
SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÁ PODMÍNĚNOST
Transkript prezentace:

The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů 2. 5. 2013 - doplnění The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů

The customer journey

AIDA Účinný model stupňového působení propagace, který postupuje krok za krokem čtyřmi etapami: Attention – upoutat pozornost Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou) Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit)

Faktory ovlivňující chování spotřebitelů I. Sociální vlivy Individuální vlivy Environmentální vlivy Makroekonomické trendy Politické vlivy

Faktory ovlivňující chování spotřebitelů II. Sociální vlivy: Kulturní vlivy Sociální status Rodinný cyklus Zájmové skupiny Individuální vlivy: Osobnost Postoje Motivace Vnímání

Faktory ovlivňující chování spotřebitelů III. Makroekonomické trendy: Vývoj DPH BRIC Nové segmenty a produkty Politické vlivy: Zvyšování daní Bezpečnost Imigrační politika Roste význam CR Pojem „riziko“