Program rozvoje venkova 2014 - 2020 Veřejné zakázky – Žádost o dotaci v print-screenech 1. kolo PRV 15.9.2015 Ing. Slavomír Ladislav Vacík
Strana A Informace o žadateli
Strana B3 Zakázky
Strana C1 Výdaje projektu
Strana C2 Struktura financování
Informativně zpět na str. B3 Zakázky
Stanovení finančních oprav Cenové marketingy (CM) se vyplňují všechny v rámci jedné zakázky a zároveň v rámci jednoho předmětu zakázky. Tzn. pokud bude v rámci projektu plánováno 10 CM na služby, vyplní je žadatel všechny v rámci Zakázky č. 1. Pokud v projektu bude dále i např. 5 CM na dodávky, vyplní je žadatel všechny v rámci Zakázky č. 2. Není potřeba vyplňovat 10 zakázek na služby a k tomu 5 zakázek na dodávky. Pro CM se následně nebudou vyplňovat pole určená pro vyplnění po ukončení výběrového/zadávacího řízení (začínající polem č. 12 na str. B3 žádosti). V případě zaškrtnutí u pole č. 5 „Ano“, se tato pole žadateli skryjí – vyplnit je ani nebude moci.
Dekuji za pozornost