Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zavádění nového výrobku / služby na trhu "Property a facility„ Obhajoba bakalářské práce Autorka bakalářské práce: Pavla Vitková Vedoucí bakalářské práce: INg. Ladislav Šolc, Ph.D Oponentka bakalářské práce: Ing. Romana Křížová České Budějovice, červen 2016
Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat proces zavedení produktu/služby na trh u zvolené firmy s důrazem na určení nejkritičtějších úseků tohoto procesu, především pak v oblasti komerčního spuštění a finální distribuci.
Jak vypadá proces finálního uvedení produktu na trh? Výzkumné otázky 1 Jak vypadá proces finálního uvedení produktu na trh? 2 Jaké jsou klíčové příčiny neefektivity procesu zavedení nového produktu či služby na trh? 3 Lze na tyto výše uvedené příčiny aplikovat konkrétní řešení vedoucí k jejich nápravě či úplnému odstranění?
proces finálního uvedení produktu na trh
klíčové příčiny neefektivity procesu K produktu neexistuje alternativa Malé postihy (sankce) za neplnění pracovních povinností Zdlouhavé zadávání dat do systému Nepřehledné menu Komplikovanost instalace produktu Nedostatek času na testování Produkt nemá možnost vlastní konfigurace Offline zadávání informací do systému Přepis z papíru Nelogické kroky (produkt i instalace)
Navrhovaná konkrétní řešení Benefit 1 2 3 Vysoký Nízký Náročnost Vysoká A2 A6 A5 A4 Nízká A1 A3
Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl bakalářské práce byl splněn
Prostor pro doplňující otázky Bude mít výsledek Vaší BP významný přínos do zefektivnění inovací a jak se efekt kvantitativně promítne do prodejních čísel firmy? ?
Děkuji za pozornost