Výroba II.. Výroba II. Organizace výrobních pracovišť V jedné dílně jsou příbuzné stroje Výrobek prochází několika dílnami Technologické uspořádání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Advertisements

Kalkulace S tudent. Osnova výkladu 1.Kalkulace nákladů a způsoby jejího rozlišení 2.Kalkulační vzorec nákladů 3.Stanovení nákladů na kalkulační jednici.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_B_12.
SPALOVACÝ MOTORY – DIESELOVÉ. OBSAH Úvod Vynález dieselového motoru
TYPY ÚLOH LP. Sestavení optimálního plánu výroby m druhů surovin n druhů výrobků A – matice technologie výroby c – cenový vektor x – plán výroby.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.3.9 Manufaktury a první stroje Téma: Člověk a jeho svět - Dějiny.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Elektroerozívní metody obrábění. jev založený na odebírání částic povrchových vrstev materiálů úběr materiálu je vyvolán periodicky se opakujícími elektrickými.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 AnotaceFormou.
Mechanické vlastnosti dřeva - úvod VY_32_INOVACE_28_565 Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Hydraulické čerpadlo s proměnným geometrickým objemem Výhody: - krátké přestavné časy - malá hmotnost - dobré vlastnosti i při malých průtocích - malé.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Provozovny společného stravování
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Svislé zděné konstrukce
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Yvona Záhorovská
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje VY_32_INOVACE_09_170 Projekt MŠMT.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Ocel VY_32_INOVACE_25_502 Projekt.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Programování a simulace CNC strojů I.
Snížení nákladů na vytápění budov
Algoritmizace - opakování
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Algoritmizace - opakování
Prostorové a dispoziční řešení výrobního střediska
Kovové střešní krytiny
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Obráběcí CNC centra VY_32_INOVACE_39_794
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Digitální učební materiál
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Analýza závěsu podvozku letadla
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-17
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_41_828 Projekt.
Název: Normy spotřeby času Autor: Ing. Petr Mareš
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Technické prostředky v požární ochraně
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Frézky rovinné a speciální
Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_ZJIŠŤOVÁNÍ TRHLIN_S4
Důlní elektrické přístroje
Srovnání plánovaného a skutečného stavu SZ
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
zpracovaný v rámci projektu
Finanční plán stavební zakázky
Název prezentace (DUMu): Odborný styl – popis pracovního postupu
Cvičení Nauka o stavbách I. Část 1. Člověk v prostoru
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
Seminář o stavebním spoření
Transkript prezentace:

Výroba II.

Organizace výrobních pracovišť V jedné dílně jsou příbuzné stroje Výrobek prochází několika dílnami Technologické uspořádání Stroje jsou uspořádány tak, aby výroba proběhla kompletně v jedné dílně Předmětné uspořádání

Úkol č.1 Jaké jsou výhody technologického uspořádání? Jaké jsou nevýhody technologického uspořádání?

Úkol č.1 - řešení Jaké jsou výhody technologického uspořádání? jednoduchá organizace možné změny výrobního programu Jaké jsou nevýhody technologického uspořádání? delší doba výroby možnost poškození při manipulaci

Úkol č.2 Jaké jsou výhody předmětného uspořádání výroby? Jaké jsou nevýhody předmětného uspořádání výroby?

Úkol č. 2 - řešení Jaké jsou výhody předmětného uspořádání výroby? nižší náklady na přepravu kratší doba výroby Jaké jsou nevýhody předmětného uspořádání výroby? složité změny výrobního programu

Ergonomie Věda, která se zabývá vztahem mezi člověkem, strojem a pracovním prostředím Cílem je optimálně zatížit člověka, aby podával maximální výkon a zároveň pracoval v pohodě Cílem je optimálně uspořádat pracoviště s ohledem na výkon a bezpečnost práce

Příprava výroby nového výrobku Konstrukční příprava Technologická příprava

Konstrukční příprava Zajišťuje útvar konstrukce Návrh výrobku – vzhled, tvar, rozměry, vlastnosti… Výsledkem je prototyp výrobku a technická dokumentace

Technologická příprava Cílem je zabezpečit průběh výroby Technolog zpracovává optimální výrobní postup dílny a stroje, kde se bude vyrábět pomůcky a nářadí normy – výkonové, normy spotřeby materiálu, kapacitní dílenské podklady – postup pro dělníky