Média funkce, vliv IUVENTAS s. r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Advertisements

Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Komunikace Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak. neznámý autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
PUBLICISTICKÝ STYL ČÍSLO DUM: VY_32_INOVACE_CJL_3_38 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Informační bezpečnost VY_32_INOVACE _BEZP_15. DEFINICE  Informační bezpečnost chápeme jako zodpovědnost za ochranu informací během jejich vzniku, zpracování,
Demografická prognóza předpoklady – postupy – výběr profesí.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 AutorMgr. Romana Rybiařová.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
STYL Ke stylu se užívá:Typické slovní prostředky: Věty: 1. HOVOROVÝ v běžných rozhovorech každodenního života slova a obraty hovorové, výrazy z obecné.
* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
PhDr. Markéta Sanalla Katedra ekonomie a veřejné správy
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Úřad práce České republiky
Josef Středula, předseda ČMKOS
Sociální interakce a komunikace
Člověk a vývoj civilizace
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Psychologie reklama.
Název projektu: Moderní škola
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Mezinárodní hotelnictví
Mýty a pověsti Tematická oblast
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
PB071 – Programování v jazyce C
Zvuky hudebních nástrojů
Druhy podniků v ČR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Český ráj poznávání přírodního bohatství země
Tlumočnické služby.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Vliv reklamy na společnost
Obecné výklady o důkazech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Zpracovala: Ing. Lenka Hřibová
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Základní statistické pojmy
Předpověď živelních pohrom
phdr. Hana pazlarová, ph.d.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
ePrivacy a komunikace M2M
Střední škola obchodně technická s. r. o.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Pěstounská péče na přechodnou dobu (PPPD)
Globalizace Milena Tichá
Transkript prezentace:

Média funkce, vliv m.pastyrik.u@seznam.cz IUVENTAS s. r. o. Mgr. Milan Pastyřík m.pastyrik.u@seznam.cz IUVENTAS s. r. o.

Co jsou to média? Médium je osoba nebo organizace, která zprostředkovává mediální komunikaci pro příjemce informací. Uveďte konkrétní příklady médií. IUVENTAS s. r. o.

Informace a její hodnota Informace je vše, co popisuje existující věci, jevy, minulé, současné a budoucí události. A mám tvoje osobní údaje. To se média o ně budou rvát, ha. IUVENTAS s. r. o.

Mediální komunikace Zdroj Sdělení Přijemce kanál Přenos informací jednotlivci nebo mase. IUVENTAS s. r. o.

Vývoj médií 1. etapa – neverbální a verbální komunikace 2. etapa – technologie (klasická a elektronická média) IUVENTAS s. r. o.

Masová média Předávají informace spoustě lidí (mase) najednou. Nejsou zde sociální vazby a omezená zpětná vazba. Masová média (především komerční) jsou využívána k reklamním kampaním. Živí je to. https://www.youtube.com/watch?v=p562nkgOJs8 IUVENTAS s. r. o.

Podvědomý účinek médií I banku můžete mít rádi Radost z jízdy Maximum muziky Pro život, jaký je Nakupujte hezky česky Chlapi sobě IUVENTAS s. r. o.

Funkce médií Informační Socializační Udržování kulturních hodnot Zábavná IUVENTAS s. r. o.

Vliv médií na společnost Jsou nástrojem propagand – získat na svou stranu co nejvíce přívrženců (politické, ideologické, válečné, vzdělávací) Média nezobrazují skutečnost, ale předkládají svoji interpretaci skutečnosti. Média vytvářejí a utvrzují v lidech, co je správné, normální, kladné, žádoucí. Tím zcela zásadně ovlivňují naši spokojenost se životem. IUVENTAS s. r. o.