Zápasení jako sociální hra

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Advertisements

Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Z obrázků vytvoř věty jednoduché Některé věty napište na tabuli.
PRÁVNÍ A NEPRÁVNÍ NORMY. Život organizované lidské společnosti se řídí normami různého druhu. „Zamyslete se, které normy řídí váš život?“
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
Opěrná soustava. Typy opěrných soustav Vnitřní (obratlovci) Vnejší (bezorbratlí, ostnokožci, apod.)
- pes, kočka, králík, drůbež.  mohou kousnout  mohou škrábat  velmi hbité!  končetiny od sebe!  pozor na obličej!
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_4_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_SILÁK BIVOJ Název: SILÁK BIVOJ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_11 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Bezpečné prostředí ve škole dobré vztahy mezi dětmi.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 2.8 Rozvaděče Obor:Elektrikář.
normální tepna kornatění tepny zkornatělá tepna s krevní sraženinou.
Kosterní a svalová soustava. odchylky ve tvaru lebky rozštěp patra, horní čelisti a rtu končetiny postižení kyčelního kloubu deformity hrudníku překřížená.
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
N Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_10_9. ročník_Chřipka – léčba onemocnění a možnosti prevence Autor:
Spolupráce Policie ČR s Orgánem sociálně právní ochrany dítěte při řešení problematiky domácího násilí Krajské ředitelství Policie ČR Jihomoravského.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.33_Prvni_pomoc_stabilizovana_poloha.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_05_CÉVNÍ SOUSTAVA
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
Feudální spoleČnost (středověk) Období 500 – 1400 n. l.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Šikana.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Název vzdělávacího materiálu
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 03_Soustava dýchací
Obsah úvod povrch Měsíce pohyby Měsíce polokoule Měsíce
Technologický postup Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Vojtěch Kawan Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_HUDEBNI_CINNOSTI_02.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Horská klinika 2009 David Winkler DRACI Brno
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Kmentová Název materiálu:
Rovnací cviky - trpaslíci
Talíř a příbory Pravo-levo.
Úvodní a seznamovací hry
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
9. Heterogenní a homogenní skupiny
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
PEXESO.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
ZÁPASENÍ.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
TRÉNINK MLÁDEŽE PLAVÁNÍ Mgr. Ivana Felgrová (UK FTVS)
Děti jsou naše budoucnost
Děti odsouzených rodičů
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Cyklistický trénink dětí v triatlonu Petr Polívka
Sociální skupiny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Do Finska, Číny a zase zpátky do Ostravy Stipendista města Ostravy
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
PŘEDZÁVODNÍ OBDOBÍ KATEGORIE ML. DOROST, ST. DOROST A JUNIOŘI
SOUSTAVA ROZMNOŽOVACÍ
Naučil jsem se....
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Designed in Czech Republic by David Šulc Made in Czech Republic
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
SK Benešov U8 – kompenzační cvičení, protahovací cviky
Co je jinak-čtení s porozuměním
Podpora samostatného bydlení
Systém odměňování výkonu
Každý den jsme trochu starší…
Transkript prezentace:

Zápasení jako sociální hra Veronika Kocmanová, 1.r. 2015/2016

Zápasení = wrestling smích, kamarádský vztah zachován zranění nechtěná v řádu minut formy: 1) pro nadřazené postavení (w.for superior position 2) neúplné zápasení (fragmentary w.)

1) Pro nadřazené postavení kluci; není jen o síle; trávník rozvoj obratnosti, dovednosti, rychlosti ofenzivní metody: postrčení k zemi, stažení na zem, sevření, klek defenzivní metody: ustát ataku, vymanění se ze sevření vítěz – klečí na zádech protivníka výměna rolí

2) Částečné zápasení bez vítěze, jen strkání chlapci i děvčata, přátelské ofenzivní metody: dvojice – tahání, strkání, tlačení, držení praní se na ,,hromadě“ defenzivní metody: rána pěstí, pronásledování, tahání cíl: srazit protivníka na kluzkém/nestabilním povrchu

Metody 1) Úder masožr. a primáti se nebijí Chl. – sevřenou pěstí, D.- otevřenou dlaní mladší – od ramen výše starší – v úrovni hrudníku někdy jako nápodoba skutečného boxu 2) Kopání nikdy do obličeje; ve stoje

Zajímavosti 1) do 6 let spíše dívka-chlapec kopání, honění, pošťuchování, flirtování ? D. – více krátkých ataků, poté útěk 2) po 6 letech D. – blízko školy, Ch. – co nejdál D. – ne o nadř. postavení Ch. – více rázné hry (fotbal…)

Hry ve vodě

Formy 1) Vzájemné topení se nejčast. 8-12 let; krátké 2 Ch., skupinky, otec-syn, mladší-starší většinou jen pokusy defenzivní metody: odolávání náporu, přehození přes ramena, nečekané obrácení pozic

2) Cákání hlavně děti; neškodné formy: ruce, vodní pistole, kopání pocit monotónnosti → změna formy Ch. – více agresivní

Děkuji Vám za pozornost. 