Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Průzkum stavu projektového řízení v organizacích a státní správě Odpovědný řešitel Doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D. Katedra informatiky EF TUL.
Advertisements

Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
New Marketing Media Michal Pilík.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_05_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na :
Praktická doporučení pro PR a marketing – co v této oblasti může HR dělat lépe Dita Stejskalová.
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
ABSTRAKT BP se zaměřuje na získávání a výběr, na dva z důležitých personálních procesů. V teoretické části jsou na základě odborné literatury uvedeny kroky.
Podnikatelský plán na založení podniku
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Analýza pracovního výkonu zaměstnanců
Problémy personálního rozvoje a zaměstnávání žen
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Psychosociální aspekty práce na směny
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_09.
Diversity management organizace Masarykův ústav vyšších studií Autor: Eliška Jelínková 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Martin Šikýř Ph.D. Oddělení manažerských.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Atraktivní zaměstnavatel
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Efektivita podnikového vzdělávání ve firmě Zaplo Finance, s.r.o.
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE MASARYKŮV ÚSTAV VYŠŠÍCH STUDIÍ
Metodický postup práce
Transkript prezentace:

Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie PR strategie vybrané společnosti Autor práce: Kateřina Plichtová Akademický rok: 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Petra Jílková, Ph. D. Studijní program: Ekonomika a management Studijní obor: Personální management v prům. podnicích Abstrakt Abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na PR strategii vybrané společnosti. Cílem je analýza interního a externího PR s důrazem na corporate identity společnosti a navrhnout podporu PR uvnitř i vně společnosti. V první kapitole je rozebráno PR jako součást komunikačního mixu, jeho historie, definice a nástroje. Druhá kapitola se zaměřuje na popis interního a externího PR. Ve třetí kapitole je představena historie, současnost, vize a poslání vybrané společnosti. Ve čtvrté kapitole je popsán současný stav interního a externího PR společnosti. Na tuto analýzu navazuje v páté kapitole dvojí dotazníkové šetření. První do zkoumá stav vnímání interního PR zaměstnanci a druhé zkoumá naopak vnímání externího PR veřejností. The bachelor thesis focuses on the Public Relations strategy of a particular company. Its aim will be to analyze the internal and external Public Relations of particular company and on a basis of a research based on four hypotheses, reccomendations for the Public Relations of a particular company will be proposed. The bachelor’s thesis defines Public Relations and its part in Communications mix, its history, definition and tools. In addition, the thesis deals with the description of the internal and external Public Relations and their tools. It also presents the history, presence, vision and mission of the particular company and analyzes the current state of the company's internal and external Public Relations. This analysis is followed up by questionnaire survey in fifth chapter of this thesis. The survey is divided into two parts, where the first part examines the state of perception of the internal relationship between employees of particular company and second part examines the perception of external Public Relations by the public. Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat PR strategii vybrané společnosti s důrazem na Corporate Identity společnosti. Přínosem práce je vyhodnocení kroků podniknutých na základě stanovené strategie a závěrem i doporučení dané společnosti. Z jakých důvodů byste doporučili svým známým společnost Starbucks? Testované hypotézy Hypotéza č. 1: Interní komunikace vybrané společnosti mezi zaměstnanci probíhá nejčastěji přes e-mail. Hypotéza č. 2: Pokud by zákazníci svým známým tuto společnost nedoporučili, bylo by to zejména z důvodu vyšších cen nápojů. Hypotéza č. 3: Věrnostní program My Starbucks Rewards zná více než 50% respondentů. Bibliografie Hejlová, Denisa. 2015. Public relations. Praha : Grada, 2015. 256 s. ISBN 978-80-247-5022-4 Kotler, Philip a Kevin Lane Keller. 2013. Marketing management. Praha : Grada, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5. .