CENA
Cena umění a kulturního dědictví Vstupné Vstup volný Vstupné dobrovolné Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální nabídky
Cenové strategie podle cílů, které si organizace klade Maximalizace počtu návštěvníků Návratnost nákladů a zisková rezerva na budoucí náklady Přizpůsobení se cenám přímé konkurence Cena zohledňující ceny ostatních volnočasových aktivit Maximalizace příjmů Sociálně spravedlivá cena
Speciální nabídky a jejich oceňování Balíčky služeb Mimořádné výstavy Pořádané akce a programy Pronájem prostor a komerční služby Zboží v muzejním obchodě Půjčování exponátů Sponzoring
Cena na trzích s uměním Nákladový typ ceny Tržní cena a poptávka na primárním na sekundárním trhu Faktory ovlivňující cenu díla nedostatky díla
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_8_Cena Nebo www.sks.cz stránky učitelů © Radka Johnová, 2007