Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2016

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
Advertisements

Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Finanční aspekty projektů šablon.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Pravidla tvorby a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji a jejich implementace v rámci tvorby sítě 2015 – 2016 a dotačním řízení na.
Způsobilé výdaje poskytovatelů sociálních služeb pro Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Monitorovací zpráva a finanční prostředky Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“ Projekt je spolufinancován z prostředků z.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji II“ Závěrečné setkání k realizaci projektu Lenka Sládková, Jana Moravcová
METODIKA - VÝKLAD MPSV pro poskytování dotací ze státního rozpočtu nestátním neziskovým subjektům v oblasti podpory rodiny pro rok 2008 Mgr. Ivana Grosskopfová,
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Financování sociálních služeb a podmínky podpory nově vznikajících sociálních.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
Úprava „Pravidel řízení o přiznání finanční podpory JMK pro rok 2016 v oblasti podpory poskytování soc. služeb„ ODDĚLENÍ EKONOMIKY A KONTROLY
Mechanismus finanční podpory sociálních služeb formou vyrovnávací platby 1.
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory ve Zlínském kraji Konference „Plánování a financování sociálních služeb v Jihomoravském kraji“
Kontrolní poznatky z výkonu veřejnosprávních kontrol OKP KrÚ JMK Pracovní schůzka s ekonomy neškolských PO –
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Pravidla řízení o stanovení a přiznání finanční podpory JMK pro rok 2017 Pravidla řízení o stanovení a přiznání finanční podpory JMK pro rok 2017 OSV JMK.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
 Smlouvy o poskytnutí účelové dotace z obou dotačních titulů, Metodika pro poskytování dotací (101a), Pravidla pro žadatele a příjemce dotačního programu.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2014 Liberec.
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
Seminář pro příjemce – dotační program „Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 – 2019“
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Krajský úřad Ústeckého kraje 9. února 2009
Pravidla řízení o stanovení a přiznání finanční podpory JMK pro rok 2018 OSV JMK.
Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2016
Pravidla řízení o stanovení a přiznání finanční podpory Jihomoravského kraje pro rok 2018 v oblasti podpory poskytování sociálních služeb Obecná východiska.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Pracovní setkání s poskytovateli sociálních služeb v PK
Dotační tituly Plzeňského kraje v roce 2017
Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2017
Finanční vypořádání 2016 PO zřizované Krajem Vysočina
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Rozpočet přímých NIV na rok 2015
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Podání žádosti o dotaci na rok 2017
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Vykazování dat v rámci poskytování sociálních služeb
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2018
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Odbor sociálních věcí KUPK leden 2019
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Dokončení DŘ 2012 a Podmínky DŘ 2013
Vyúčtování dotací za rok 2013 Rozdělení dotací v roce 2014
Pracovní setkání s poskytovateli sociálních služeb v PK
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2016 z dotačního titulu dotačního titulu Podpora sociálních služeb dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro rok 2016 – Plzeňský kraj   a dotačního titulu Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 - 2019 Plzeň, 4. 10. 2016

Rámec pro předložení vyúčtování Smlouvy o poskytnutí účelové dotace z obou dotačních titulů, Metodika pro poskytování dotací (101a), Pravidla pro žadatele a příjemce dotačního programu (IP) vč. příloh, Pověření poskytováním SOHZ, Zásady PK k řízení o poskytnutí VP mezní termín pro předložení vyúčtování = 23. ledna 2017 (dostačující je razítko podací pošty nebo podatelny KÚPK 23. ledna 2017) formuláře pro vyúčtování budou k dispozici na: http://www.plzensky-kraj.cz/cs/kategorie/financovani- socialnich-sluzeb dokument „Otázky a odpovědi“ s informacemi o způsobu účtování dotace na webových stránkách (viz výše)

