2. seminární úkol - projekt

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
2. seminární úkol - projekt PSY117. Týmový projekt  Záměrem tohoto úkolu je vyzkoušet si realizaci jednoduchého výběrového šetření.  Pětičlenné týmy.
Advertisements

Vědecká komunikace - PSY475 ( ) Mgr. Michaela Širůčková
Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 7. ročník III
Pohled tisku, názory veřejnosti a vězeňské populace na sankční politiku v ČR Institut pro kriminologii a sociální prevenci Praha Republikový výbor pro.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
RŮZNOST KANCELÁŘSKÝCH BALÍKŮ je řada za sebou následujících snímků (slidů) předváděných na PREZENTACE monitoru počítače plátně prostřednictvím dataprojektoru.
Demografická prognóza předpoklady – postupy – výběr profesí.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_12_16_Excel. Excel Tabulkový procesor pro vytváření tabulek a grafů Pochází z kancelářského balíku Microsoft Office Nejčastěji.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Induktivní statistika
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Širokoúhlá prezentace
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Grafická úprava prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Počet čísel Počet hodnot
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doporučený vzor individuální prezentace
Analýza trhu biopotravin
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Obsahy rovinných útvarů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Podpora krajského akčního plánování
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Slohový literární útvar 8.ročník Eva Andrýsková, ZŠ Polešovice
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Uložení dat v PC -Binární (dvojkový) systém-
Pravidla pro vytváření výkresové dokumentace sestav
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Výzkum přírodních geochemických a remediačních procesů a jejich využití pro sanace po těžbě nerostů GEOCHEM Kontrolní den ‘04 GEOCHEM – KD 2004.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Marketingový informační systém
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
Pravidla srozumitelnosti projevu a instruování
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Test z Metodologie – náměty k přípravě
Fyzika 7.ročník ZŠ Tření, Třecí síla Creation IP&RK.
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
Pozn. Zaměřeno na práci v MS PowerPoint
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
CNC - programování v ŘS Heidenhain iTNC 530
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
Přijetí nebo odmítání žáků s poruchou autistického spektra vrstevníky?
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
Transkript prezentace:

2. seminární úkol - projekt PSY117

Týmový projekt Záměrem tohoto úkolu je vyzkoušet si realizaci jednoduchého výběrového šetření. 4-pětičlenné týmy (i napříč sem. skupinami) Úkolem je něco zajímavého či užitečného zjistit (např. výskyt nějakého jevu, názoru v nějaké populaci) Projekt prezentovat v podobě posterů na semináři.

Technicky Populace – vzorek Pozorovat, ptát se, nastražit Možnost využít online systémy vč. IVDMR Intuitivně eticky, malý projekt Zpracování a prezentace výsledků s důrazem na komunikaci.

Poster by měl obsahovat Zdůvodnění, proč je dobré(=aktuální/zajímavé/potřebné) zjistit danou věc Popis výzkumného souboru relevantní charakteristiky (velikost, věk apod.), jak byli respondenti získáváni Popis použitých postupů získávání dat jaké otázky byly respondentům položeny, co bylo pozorováno a jak… u součtových škál i vnitřní konzistenci škály (Cronbachovo alfa) Výsledky, tj. všechny relevantní statistiky; ty můžete reportovat jako součást textu, anebo v podobě grafů či tabulek (což je pro formát posteru obvykle lepší z důvodu větší názornosti) Interpretaci výsledků jakou odpověď na výzkumnou otázku výsledky přinášejí jaká omezení plynou z vlastností výzkumného souboru jaká omezení plynou z vlastností použitých metod v čem jsou výsledky zajímavé/podezřelé/překvapivé/nedostatečné … Formát menší A1, 70x100cm, jeden velkoformátový list papíru nebo poskládat z několika A4, PODEPSAT jmény členů týmu Orální prezentace 5 minut.

Poster - tipy Obsah poster jako reklama na náš výzkum nejstěžejnější výsledky a zásadní citace NE kompletní dokumentace nadpisy nesou informaci NEpoužívat „Cíle“, „Metody“ apod. Forma velikost A1- B1 (max 70 x 100 cm) orientace: na výšku EU vs. na šířku USA název cca 96pt, nadpisy cca 36pt, text cca 24pt (text čitelný ze vzdálenosti 1m) výsledky pomocí grafů, tabulek, obrázků méně je někdy více: 40% text, 20% grafika a 40% bílé místo Tips in English: Planning – Focus – Layout – Headings – Graphics – Text – Colors – … http://www.ncsu.edu/project/posters/NewSite/CreatePosterOverview.html