SILNÉ STRÁNKY SLABINY PŘÍLEŽITOSTI NEBEZPEČÍ SWOT - ANALÝZA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme?
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Může být ve škole …demokracie? Týden vědy 2007 Doc. PhDr. Milan Pol, CSc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. Ústav pedagogických věd FF MU.
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Audit administrativních činností
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Ing. Jan Doležal Odborná skupina pro predikci a optimalizaci projektů, VŠE SE MĚNÍ „Kdo nemyslí na budoucí, bude poděšen blízkým.“ (Konfucius)
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Zvýšení kvality řízení - Workshop A2, A4, A5 6. –
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Energetická bilance Moravskoslezského kraje tvorba, výstupy, užití
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Nákupní chování spotřebitele
Implementace EQAVET v ČR
Lenka Zahradníčková
Cíle regionální inovační strategie –Být impulsem pro rozvoj potřebných aktivit a iniciovat pilotní projekty v rámci akčního plánu –Zvýšit povědomí o důležitosti.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Poradenství v obecném řízení
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Projektový cyklus, analýza SWOT
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
Tržní prostředí.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
MANAGEMENT A MARKETING PRO RVS
Jednodušší cesta k dotacím v novém programovém období Místní akční skupina Rakovnicko.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Model struktury strategického managementu
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
TVORBA STRATEGIE HARM BORGERS
Aktualizace SUR ČR – Analýza podkladových dokumentů
Informační seminář Projekt Dejte práci šanci
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název akce, místo, datum.
STRATEGII REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Ekonomika malých a středních podniků
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období Petr.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Audit administrativních procesů
Vítejte na marketingu.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Intenzivní podpora škol
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

SILNÉ STRÁNKY SLABINY PŘÍLEŽITOSTI NEBEZPEČÍ SWOT - ANALÝZA VNITŘNÍ FAKTORY VNĚJŠÍ FAKTORY

SWOT- ANALÝZA EXTERNÍ ANALÝZA PŘÍLEŽITOSTI NEBEZBEČÍ SILNÉ STRÁNKY SLABINY INTERNÍ ANALÝZA

SWOT - ANALÝZA EXTERNÍ - PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ - SPOLEČENSKÉ PROSTŘEDÍ INTERNÍ - STRUKTURA - KULTURA - ZDROJE

Přispět k nasměrování organizace způsobem který: SWOT - ANALÝZA CÍL Přispět k nasměrování organizace způsobem který: ZACHOVÁ SILNÉ STRÁNKY ELIMINUJE SLABINY ROZVINE PŘÍLEŽITOSTI PŘEDCHÁZÍ NEBEZPEČÍ

STRATEGICKÁ ROZHODNUTÍ V NÁVAZNOSTI NA SWOT ANALÝZU 1. Co dělat ..………………………... stejně 2. Co dělat …………………………… více 3. Co dělat …………………………...méně 4. Co dělat …………………………. jinak 5. Čeho …………………………… nechat

KLÍČOVÉ ODPOVĚDNOSTI 1. Povolování a obnova povolení 2. Propagace dodržování zákonů 3. Inspekce 4. Prosazování zákonů - pomoc soudů 5. Poradenství - zhodnocení místní situace 6. Vyřizování stížností 7. Technické postupy 8. Monitorování 9. ……………….. 10. ……………….

Předpokládaná strategická důležitost environmentálních priorit VELKÁ STŘEDNÍ MALÁ DOBRÁ STŘEDNÍ SLABÁ Předpokládaná schopnost vyrovnat se s uvedenými tématy

Předpokládaná strategická důležitost environmentálních priorit VELKÁ STŘEDNÍ MALÁ DOBRÁ STŘEDNÍ SLABÁ Předpokládaná kapacita vyrovnat se s uvedenými tématy

Předpokládaná strategická důležitost environmentálních priorit VELKÁ STŘEDNÍ MALÁ DOBRÁ STŘEDNÍ SLABÁ Předpokládaná vnitřní síla vyrovnat se s exekutivními povinnostmi

Strategická důležitost DĚLAT TO SAMÉ DĚLAT MÉNĚ DĚLAT JINAK DĚLAT VÍCE OPUSTIT ‘VÝSTUP’