Úvodní list vyúčtování úvodní dokument vyúčtování 1 Pověření poskytováním SOHZ = 1 úvodní list vyúčtování za všechny soc. služby uvedené v Pověření do řádku „čísla Smluv o poskytnutí účelové dotace...“ uvést čísla všech smluv z IP a dotačního titulu dle § 101a uzavřených v rámci daného Pověření dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum podpis statutárního zástupce lze ve formulářích nahradit podpisem zplnomocněné osoby (nutné doložit Plnou moc k podpisu)

Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace

Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace příloha se vztahuje k poskytnutým dotacím v rámci dotačních titulů Podpora soc. služeb dle § 101a zák. č. 108/2006 Sb. a Podpora soc. služeb v rámci IP 1 Pověření poskytováním SOHZ = 1 příloha č. 1 dohromady za všechny soc. služby podle počtu dotovaných sociálních služeb přidat řádky ve formuláři, pokud je služba dotována z obou dotačních titulů → vyplnit dva řádky formuláře sloupec č. 1 – celková výše dotace na sociální službu (vč. dofinancování) převedená PK na účet poskytovatele soc. služeb k 31. 12. 2016 sloupec č. 2 – výše vratek dotace provedených v průběhu roku 2016 před vyúčtováním dotace

Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace sloupec č. 3 - výše skutečně použitých finančních prostředků z poskytnuté dotace k 31. 12. 2016 do vyúčtování je možné zahrnout: v případě dotace dle § 101a na období 1. 1. – 30. 6. 2016 = výdaje proplacené do 15. 1. 2017, a to pouze v případě, že věcně a časově souvisí s obdobím 1. 1. – 30. 6. 2016 a jsou zaúčtovány jako náklady tohoto období v případě dotace IP na období 1. 7. – 31. 12. 2016 = výdaje proplacené do termínu předložení vyúčtování, a to pouze v případě, že věcně a časově souvisí s obdobím 1. 7. – 31. 12. 2016 a jsou zaúčtovány jako náklady tohoto období sloupec č. 4 – případná vratka dotace, vypočte se automaticky dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb dle § 101a

Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb dle § 101a příloha se vztahuje pouze k poskytnuté dotaci v rámci dotačního titulu dle § 101a zák. č. 108/2006 Sb. na období 1. 1. – 30. 6. 2016 počet vyplněných příloh č. 2 = počet sociálních služeb dotovaných z dotačního titulu Podpora soc. služeb dle § 101a uvedených v Pověření sloupec „Konečná částka dotace vč. dofinancování poskytnutá PK (po odečtení případných vratek v průběhu roku 2016)“ – konečná částka skutečně obdržené dotace (tj. po odečtení případných vratek dotace v průběhu roku 2016) včetně případného dofinancování. sloupec „Požadavek na položkové čerpání dotace dle žádosti“ – údaje ze žádosti vyplněné v aplikaci Okslužby v tabulce 6.15 Rozpočet služby, konkrétně sloupec „Z toho prostřednictvím kraje“

Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb dle § 101a sloupec „Položkové čerpání dotace po změně schválené PK“ – v případě schválení změn položkového čerpání rozpočtu dotace ze strany PK uvést schválenou upravenou verzi sloupec „Skutečně čerpané prostředky poskytnuté dotace“ – výše skutečně použitých prostředků z poskytnuté dotace sloupec „Rozdíl – vratka ...“ – případná vratka dotace, vypočte se automaticky, výsledná částka by měla být shodná s vratkou vypočtenou v příloze č. 1 vratku převést na účet PK dle podmínek smlouvy (viz číslo BÚ uvedené ve formuláři) dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb v rámci IP

Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb v rámci IP příloha se vztahuje pouze k poskytnuté dotaci v rámci dotačního titulu Podpora soc. služeb v rámci IP na období 1. 7. – 31. 12. 2016 počet vyplněných příloh č. 2 = počet sociálních služeb dotovaných z dotačního titulu Podpora soc. služeb v rámci IP uvedených v Pověření sloupec „Převedeno na účet příjemce dotace ze strany PK k 31. 12. 2016“ – konečná částka skutečně obdržených finančních prostředků sloupec „Požadavek na položkové čerpání dotace dle žádosti“ – údaje ze Žádosti o poskytnutí neinvestičních finančních prostředků z projektu IP uvedené v tabulce Předpokládaný rozpočet služby ve sloupci „Z toho požadovaná výše dotace“

Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb v rámci IP sloupec „Položkové čerpání dotace po změně schválené PK“ – v případě schválení změn položkového čerpání rozpočtu dotace ze strany PK uvést schválenou upravenou verzi sloupec „Skutečně čerpané prostředky poskytnuté dotace“ – výše skutečně použitých prostředků z poskytnuté dotace sloupec „Rozdíl – vratka ...“ – případná vratka dotace, vypočte se automaticky, výsledná částka by měla být shodná s vratkou vypočtenou v příloze č. 1 vratku převést na účet PK dle podmínek smlouvy (viz číslo BÚ uvedené ve formuláři) dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 3 Výnosy a náklady sociální služby

Příloha č. 3 - Výnosy a náklady soc. služby

Příloha č. 3 - Výnosy a náklady soc. služby

Příloha č. 3 – Výnosy a náklady soc. služby příloha se vztahuje k celkovým nákladům a výnosům soc. služby v rozsahu Pověření poskytováním SOHZ (nelze vykázat příjmy a výdaje) veškeré náklady a výnosy soc. služby pouze za základní činnosti soc. služby (bez fakultativních činností, zdravotní péče), které věcně a časově související s obdobím od 1. 1. 2016 - 31. 12. 2016 počet vyplněných příloh č. 3 = počet soc. služeb uvedených v Pověření v případě tzv. „roztržených služeb“ zčásti (dle cílové skupiny) financovaných z IP uvést v příloze č. 3 náklady a výnosy za období celého roku 2016, ale pouze za část služby, která byla v 1. polovině roku 2016 financována z dotace dle § 101a a v 2. polovině roku 2016 financována z IP. Vyúčtování druhé části služby nefinancované v průběhu roku z IP, budou vyúčtovány na formulářích určených pro služby nefinancované z IP. nezaokrouhlovat částky nákladů a výnosů (uvést hodnotu v Kč s přesností na 2 desetinná místa) vždy okomentovat výnosy v řádcích „Jiné veřejné zdroje“ a „Jiné soukromé zdroje“ (v případě potřeby i výnosy v dalších řádcích)

Příloha č. 3 – Výnosy a náklady soc. služby „Výnosy celkem“ a „Náklady celkem“ – údaje musí souhlasit s údaji v příloze vyúčtování č. 4 (sestava z účetního programu zahrnující náklady a výnosy soc. služby v členění dle analytických účtů – „Výsledovka“) řádky „Dotace PK dle § 101a“ a „Dotace z individuálního projektu“ - výše skutečně použité dotace po odečtení případné vratky nevyčerpané dotace celková vratka nadměrné vyrovnávací platby (vypočte se automaticky, převést na účet PK dle podmínek Zásad PK); jde o součet vratek nadměrné VP: v případě, kdy výnosy z veřejných zdrojů > VP stanovená v Pověření a v případě, kdy výnosy > náklady Vzorce výpočtů již zohledňují možnost převodu 10 % průměrné roční VP do dalšího roku. v tomto formuláři se vypočte vratka nadměrné VP. Pozor, další případná vratka (vratka dotace) může být vypočtena v přílohách č. 1 a 2 dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 4 – Výsledek hospodaření za jednotlivé soc. služby sestava z účetního programu zahrnující náklady a výnosy sociální služby v členění dle analytických účtů – „Výsledovka“ počet příloh č. 4 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření přílohu označit/identifikovat k jaké službě patří příloha se vztahuje k celkovým nákladům a výnosům soc. služby v rozsahu Pověření poskytováním SOHZ, tzn. nejen k poskytnutým dotacím v rámci dotačních titulů dle § 101a a v rámci IP, ale i dalším nákladům/výnosům (od jiných subjektů, příspěvkům zřizovatele atd.) v případě tzv. „roztržených služeb“ které jsou financovány z IP pouze zčásti (financována část cílové skupiny), bude příloha č. 4 zahrnovat jen náklady a výnosy za část služby financované z IP v rozsahu IP Pověření, a to za období celého roku 2016. veškeré náklady a výnosy soc. služby pouze za základní činnosti soc. služby (bez fakultativních činností, zdravotní péče), které věcně a časově související s obdobím od 1. 1. 2016 - 31. 12. 2016

