VY_32_INOVACE_F.6.A.10-10 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_F.6.A.10_TEPLOMĚRY Název: Teploměry.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Únor 2012
Advertisements

Měření fyzikálních veličin – Měření teploty
Změna objemu pevných těles při zahřívání nebo při ochlazování
Tabulka otázek Rozstřel
Teplota a její měření.
Téma: Fyzikální veličiny – teplota Změna teploty vzduchu během dne
ROVNOVÁŽNÝ STAV, VRATNÝ DĚJ, TEPELNÁ ROVNOVÁHA, TEPLOTA A JEJÍ MĚŘENÍ
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Měření teploty.
Druhy teploměrů Prezentace do fyziky.
Měření teploty LC.
Měření teploty.
Tato prezentace byla vytvořena
Měření teploty Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření teploty a času Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.10
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_FYZ_370 Jméno autora:Mgr. Alena Krejčíková Třída/ročník:1. ročník Datum vytvoření: Výukový materiál.
Teplota a její měření.
VY_32_INOVACE_410_JEDNOTKY
Fyzika 6. ročník Teplota Anotace
Název materiálu: TEPLOTA – výklad učiva.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
Víte, proč jsou dráty elektrického vedení prověšené?
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Teplota
VY_32_INOVACE_CH.8.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.15_FOSILNÍ PALIVA Název:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Vlastnosti látek Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Prezentace slouží k zopakování probraného učiva. Žák odpovídá na otázky o základní fyzikální veličině.
Základní škola Karviná-Nové Město Cihelní 1666 tel./fax.: , Škola pro život CZ.1.07/1.4.00/ Druh.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/18 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková Téma: Vlastnosti látek II.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_42_20 Název materiáluTeploměry.
ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku a slouží k výkladu nového učiva. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název.
Radovan Plocek 8.A. Stavové veličiny Izolovaná soustava Rovnovážný stav Termodynamická teplota Teplota plynu z hlediska mol. fyziky Teplotní stupnice.
ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku a slouží k výkladu nového učiva. VY_32_INOVACE_ČJ.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr.
ANOTACE: MATERIÁL JE URČEN PRO ŽÁKY 8. ROČNÍKU A SLOUŽÍ K VÝKLADU NOVÉHO UČIVA. VY_32_INOVACE_CH.8.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_1A_13_Teplota Téma: Prvouka.
Vzdělávací oblast/obor: Člověk a příroda/Chemie
ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 9
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Měření teploty.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_CH.8.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.16_PALIVA Název: Paliva.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11 Teplota
VY_32_INOVACE_CH.8.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.14_UHLÍK Název: Uhlík.
VY_32_INOVACE_CH.8.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.13_pH Název: pH Číslo.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název: Rychlost chemické reakce
Výpisky z fyziky − 6. ročník
zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_F.6.A ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku a slouží k výkladu nového učiva. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávací oblast/obor: Člověk a příroda/chemie
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Teplota Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
VY_32_INOVACE_CH.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.9.A.04_HMOTNOSTNÍ ZLOMEK.
Teplota Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Teplota – souhrnná cvičení I.
VY _52_INOVACE_A_12_Teplota
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Teplota-zápis Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
VLASTNOSTI LÁTEK II teplota, čas.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_F.6.A.10-10 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_F.6.A.10_TEPLOMĚRY Název: Teploměry Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Vzdělávací oblast/obor: Člověk a příroda/Fyzika Tematický okruh/téma: Látky a tělesa/Teploměry Vytvořeno: 1. 2. 2012 ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku a slouží k výkladu nového učiva.

K čemu slouží teplota? Jak se značí teplota? Jakou jednotku používáme? Jaké jsou základní body Celsiovy stupnice? Jak souvisí teplota s pohybem molekul? Čím se měří teplota?

Teploměry Teploměry rozdělujeme podle použití nebo podle principu. Jak by jsi rozdělil teploměry podle použití? Čím se tyto teploměry liší? Většina teploměrů je založena na roztažnosti látek. Co je to roztažnost? kuchyňský lékařský pokojový venkovní

KAPALINOVÝ TEPLOMĚR – funguje na principu objemové roztažnosti. Podle kapaliny, v kapiláře rozdělujeme: rtuťový -38,8°C až 357°C lihový -115°C až 78,2°C baňka stupnice kapilára

BIMETALOVÝ TEPLOMĚR – složený ze dvou kovů o různé délkové roztažnosti kovů. Pásek se při změně teploty ohýbá. Pohyb se přenáší na ručičku přístroje.

DIGITÁLNÍ TEPLOMĚRY – založeny na změnách elektrických, magnetických nebo optických vlastností.

BEZDOTYKOVÉ TEPLOMĚRY