affirmative negative question

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michaela Kuklová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Past simple & past continuous
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Present perfect X past simple
VY_32_INOVACE_Aj-G 6.,7.08. Regular verb (pravidelná slovesa) verb (sloveso) + ed played worked Example: She played tennis. (Hrála tenis.) Irregular.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_19 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Označení DUM 13 _ 07 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Past simple / present simple / present perfect
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
PAST SIMPLE Minulý prostý čas.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2196 NázevPast simple Téma hodinyMinulý čas PředmětAnglický.
Past simple x present perfect VY_32_INOVACE_02-60 Ro č ník: 8. Vzd ě lávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzd ě lávací obor: Anglický jazyk Tematický.
PLURALS basic knowledge. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_07_Plurals.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 6. – 7.ročník TEMA: What did you do ČÍSLO.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 20 – Past simple 7. tř. TEMA: Anglický.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_08_A6_Bartonkova TÉMA : Minulý čas – nepravidelná slovesa OBSAH : Minulý čas – nepravidelná slovesa.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_07_Past_simple.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_08_Past_simple_1.
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková My family and I were in Italy last year. Where were you last summer?
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
MINULÝ ČAS PROSTÝ /PAST SIMPLE/
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
AUTOR: Lenka Hrnčířová
affirmative negative question
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_09
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Present simple Negative +question
PAST SIMPLE: minulý čas prostý
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název: Past simple – regular and irregular verbs
Transkript prezentace:

affirmative negative question past simple affirmative negative question

NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_13_Past.simple TÉMA SADY: Gramatická cvičení z angličtiny ROČNÍK: prima DATUM VZNIKU: listopad 2013 AUTOR: Mgr. Lucie Kučerová

Anotace tento učební materiál je určen k prezentaci a procvičení anglického minulého času prostého na interaktivní tabuli snímek číslo čtyři názorně ukazuje, jak minulý čas prostý vypadá a z jakých tvarů se skládá po kliknutí se objeví jednotlivé příklady, teoretický popis problematiky přilétne až po druhém kliknutí, čímž vzniká prostor pro aktivní práci žáků v hodině; studenti si uvědomí grafickou a mluvnickou podobu času nepravidelné tvary slovesa BÝT se objeví po kliknutí snímek číslo pět ukazuje, k jakým změnám ve větě dochází při tvoření záporu kliknutím se názorně, díky animaci, změní podoba věty a otazník se přemístí na místo tečky snímek číslo šest slouží k procvičení tvorby otázky animace opět názorně ukáže, k jakým změnám zde dochází snímek číslo sedm přibližuje způsob užití minulého času prostého animace je opět uzpůsobena tak, aby vznikl prostor pro aktivní zapojené studentů do hodiny, tj. příklady se objeví dřív než teoretický základ snímky číslo osm a devět slouží k procvičení tohoto času první cvičení je doplňovací; správná odpověď se odkryje po kliknutí na daný rámeček druhé cvičení je komunikační; studenti užívají minulý prostý čas při odpovídání na otázky, které se objeví jednotlivě po kliknutí

past simple affirmative past simple affirmative forms of verbs I played tennis. My parents had a dog. My grandparents lived in Africa. regular forms of verbs verb + (e)d She enjoyed shopping in Paris. Frank moved to Enlgand last year. irregular forms of verbs the second column in irregular verbs chart We went home early yesterday. The lesson began five minutes later than usual verb TO BE has different forms for each person I was You were He/she/it was We were They were

past simple negative we need DID NOT (= DIDN‘T) in the thirt person singular we use also DID NOT (=DIDN‘T) no –s ending is required Mark verb TO BE needs only NOT We were like skating. DID NOT watches TV every day. NOT at school.

DID past simple question ? we need DID in the beginning of the question; no –ed then Tom‘s friends lived in Ireland . in the third person singular we need DID as well no –s or –ed ending is required Helen wanted to go to the cinema. verb TO BE does not need DID we only exchange the position of the subject and the verb They DID ? ? were happy.

present simple usage general facts, rules that were true in past His name was James. They lived in Australia for five years. My dadstudied at university. events that were completed in past We wrote the test yesterday. I watched the moves with Helen. The dogs started to bark. the sentence should include a past simple time expressions last…, …ago, in (1987, July), on (Mondy, my birthday), yesterday I got many presents on my birthday. Sam went on holidays two days ago.

present simple written practice complete the sentences with the correct form of the words in brackets Mike and George went to the cinema yesterday. (go) Where did you livewhen you were five? (you/live) We didn‘t play tennis in summer. (not play) Did your parents work at the same office? (your parents/work) We read many interesting articles at school. (read) Karen didn‘t write her homework at home. (not write) When did your brother get up today? (your brother/get up) Henry came by bus, not by train. (come) My grandparents didn‘t travel a lot. (not travel) I ate some chips and chicken in the morning. (eat)

present simple oral practice work in pairs find the information about your friend Where did you go in summer? When did you last go to the cinema? What did you see there? When did you go to bed yesterday? What time did you get up today? What did you have for breakfast? How did you come to school? Did you write any homework yesterday? When did you last go skiing? What was your last homework?

zdroje obrázků v prezentaci byly použity obrázky z galerie MS Office, včetně webu office.com