Příloha č. 4 – Výsledek hospodaření za jednotlivé soc. služby nelze vykázat příjmy a výdaje 1. 1. 2016 – 31. 12. 2016 příloha bude zpracována za období po zaúčtování případné vratky dotace (vypočtené v příloze č. 1), avšak za období před zaúčtováním případné vratky vyrovnávací platby vypočtené v příloze č. 3 (tj. vratky v případě, kdy 1) výnosy z veřejných zdrojů > VP stanovená v Pověření a/nebo 2) výnosy > náklady). dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby příloha se vztahuje k monitorovacím ukazatelům za celou sociální službu a za celý kalendářní rok 2016 počet vyplněných příloh č. 5 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření podle druhu služby vybrat relevantní list excel formuláře (list č.1 – 3) důležité vyplnit bezchybně/dle skutečnosti: zdroj dat pro analýzu nákladovosti sítě sociálních služeb v PK → mimo jiné výpočet ukazatele „FP“ (finanční podpory) na úvazek/lůžko pro výpočet dotace na rok 2018 srpen/září 2017 → kontrola souladu této přílohy s předloženými Výkazy sociálních služeb, které poskytovatel každoročně vyplňuje v aplikaci OKslužby dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby „Celkové náklady sociální služby“ – vyplněné údaje musí být shodné s celkovými náklady uvedenými v přílohách č. 3 a 4 v případě tzv. „roztržených služeb“ financovaných zčásti z Individuálního projektu nebude příloha č. 5 shodná s přílohami 3 a 4 (příloha č. 5 = údaje za celou sociální službu; přílohy č. 3 a 4 = údaje pouze za část služby v rozsahu Pověření) „Celkové úvazky pracovníků soc. služby (ambulantní a terénní služby)/Celkový počet lůžek (pobytové služby)“ – průměrná měsíční výše úvazků/počet lůžek za rok 2016 (nikoli stav na konci roku). V případě úvazků zahrnout i zaměstnance na DPP, DPČ a pracovníky najaté prostřednictvím nákupu služeb výpočet průměrné měsíční výše úvazků/počtu lůžek: součet výše úvazků/počtu lůžek za jednotlivé měsíce / 12 (v případě kratšího poskytování služby než 12 měsíců, bude součet výše úvazků/počtu lůžek za jednotlivé měsíce dělen nižším počtem měsíců poskytování služby v daném roce)

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby uvádí se výše úvazků pracovníků – nikoli počet úvazků (počet osob/pracovníků) nevykazovat úvazky zaměstnanců pobírajících rodičovský příspěvek, peněžitou pomoc v mateřství nebo dlouhodobě nemocných v případě, že za tyto zaměstnance byli přijati noví zaměstnanci (náklady na tyto pracovníky jsou zanedbatelné a jejich zahrnutí ovlivňuje výstupy z analýzy nákladovosti sociálních služeb + jejich úvazky mohou být, v případě přijetí nových zaměstnanců, úvazky nad rámec Pověření). nový monitorovací ukazatel „Pouze úvazky pracovníků části sociální služby financované z IP“ – vyplňuje se pouze v případě tzv. "roztržené služby", která je zčásti financována z individuálního projektu PK (IP)

