Regionální přenos informací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, a datové schránky Brno KrÚ JMK.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Propagace zemědělských produktů spolufinancovaná EU v novém režimu Mgr
AKREDITACE K USKUTEČŇOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU dle novely zákona č
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Úřad práce České republiky
Odbor rovnosti žen a mužů Sekce pro lidská práva ÚV ČR
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/2018
Seminář pro příjemce OPVK
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Gymnasium Jižní Město Praha
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Obec Pstruží pro občany
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
Regionální přenos informací
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Seminář k dotačnímu programu Rozvoj materiálně technické základny mimoškolních aktivit dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Seminář pro žadatele výzvy č. 79 a 80 IROP
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Obsah Kontrola plnění podmínek smlouvy o poskytnutí dotace
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Cyklus malého projektu
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Transkript prezentace:

Regionální přenos informací 9.F.e. Regionální přenos informací dílčí vyúčtování Praha, 12. 6. 2017 Mgr. Šárka Štejnarová (gsm: +420/733 581 302)

I. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ 30/6/2017 a 4/7/2017 (za období: 16/5/2017 – 30/6/2017): První dílčí zpráva, viz. str. 14 Zpřesnění Zásad (doporučený rozsah 2 – 3 strany se souhrnem činnosti 13 informačních středisek (IS) + činnosti příjemce/AK ČR) = příjemce + 13 IS Soupiska dokladů (účetní sestava) = příjemce + 13 informačních středisek Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, viz. str. 6 – 7 Zpřesnění Zásad = příjemce + 13 IS + celková (zhotovená AK ČR) Čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady = příjemce + 13 IS Deník poskytnutých konzultací podle vzoru ve výkladu dotačního programu, viz. str. 5 Zpřesnění Zásad = 13 IS Výkaz pracovníků, viz. str. 8 Zpřesnění Zásad = příjemce + 13 IS Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz

II. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ 16/11/2017 a 21/11/2017 (za období 11/7/2017 – 16/11/2017): Druhá dílčí zpráva, viz. str. 14 Zpřesnění Zásad (rozsah 2 – 3 strany s obsahem souhrnu činnosti 13 IS + činnost příjemce/AK ČR) = příjemce + 13 IS Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, viz. str. 6 – 7 Zpřesnění Zásad = příjemce + 13 IS Čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady = příjemce + 13 IS Deník poskytnutých konzultací podle vzoru ve výkladu dotačního programu, viz. str. 5 Zpřesnění Zásad = 13 IS

Hodnocení realizace schváleného plánu činnosti a zpětná vazba obsahující podněty týkající se potřeb cílových skupin, případně další návrhy a doporučení = předloženo jako sumarizace příjemce + 13 informačních středisek Výkaz práce pracovníků = předloženo jako sumarizace příjemce + 13 informačních středisek

TERMÍNY DORUČENÍ PODKLADŮ AK ČR I. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ Pátek 30. 6. 2017: e-mailové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → první dílčí zpráva, čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v dokumentu Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, deník poskytnutých konzultací, výkazy všech způsobilých pracovníků → stejnarova@akcr.cz; Úterý 4. 7. 2017: e-mailové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → soupiska dokladů (účetní sestava) za období 16/5/2017 – 30/6/2017, Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady → stejnarova@akcr.cz;

TERMÍNY DORUČENÍ PODKLADŮ AK ČR II. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ Čtvrtek 16. 11. 2017: e-mailové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → druhá dílčí zpráva, čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v dokumentu Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, deník poskytnutých konzultací, výkazy všech způsobilých pracovníků → stejnarova@akcr.cz; Úterý 21. 11. 2017: e-mailové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → soupiska dokladů (účetní sestava) za období 11/7/2017 – 16/11/2017, Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady → stejnarova@akcr.cz;

vzor DÍLČÍ ZPRÁVA O ČINNOSTI Základní informace 1.1 Identifikace příjemce podpory označení příjemce podpory (název) adresa sídla statutární zástupce (jméno, příjmení, funkce, podpis) zpracovatel(é) zprávy (jméno, příjmení, funkce, podpis) 1.2 Typ zprávy První dílčí zpráva, druhá dílčí zpráva. Zhodnocení plánu činnosti 2.1 Rekapitulace a zhodnocení plnění plánu činnosti U každého bodu schváleného plánu činnosti vždy uvést časový plán realizace a způsob splnění, název regionu (ve zprávě musí být popsán způsob informačního působení, počet zveřejněných příspěvků dle jednotlivých forem poskytovaných informací, počet původních a přejatých informací atd. viz Tabulka č. 1 této přílohy). Uvést objektivní důvody pro případné změny v harmonogramu plnění a nový termín splnění činnosti (plánovaná činnost musí být splněna v rámci jednoho kalendářního roku do termínu podání druhé dílčí zprávy a celkového souhrnu).

