Ing. Lenka Bombera Piskačová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing.Lenka bombera piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_EKO40 Název školy.
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251_TÉMA_ Zaměstnanec ve firmě Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV53 Název školy.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název:VY_62_IVOVACE_3402_PaN POJIŠTĚNÍ Téma: Pojem F. G._ POVINNÉ A NEPOVINNÉ POJIŠTĚNÍ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO52 Název.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV35 Název školy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT49 Název školy SPŠ a.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO32 Název.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO38 Název školy: Střední průmyslová.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Obchod, trh Základy hospodaření.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Alkoholické nápoje - víno
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vedlejší jatečné produkty
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Psychologie ceny a cenové triky
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Základní zásady pro vedení evidence
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Vznik pracovního poměru
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Maso – zrání, vady, kontrola, skladování
Digitální učební materiál
Ošetřování textilních výrobků
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Odměňování zaměstnanců
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody Název: Škola:
Výnosy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Drogerie – Osobní hygiena III.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Střední škola obchodně technická s. r. o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Ing. Lenka Bombera Piskačová Osobní prodej, podpora Ing. Lenka Bombera Piskačová

CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR36 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingová komunikace Téma Osobní prodej Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 29.10.2012 Anotace Žáci se seznámí s formou osobního prodeje, charakteristikou, způsoby.

OSOBNÍ PRODEJ - přímá komunikace „ tváří v tvář „ - velmi efektivní nástroj komunikace mezi prodávajícím a kupujícím s cílem realizace prodeje - poskytuje možnost získání zpětné vazby, a tím i možnost pružné reakce - obchodní zástupce ( dealer – smluvní partner firmy, prodávající na základě zprostředkovatelské smlouvy ) - obchodní cestující ( zaměstnanec firmy )

Vlastnosti prodejce: 1.) odborné znalosti o výrobku, servisu …… 2.) všeobecný přehled 3.) plné nasazení ve prospěch prodeje 4.) zdravé sebevědomí 5.) dobré komunikační schopnosti 6.) smysl pro improvizaci

PODPORA PRODEJE - forma komunikace, která se snaží podpořit prodej pomocí různých podnětů - zaměřuje se pouze na distribuční síť (VO,MO) a na konečné zákazníky Nástroje: reklamní dárky, vzorky, ochutnávky, kupony, cenové stimuly – slevy, soutěže, loterie ……