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby nový monitorovací ukazatel „Průměrný základní měsíční platový tarif/mzda za všechny soc. pracovníky a pracovníky v soc. službách“ - zahrnuje pouze základní mzdu/platový tarif bez odměn, prémií, příplatků a doplatků, náhrad a jiných složek mzdy/platu. Do výpočtu budou zahrnování také zaměstnanci na částečný úvazek, DPČ a DPP (DPP převést na úvazky dle postupu uvedeného v Metodice dotačního titulu) → plat/mzda odpovídající částečnému úvazku bude přepočtena na celý úvazek a tato hodnota bude použita pro výpočet průměrného základního měsíčního platového tarifu/mzdy. nový monitorovací ukazatel „Průměrný měsíční plat/mzda za všechny pracovníky sociální služby“ - zahrnuje celkovou mzdu/plat včetně odměn, prémií, příplatků a doplatků, náhrad a jiných složek mzdy/platu. Do výpočtu budou zahrnování také zaměstnanci na částečný úvazek, DPČ a DPP (DPP převést na úvazky dle postupu uvedeného v Metodice dotačního titulu) → plat/mzda odpovídající částečnému úvazku bude přepočtena na celý úvazek a tato hodnota bude použita pro výpočet průměrného měsíčního platu/mzdy.

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby nově definovaný monitorovací ukazatel „Úhrady od uživatelů za poskytování úkonů základních činností, u kterých je stanovena maximální výše hodinové úhrady dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. – nezahrnuje úhrady za zajištění stravy, dovoz nebo donášku jídla, zajištění velkého nákupu, praní a žehlení prádla nově definovaný monitorovací ukazatel „Celkový počet hodin setkání (počet hodin poskytování úkonů základních činností, u kterých je stanovena maximální výše hodinové úhrady dle vyhlášky č. 505/2006 Sb.) - nezahrnuje poskytování úkonů jako je např. zajištění stravy, dovoz nebo donáška jídla, zajištění velkého nákupu, praní a žehlení prádla

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby nový monitorovací ukazatel „Celkový počet lůžek sociální služby obsazených klienty s poruchou autistického spektra“ = průměrný měsíční počet lůžek (prioritních lůžek) za kalendářní rok → sledováno dodržení údajů uvedených v žádosti, na základě kterých byla služba prioritně podpořena (vyšší dotace oproti jiným službám stejného druhu) Výpočet průměrného měsíčního počtu prioritních lůžek = celkový počet prioritních lůžkodnů (příklad viz níže: 2.740 lůžkodnů) vydělený počtem dnů v roce 2016 (366 dnů) = 2.740 / 366 = 7,49 prioritních lůžek (zaokrouhleno na 2 desetinná místa) celkový počet prioritních lůžkodnů = nasčítaný celkový počet dnů, kdy byla jednotlivá lůžka sociální služby obsazena prioritní cílovou skupinou. Příklad: celkový počet lůžek sociální služby = 10 lůžek; 5 klientů z prioritní cílové skupiny obsadilo lůžko na celý rok 2016; 5 klientů z prioritní cílové skupiny obsadilo lůžko pouze od ledna do června 2016,  tj. na  182 dní. Výpočet: (5 *366) + (5 * 182) = 1830 + 910 = 2.740 prioritních lůžkodnů

Zpracovala a informace k vyúčtování dotace dle § 101a podá: Mgr. Magdaléna Uzlíková Oddělení správní a realizace projektů Odbor sociálních věcí Krajský úřad Plzeňského kraje tel.: 377 195 401 e-mail: magdalena.uzlikova@plzensky-kraj.cz Informace k vyúčtování dotace z Individuálního projektu podá: Mgr. Renata Kulhánková tel.: 377 195 178 mob. tel.: 773 799 463 e-mail: renata.kulhankova@plzensky-kraj.cz