NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_29_Číslo.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Autor: Mgr. Jana Šulcová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Přídavná jména vyjadřují: vlastnosti osob, zvířat, věcí a dějů
V_ _ _ _ _ _ _ _E SVÁTKY JARA
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Barva světla, šíření světla a stín
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
PRÁCE SE SLOVY, SLABIKAMI A PÍSMENKY
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy Autor Název Téma Číslo projektu Anotace Plavská škola
VY_32_INOVACE_13_Vyvození písmene E
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o.p.s AUTOR: Bc. Vladimíra Benediktová NÁZEV: VY_32_INOVACE_206_FYZIKA_LÁTKY TÉMA: LÁTKY ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_01_Co je základem každé věty?
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_soustava vylučovací
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_20_Počasí
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Porozumění jednoduchému textu 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.15_Popis Datum: 13.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Matematika s tajenkou a hádankou
Název školy: Základní škola Záboří nad Labem, okres Kutná Hora, příspěvková organizace Autor: Ivana Stará Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název materiálu:
(český jazyk pro 1. ročník)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
AUTOR: Mgr. Eva Nedomová
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: 28. 4.2013 NÁZEV: VY_12_Český jazyk_35_Čtení s porozuměním, ZŠ praktická, 5.-7.r. -TEMA: Procvičování pozornosti, rozvoj slovní zásoby ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace: čtení s porozuměním Zadané úkoly vedou žáky k procvičení čtení s porozuměním, procvičování pozornosti, k rozvoji slovní zásoby. Žáci určují pořadí vět, odpovídají na otázky k přečtenému textu, doplňují správná slova do vět, doplňují písmena do slov. Po splnění každého úkolu následuje správné řešení pro kontrolu. Pilotáží bylo ověřeno, že zadané úkoly vedou k vytyčeným cílům. Všechny úkoly jsou pro žáky vhodné jak k samostatné, tak skupinové práci.

Pozorně si přečtěte úryvek z knihy Josefa Čapka: Povídání o pejskovi a kočičce

Tak byla jednou jedna noční košilka a ta byla chudá Tak byla jednou jedna noční košilka a ta byla chudá. A protože byla chudá, tak na sobě neměla žádné červené, ani modré, ani žluté, zelené nebo fialové proužečky, ani žádné vyšívání s kuličkami, čtverečky, hvězdičkami, kytičkami, ani lístky. Byla jenom bílá, ale přitom byla moc hodná. A tak šla jednou na procházku a potkala jinou noční košilku. „Jéjej, to je krásná košilka!“ vykřikla ta chudá noční košilka. Ona ta druhá noční košilka byla bohatá a byla krásně barevná a měla na sobě vyšívané čtverečky, proužečky a všelijaká kolečka a všecko možné, jak moc byla zdobená.

V pohádce se nám popletlo pořadí vět. Dokážete věty správně uspořádat? 1. Byla jenom bílá, ale přitom byla moc hodná. 2. „Jéjej, to je krásná košilka!“ vykřikla ta chudá noční košilka. 3. Tak byla jednou jedna noční košilka a ta byla chudá. 4. A tak šla jednou na procházku a potkala jinou noční košilku. 5. A protože byla chudá, tak na sobě neměla žádné čtverečky, ani modré, ani žluté. 6. Ona ta druhá noční košilka byla bohatá a byla krásně barevná.

Dokázali jste věty správně uspořádat? 1. 3. Tak byla jednou jedna noční košilka a ta byla chudá. 2. 5. A protože byla chudá, tak na sobě neměla žádné čtverečky, ani modré, ani žluté. 3. 1. Byla jenom bílá, ale přitom byla moc hodná. 4. 4. A tak šla jednou na procházku a potkala jinou noční košilku. 5. 2. „Jéjej, to je krásná košilka!“ vykřikla ta chudá noční košilka. 6. 6. Ona ta druhá noční košilka byla bohatá a byla krásně barevná.

Doplň do vět správná slova 1. Byla jednou jedna noční ……….. 2. Byla …….., neměla na sobě žádné ………. 3. Byla jenom………, ale přitom moc …………. 4. Jednou šla na …………… 5. Potkala jinou ………… košilku. 6. Druhá noční košilka byla ……………. 7. Byla krásně……………. hodná chudá košilka ozdoby bílá procházku noční bohatá vyšívaná

chudá košilka hodná ozdoby bílá procházku noční bohatá vyšívaná 1. Byla jednou jedna noční košilka. 2. Byla chudá, neměla na sobě žádné ozdoby. 3. Byla jenom bílá, ale přitom moc hodná. 4. Jednou šla na procházku. 5. Potkala jinou noční košilku. 6. Druhá noční košilka byla bohatá. 7. Byla krásně vyšívaná. chudá košilka hodná ozdoby bílá procházku noční bohatá vyšívaná

Pokud jste pozorně četli úryvek z knihy Josefa Čapka, dokážete odpovědět na všechny otázky Vyjmenujte všechny barvy, které jste si zapamatovali. S jakými geometrickými tvary jste se v ukázce setkali? Jaké košilky se spolu setkaly? Jakou barvu měla chudá noční košilka? Jakou barvu měla bohatá noční košilka?

Vyjmenujte všechny barvy, které jste si zapamatovali. červená, modrá, žlutá, zelená, fialová, bílá 2. S jakými geometrickými tvary jste se v ukázce setkali? proužky, kuličky, čtverečky, hvězdičky, kolečka Jaké košilky se spolu setkaly? chudá a bohatá Jakou barvu měla chudá noční košilka? bílou Jakou barvu měla bohatá noční košilka? byla krásně barevná

Doplňte vynechaná písmena ve slovech a věty napište. „Ach koš-lko, t- js- tak kr- sn-, t- se mně t-k t-ze l-b-š, ř-kla ta ch-dá nočn- koš-lka té boh-té nočn- koš-lce, p-jď si s- mnou hr-t!“ Al- ta boh-t- nočn- koš-lka b-la pyšn-.

„Ach košilko, ty jsi tak krásná, ty se mně tak tuze líbíš, řekla ta chudá noční košilka té bohaté noční košilce, pojď si se mnou hrát!“ Ale ta bohatá noční košilka byla pyšná.

Citace a zdroje: vlastní text: Čapek, Josef. Povídání o pejskovi a kočičce jak spolu hospodařili a ještě o všelijakých jiných věcech. Praha: Albatros, 1984. O pyšné noční košilce, s.59 obrázky: www.office.microsoft.com