MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 INSIGHTS IDEAS RESULTS Využití POS prostředků v marketingové komunikaci firem Výzkum mezi inzerenty; 2014.
Advertisements

Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi D.R.A.K., o.s.
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Kontrolní šetření kvality sociálních služeb Mgr. Blanka Mikaušová Odbor sociálních.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
REGÁLOVÉ ZAKLADAČE - jsou skladovacím zařízením, které zajišťuje obsluhu regálů v úzkých manipulačních uličkách - navazují na stohovací jeřáby - jejich.
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Téma 1. Charakteristika finančního řízení 1. Cíle finančního řízení 2. Hlavní oblasti finančního managementu 3. Finanční rozhodování podniku 4. Finanční.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
09/04/2015 Rizika při realizaci projektů v závěrečném období ROP SČ.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Počitačová bezpečnost - je obor informatiky, který se zabývá zabezpečením informací v počítačích (odhalení a zmenšení rizik spojených s používáním počítače).
Jsou venkovské školy horší než městské?
2 Marketingové koncepce
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Technické prostředky v požární ochraně
Ing. Kateřina Lichtenberková
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Inf Počítač a lidé s handicapem
Papírové tašky na zakázku
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Název vzdělávacího materiálu
Společenská odpovědnost ve školství
Základní formy prodeje
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Aktuální informace k hodnocení strategií MAS
Aplikace práva orgány veřejné moci; uvážení při aplikaci práva
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Vliv reklamy na společnost
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Organizace práce na prodejně
PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH Vážení přátelé, naše asociace POPAI Central Europe sdružuje subjekty podílející se na vzniku, realizaci a využití POP projektů. Jedním ze základních cílů je maximální snaha o zlepšování kultury místa prodeje. Právě v rámci těchto snah vám předkládáme materiál, který by měl být prvotním vodítkem především pro vaše dodavatele (značek) v případě plánování nových komunikačních kampaní. Materiál obsahuje zhodnocení všech lokálních zástupců maloobchodních řetězců jednotlivých existujících typů POP prostředků. POPAI Central Europe Daniela Krofiánová - General manager Daniel Jesenský - člen rady, sekce teorie POP

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

DALŠÍ POSTŘEHY Včasná komunikace ohledně instalace zjednodušuje celý proces Optimální je spolupráce s řetězci ohledně POP aplikací již ve fázi jejich příprav, několik měsíců před zamýšlenou instalací Vítána je pomoc obchodního zástupce během instalace POP materiály v podobě prodejního zařízení by měly být umístěny a zkonstruovány tak, aby bylo snadné do nich doplňovat zboží Zákazník by měl mít k prodejním zařízením na prodejně snadný přístup Na rozhodnutí o povolení POP prostředků se podílejí oddělení marketingu, merchandisingu, nákupu a prodeje

DALŠÍ POSTŘEHY POP aplikace by měly splňovat následující kriteria : kvalita provedení – papírové lepenky jsou často nestabilní přiměřené prostorové nároky – nesmí omezovat výhled musí respektovat specifika plochy alespoň obecná konzistence s vizuální prezentací řetězce nenarušující atmosféru prodejny zabezpečení péče o POP aplikaci vítány jsou pružné, snadno modifikovatelné materiály přizpůsobitelné především velikostně SM/HM snadná manipulace a instalace nenáročná údržba