Počet účastníků/ příjemců celkem Poznámka (např. upřesnění aktivit) Aktivita Počet Počet účastníků/ příjemců celkem Poznámka (např. upřesnění aktivit) Osobní konzultace   Telefonické konzultace E-mailové dotazy Informace hromadně zasílané e-mailem Semináře 1. název 2. název … Workshopy Písemné materiály1 Webové stránky původní články2 Webové stránky přejaté články2 SMS zprávy Ostatní aktivity Metodiky pro praxi Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz

vzor DÍLČÍ ZPRÁVA O ČINNOSTI 2.2. Zpětná vazba (součást druhé dílčí zprávy) Uvést zásadní připomínky, dotazy a náměty týkající se resortní problematiky, které příjemce podpory obdržel v souvislosti se svou činností. Podněty týkající se potřeb cílových skupin, případně další návrhy a doporučení pro oblasti poradenského systému MZe. 3. Rozpočet V závislosti na splnění jednotlivých bodů schváleného plánu činnosti (viz výše přiznané dotace dle Rozhodnutí o poskytnutí dotace) uvést podrobný soupis vynaložených uznatelných nákladů v DP 9.F.e., členěných dle tabulky 9.F.e. – Uznatelné náklady. Při povoleném přesunutí nákladů je nezbytné též dodržet požadovanou minimální výši přímých nákladů (min. 55 % z celkových nákladů). Součástí bude i účetní sestava (soupis dokladů) umožňující kontrolu údajů v tabulce 9.F.e. – Uznatelné náklady s uvedením čísel dokladů, identifikace nakupovaného zboží nebo služeb a data úhrady jednotlivých účetních dokladů. 4. Souhrnné hodnocení Uvést celkové stručné hodnocení činnosti. Doporučený celkový rozsah dílčí zprávy o činnosti: 3 až 4 stránky.  

Náklady Plánované náklady celkem (Kč) Skutečné náklady (ode dne po podání žádosti – 10. 7. 2017) (Kč) (11. 7. – 30. 11. 2017) Skutečné náklady celkem (Kč)   režijní přímé celkem a b a+b c d c+d a+b+c+d 1. Osobní náklady celkem1 1.1. Mzdy 1.2. Ostatní osobní náklady (DPP, DPČ, autorské honoráře) 1.3. Zákonné odvody (zdravotní, sociální) 2. Cestovné 3. Materiálové náklady celkem 3.1. Energie (vodné, stočné, elektrická energie, vytápění), pokud již nejsou součástí nájemného 3.2. Administrativní potřeby (kancelářské potřeby, toner apod.) 3.3. Počítačový software neinvestiční povahy (použitelný pro činnost) nainstalovaný na počítače užívané k činnosti v programu 3.4. Ostatní materiál 4. Nájemné celkem 4.1. Poměrná část nákladů na nájem sídla/ regionálních pracovišť 4.2. Pronájem (sál, učebna apod.) 5. Služby celkem 5.1. Poplatky za vedení jednoho bankovního účtu spojeného s činností, úroky z úvěrů na činnost 5.2. Náklady na účetní služby v souvislosti s realizací plánu činnosti 5.3. Reprografické služby, poštovné 5.4. Vytváření, provoz a udržování webových stránek Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz

5.5. Služby spojené s opravou kancelářské techniky a příslušenství potřebného na činnost dle plánu činnosti   5.6. Náklady na subdodávky a poskytnutí služeb potřebných k zabezpečení cílů plánu činnosti (zejména vzdělávací a informační činnost formou seminářů, workshopů apod.) 5.7. Náklady od externích dodavatelů na tisk informačních materiálů, publikací, inzerci v médiích o konání seminářů a dalších akcí 5.8. Náklady na telekomunikační služby, internet; pokud již nejsou součástí nájemného 6. Celkové náklady Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz

obsahové zaměření konzultace Pořadí Deník poskytnutých konzultací* Jméno konzultanta: datum forma konzultace** obsahové zaměření konzultace 1.   2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. … Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz

Jméno pracovníka: Datum Náplň práce* Počet hodin   Celkem Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz

PLÁN ČINNOSTI AK ČR Personální náklady (profil aktivit: mediální manažer, IT manažer) Náklady na společná jednání subjektů kolektivních členů 3 jednání pro ředitele a zástupce IS (květen 2017!, červenec 2017, listopad 2017) Náklady na propagaci činnosti subjektů kolektivních členů 2 publikační materiály (výroční zpráva, informační brožura/leták) 2 ks propagačních bannerů k existenci a vytyčeným cílům projektu 4 vydání AGRObase (á 4 tiskové strany: červen 2017, srpen 2017, říjen 2017 a listopad 2017) Produkce regionálních TV spotů Vklady informačních brožurek/letáků v mediálním tisku (EURO, Deníky Bohemia apod.) P. R. výstupy činnosti IS a projektu (např. Právo) a ve veřejných zpravodajských webportálech (např. iradio atd.) Režijní náklady

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Dotazy? Blanická 3, 772 00 Olomouc, e-mail: sekretariat@akcr.cz, tel.: 296 411 180, web: www.agrocr.cz, portál: www.akcr.cz