Pohádka „Bouda budka“. Pohádka „Bouda budka“ V poli stála budka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“
Advertisements

METODICKÝ LIST Tato prezentace je zaměřená na pravopis vlastních jmen.
Zdraví Vás KRTEČEK.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L5 ex 3: my a já 1. Včera nám představil tu dívku.
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK POČÍTÁNÍ DO 9.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Kde bydlela Noemi se svým mužem? BETLEM 2. Proč musela Noemi opustit svůj domov? NEÚRODA, HLAD 3. Kolik dětí měla.
Holly Blacková KRONIKA RODU SPIDERWICKŮ. Proč jsme si to vybrali Knížka plná kouzelných bytostí, která nás po přečtení zaujala Příběh zaujme tajemstvím.
Pohádka o myrtové panně
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOV
Která věta je správně Český jazyk 5. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
která má pravdu i dnes……
Kočičí hrádek Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Březen 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Jak to bylo doopravdy Tereza Kohoutová.
Pohádka o krtečkovi Autor: Důrková Sára.
Autorka: Veronika Prouzová
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
Naše třída od Třída Takhle jsme vypadali v první třídě!:o)Docela jsme zlobili.
Jede vláček pohádka, veze samá zvířátka…
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Diktát: napíšeme na tabuli.
1. Vstaň a hledat pojď tu zem, vstaň a hledat pojď tu zem kam jdu já
Sloup 26.června hostil žáky, kteří tam nastoupili do měšťanky v roce 1944 a sešli se na svém srazu.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_02_08.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
1. Chci věrný být, | jen tebe svým chci zváti! | Byť nouze zlá mne svírala | ni svět ni smrt ni tma | mne neodvrátí. | Já v tobě zůstanu | a k vůdci svému.
Červená karkulka Lucie Novotná.
BUDKA.
Stiskni klávesu F5 A poté klikni na sem Spustit hru.
CHVÁLÍM DEN, KDY JSI PŘIŠEL K NÁM, PORAZIL SMRT, ZACHRÁNIL JSI NÁS, V RADOSTI TEĎ ŽIJEM V TOBĚ DÁL. PRÁZDNÝ KŘÍŽ A PRÁZDNÝ HROB, ŽIVOT VĚČNÝ PRO NÁS BYL.
TŘI MEDVĚDI.
Jednou takhle ráno si pejsek a kočička řekli, že půjdou do lesa na jahody. A tak se vydaly do lesa.
Já Tobě nyní chválu vzdávám
Ref.: Nám, Pane, dal jsi Slovo své, Ducha svého dej nám též.
O zlé koze vyprávění podle obrázkové osnovy.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Cesta zvolna ubýhá. 1.Správně 2.Špatně Mnoho času nám nezbývá. 1.Správně 2.Špatně
Karle, vy jste sourozenci? Ne, bratři.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Věta jednoduchá a souvětí“
VÍTE, KDE BYLO NEJVÍCE ALKOHOLIKŮ. NA TITANIKU
39.1 Předložky NAD Z PO ZA KOLEM NA V K VEDLE PRO OD BEZ U PŘED PŘES O
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk a literatura.

Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: duben 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
 Anotace: Žák se dozví informace o spisovateli a jeho dílech. Převypráví pohádku Kráska a zvíře.  Ročník: 5.  Vzdělávací oblast: Český jazyk – čtení.
Písňové texty v literatuře OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Práce s textem úryvku z pohádky.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
Anotace: Dědeček vypráví své vnučce Popletenou pohádku. Děti jistě
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_18_Český jazyk
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Skloňování zájmen 1. a 2. osoby JÁ – TY – MY – VY + zvratná
„ Z pohádky do pohádky“ Projekt ŠD Medvědi, Pejsci, Zajíčci leden 2012
POZNÁVÁME ZÁJMENA JEJICH JÁ ONI NAŠE KDO ? MĚ NIC TY MŮJ
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VY_32_INOVACE_
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
ZACHRÁNCE MŮJ TADY JÁ JSEM, ČEKÁM TĚ ZACHRÁNILS MĚ SKRZE SVOU KREV
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Počítáme na prstech jedné ruky podle pohádky
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
STATISTIKA Kníž, Regentík 8.C.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_07_Český jazyk
Tajemství internetu Minule jsme si společně ukázali karty jednotlivých zařízení a říkali jsme si, že některá z nich se umí připojit na internet. Vzpomenete.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_18_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Transkript prezentace:

Pohádka „Bouda budka“

V poli stála budka.

Přiběhla k ní myška Hryzalka. „Boudo, budko, kdo v tobě bydlí?“ Nikdo se neozval.

Myška tedy vlezla do budky a bydlela v ní.

K budce přiskákala žába Kuňkalka. „Boudo, budko, kdo v tobě bydlí?“ „Já myška Hryzalka. A kdo jsi ty?“ „Žába Kuňkalka.“ „Pojď do budky a zůstaň se mnou.“

Žába Kuňkalka vlezla do budky a zůstala tam. Už tam byly dvě.

K budce přihopkal zajíček Ušáček a ptal se. „ Boudo, budko, kdo v tobě bydlí?“ „ Já myška Hryzalka.“. „Já, žába Kuňkalka. A kdo jsi ty?“„ Já zajíček Ušáček.“ „ Pojď také k nám a zůstaň tu s námi.“

Zajíček Ušáček vlezl do budky a už tam byli tři.

Jednou se k budce přiloudal medvěd Huňáč Fuňáč a zeptal se: „Boudo, budko, kdo v tobě bydlí?“ „Já, myška Hryzalka.“ „Já, žabka Kuňkalka.“ „Já, zajíček Ušáček. A kdo jsi ty?" „Medvěd Huňáč Fuňáč.“

A medvěd tláp, šláp, bác a bác, rozšlapal budku. Zvířátka na nic nečekala a utekla do křoví. Medvědovi zůstala jen rozbitá bouda.

Úkoly: Která zvířátka vystupují v pohádce? Kdo přišel k budce jako první? Kdo přišel k budce jako poslední? Kdo přišel k budce za myškou? Kdo přišel k budce před medvědem? Jak se jmenuje myška? Jak se jmenuje žabka? Jak se jmenuje zajíček? Jak se jmenuje medvěd? Pokuste se celou pohádku převyprávět a zahrát.

Použité obrázky: vlastní tvorba, namalovala Jana Jedličková